FREDAG

!!

Forumet er livet
VIP
Endelig fredag, og straks familie tid!:)

Hva står på planene deres i helgen? :)

Skikkelig dårlig Vær her, så jeg tenkte å dra på butikken og handle inn for helgen. Fekk så utrolig lyst til og bake sammen med barna i helgen!
Kom gjerne med tips på noe godt som vi kan lage :-D

Ja, frister :p hadde jo smakt med ristopper eller kakemenn :p men kakene står seg vel ikke til jul dersom jeg baker dem nå? :p
Er jo greit å lage en testrunde. :rolleyes:
Uansett så er jo julekaker alltid best før jul. :p

Vi bruker melkesjokolade! :p

Aldri prøvd med melkesjokolade! Kansje jeg skal prøve det da :) jeg bruker lys kokesjokolade, godt det også. Men melkesjokolade hørtes mer fristende ut! Må prøves..takk for tips :)

Aldri prøvd med melkesjokolade! Kansje jeg skal prøve det da :) jeg bruker lys kokesjokolade, godt det også. Men melkesjokolade hørtes mer fristende ut! Må prøves..takk for tips :)
Ja, det er kjempegodt! Melkesjokolade og delfiafett. Blir alltid spist opp raskt. :)

Her blir det rolig fredagskveld med god mat og drikke, lørdag er det svangerskapskurs og søndag forhåpentlig søvn, Da neste helg er full jobbhelg!

Vurderer å ta en tur på messa på Lillestrøm. Er julemesse der. Ellers ingen planer, mannen skal jobbe.

Jeg skal egentlig møte ei venninne til lunsj, og så skal jeg sende frøkna på overnatting. Så jeg skal bruke kvelden eller dagen til å vaske, rydde og gå over alt til dåpen evt lage noe pynt til kaka :P har mer enn nok å finne på om jeg bare gidder :P i morgen så skal meg og frøkna ha god mat og se finalen på skal vi danse hvertfall.

Her blir det rolig helg, skal lage lasagne og se opptak av Homelnad i kveld :-)
Mmm, nå fikk jeg lyst til å bake og! Kanelsnurrer er jo alltid digg da :D eller brownies

Skal til svigermor på familiemiddag imorgen og til søndag skal vi ha besøk av kompiser :) tenkte å bake en kringle imorgen, med nøttefyll. Veit ikke om jeg får det til, men mannen er jo hjemme og kan passe baby :) buuuurde gå bra!

Mannen skal jobbe med huset i helgen, jeg har planer om å steke opp 5kg medisterfarse, og så skal vi feire bursdagen til søsteren min i løpet av helgen.

I helgen har vi faktisk ingen planer. Blir vel at vi finner på noe, men får se hva det blir. ;)

Ååå kanel eller sjokolade snurrer fra trinesmatblogg hadde vært godt nå. ;)

Jobber i morgen, så denne helgen kan ta seg en bolle. :p Avspaserer neste torsdag da, og har feriedag på fredag, så deeeet gleder jeg meg til!
Bare kosemose med lillemann i helgen. På søndag skal jeg på trening med hunden et par timer.

Vi skal gå til biblioteket og låne litt bøker, samt levere tilbake igjen de eldste lånte forrige lørdag.
Være sammen er prioriteten denne helgen, så får vi se hva annet vi har tid og lyst til =)

Tips:

Vi laga kanelknutene fra bakeriet i Lom forrige helg, knallgode!!

Fylte horn er alltid digg.

Muffins er også godt å ha i fryseren.

Planer:

Jeg og eldste skal i svømmehallen en av dagene.

Vi skal på visning på lørdag.

Mulig vi får besøk av faren til mannen.

Back
Topp