Fredag!

Håpefull34

Betatt av forumet
Marsboerne2017
I dag hadde jeg "fri", da jeg jobba torsdag istedenfor denne uka....Er sykemeldt 40%, og jobber mandag, onsdag og fredag vanligvis.
Gikk meg en tur, og var innom legekontoret for å hente sykemelding...
Den var IKKE lagt klar.....Dette er ikke første gang jeg får beskjed om å hente noe som ikke er der....
Litt kjedelig, da jeg liker å ha ting på stell....

Legen skulle ringe meg på tirsdag, så får vi se da...

Ellers....Skal åpne kjøleskapet og se om jeg finner noe jeg har lyst på...Om et par timer skal kjæresten og jeg på åpning av separatutstilling...Onkelen hans som er kunstner...

Jeg har hatt så mye energi, og være så opplagt helt til nå..(er 16+2)....Men nå er energien laber, og jeg synes veldig mye er tiltak...

Kunne GODT tenkt meg å bare vært hjemme i kveld, og hekla, eller ordna med project life fotoalbumet mitt....
Men må prøve å være med på litt.....

Ønsker dere alle en fin fredag, og en veldig god helg!!!!
 
I morra skulle jeg egentlig ha vært på OUL, men mannen kunne ikke være med..Bortreist på jobb...Uke 40 hadde de ikke mulighet på sykehuset, så da ble det 11.oktober istedenfor....
Så LENGE å vente, når jeg vet jeg egentlig skulle i morra...:p
 
Kjipt å vente enda lengre på noe så spennende :p
 
I morra skulle jeg egentlig ha vært på OUL, men mannen kunne ikke være med..Bortreist på jobb...Uke 40 hadde de ikke mulighet på sykehuset, så da ble det 11.oktober istedenfor....
Så LENGE å vente, når jeg vet jeg egentlig skulle i morra...:p

Jeg skulle ønske jeg hadde oul den 11 :) men jeg må nok pent vente til den 19 oktober ;)
 
Back
Topp