Fredag

x1xMercedesBærta

Elsker forumet
GOD MORGEN!!! 

Hurra??? Jeg var først idag.... [:D]   Egentlig ikke noe å juble for, siden jeg er gaaaaanske trøtt her jeg sitter, mens lilleprinsessa leker på gulvet og er såååå hæppy for hun tror det er morgen!!! Sola skinner jo!! [:D][:D]

Første gangen hun er oppe på denne tiden, håper IKKE det blir en vane...[;)]

Har vært våken siden kl 4 da, så jeg tenker at hun skal få litt grøt etterhvert, og så kan vi tusle tilbake i senga.

Planer for dagen... jepp, svigersøster m fam (mann og 4 barn) kommer på besøk, så da må vi ordne soveplass til alle sammen i vår lille 3 roms leilighet[:D]  Enda godt naboan e på ferie så vi låner den leiligheten å!!

Ha en superfin dag og helg alle sammen, har nok ikke tid å sitte her med huset fullt av folk i helga, så kommer sterkere tilbake etterhvert.

God morgen!

Snuppa sov til 5.30 idag uten amming også! Gav henne da og da var hun lysvåken, så måtte opp...

Har regnet i hele natt, men nå begynner sola å komme.
Skal egentlig på båttur sammen med noen venner hvis været blir bra....

Ha en fin fredag![:)]

God morgen

I dag våknet jeg 6.30, sto opp og tok meg en dusj i fred[:D][:D][:D]
Vekket Amalie ca 7. Da sto stampen klar med badevann til henne.
Min elsker og bade[:D][:D].
I dag skal jeg til frisøren å klippe meg kort.......
Ellers blåser det "storm" å regner, skikkeligt sommervær[:@]
Men men, ha en fin dag alle sammen.

God morgen!

Supernatt her!!!! Sov i ett fra 20-4. Så var hun våken 4,5 oh 6. Og så sov hun til 8. Men bare sånn våken at jeg gikk inn og puttet i smokken. Lurer på om det er brødet som har skylden...

I dag skal jeg rydde og vaske. Så skal vi ut og spise middag med min søster og svoger. Koselig[:)]

Jeg bakte oreokake til mannen min og meg. Funket fint det. Ble borte på et par dager.

God formiddag alle sammen

I dag har mannen bursdag så jeg skal lage middag til han i dag. Ellers skal vi ikke noe.
Natten har vært bra. Trygve våknet ikke før halv syv, fikk MME og sov til8. Nå har han fått grøt og sover sin formiddagslur. Storebror ser på tv.

Ha en fin dag alle sammen

Jeg skal forresten og lage oreokake i dag for vi skal feire bursdager i helgen. MIN, MAMMAS, MANNENS og SVIGERMOR sin.[;)]

God morgen damer!

våkna kl 04.30 i dag jeg da for sikkerhetskyld...hihi.....
så sto opp og lagde med en te kopp og bare kosa meg helt alene.
var litt godt det også! men sovna igjen på sofaen og ble vekt av sambo med bursdags-frokost. NAM NAM!

Jesper våkna ikke før kl 08.00 i dag og nå sover han igjen.

skikkelig ruskevær i dag! MEN det skal ikke ødelegge bursdagen min nei.

HÅPER DERE FÅR EN KJEMPE FIN DAG!!! ALLE SAMMEN!

Perlemor til to: GRATULERER MED MANNEN! 

Morn morn alle sammen[:D]

Var en grei natt dette. Gikk ikke å la meg før kl ett, og det er seint for meg... Men i tolvtida begynte Maja Lovise å styre, og holdtpå til litt før ett, så da orka jeg ikke legge meg før hun hadde roa seg igjen. Er lettere å høre på skriking når man selv er våken syns jeg.
Nå sitter hun på fanget mitt og koser seg, hun er ei skikkelig kosejente.[:)] Så da koser jeg meg også[:D]

i dag skinner sola, så da blir det en laaang tur i finværet i dag[:D]

en liten hilsen fra Maja Lovise: m, hvffbf ddølr-wsfgf, l,ø.pl nj,,jj

Ha en fin dag![:D]

ORIGINAL: Bompeliten

God morgen damer!

våkna kl 04.30 i dag jeg da for sikkerhetskyld...hihi.....
så sto opp og lagde med en te kopp og bare kosa meg helt alene.
var litt godt det også! men sovna igjen på sofaen og ble vekt av sambo med bursdags-frokost. NAM NAM!

Jesper våkna ikke før kl 08.00 i dag og nå sover han igjen.

skikkelig ruskevær i dag! MEN det skal ikke ødelegge bursdagen min nei.

HÅPER DERE FÅR EN KJEMPE FIN DAG!!! ALLE SAMMEN!

Perlemor til to: GRATULERER MED MANNEN! 
Jo takk. Gratulerer til deg også!!![:D][:D]

God morgen.

Jamie våknet i halv-8 tiden, måtte bytte bæsjebleie da. La han i sengen igjen, men sove ville han ikke[&:][;)] Så tok han oppi vår seng. Så våknet pappaen med et slag i fjeset, av Jamie[:D]

Skal ut å handle snart. Skal kjøpe minnekort til nye mobilen og[:D]. Så må vi finne et par gode biffer til i kveld. Har ikke spist det på lenge, guttene skal på liggebesøk, men bare i natt, hadde håpt på hele helgen, da, men det blir litt mye for de de skal være hos. Så har vi bare svigers og eldste søsteren til min mann til barnevakter[:(], for all del de er flinke, men er så sjelden vi får vært alene hjemme. Men kusinen til guttene er flink å passe de  her hjemme, så vi får gått ut av og til.

Skal hvertfall bli deilig med en frikveld/natt. Kose oss med biff .[:)]

Back
Topp