Fredag

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Idag er det fredag :) Helg for noen og snart helg for andre:)

Planer har dere da? :)

Skal snart vrenge meg ut av senga og få levert jentene i Bhg :) en som har vært hjemme i 3 dager gleder seg veldig til å være i Bhg i dag :P

Ikke noe spes planer i dag. Vaske litt klær :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Endelig fredag!!:D her er det snart litt jobb før avreise Oslo og Pearl Jam!:D blir bra!... Jeg må bare få pakket litt først..:-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

God fredag!!:)
For meg er det arbeidshelg, så jeg skal handle litt mat til gubben å slappe av før senvakt:D

Nyttårslykke<3

Fredag og idag starter ferien til gubben. Jeg har alt vært hjemme fire uker. to sykmeldt og to ferie.
Dagen idag blir vel å pusle litt i hagen, stelle med dyra, og litt pc.

God morgen! Her er vi sykemeldt begge to, så idag blir det baking! Også får vi overnattingsbesøk i helga.. :)

God fredag til alle:) her skal vi en rask tur for å kjøpe barselgaver siden det popper ut nye vesener hele tiden:) deretter skal jeg og min søster med barn på lekeland:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ferie, men sambo starter ikke ferie før om et par uker så det er endelig helg :-) her blir det en avslappet og deilig helg på hytta :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God fredag :) Jeg avspasserer i dag :D så ska pusle litt hjemme før jeg skal se forestilling med gutten min :) og etterpå drar vi på hytta for helga :) ahhhhhh slaraffenlivet venter :D

I helgen skal vi flytte inn i nytt hus!!!! ENDELIG!!!!!! Ventet siden september i fjor så det er sannelig på tide nå synes jeg (visste vi måtte vente lenge da men likevel uendelig lang tid :-D)
Eneste som mangler nå er energi...

Vi skal slappe av! Det har gått i ett siden 1.mai helga.... så nå kjenner jeg det skal bli godt å bare trekke pusten og slappe av!......

Back
Topp