Fredag

Aner ikke hvorfor han ikke ville ha jeg. Ikke var han spesielt tett heller!
Så koselig med besøk og bursdagsfeiring da! :D

Hmm, nei, kanskje han rett og slett ikke var tørst:) Jaaa, gleder meg masse:) Dessverre er jeg ikke i form, så blir bare verdens beste, gulrotkake og ostekake:)

Jaa ikke sant?:D bare digget de! Også er de ikke sånn typisk jentete heller :) så var litt godt å velge andre farger enn kun innenfor rosa :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Synes de var kjempefine:) Og veldig fint med noe annet enn rosa:p;):D

Da har Lillebror sovet en kort dupp i vogna og jeg rakk to av fire nettforelesninger som har ventet på meg :D
Straks skal vi skifte og ordne oss før vi henter T og drar for å ordne den gaven :)
Håper alle får en fortsatt fin dag!
I ettermiddag MÅ jeg lese litt mer, selvom jeg aller helst vil være sosial med mannen også etter at ungene har lagt seg...

Du er helt rå, søta:D:) Knallflink og står på både hjemme, på jobb og studerer i tillegg:eek::p:):):D Jeg bøyer meg i støvet for deg:):):):)

Hei å hopp :)

I natt gjekk det KJÆPE bra :D Ho spist næstn 2 porsjona grøt før ho la seg :) Nestn så ho vist at det ikje bi nåkka melk på natta ;)

Og ho våkna i halv 4 tia (betraktele mye seinar enn ho bruk) og da fekk ho lunka vattn, og det slukt ho på 1,2,3 eg lur på om ho trudd det va melk, ho va ikje helt våken :P Så då tenkt eg viss ho trudd det va melk, e kje heile poenge med avvenning borte då...jaja.

Og vi SKU stå opp 06.45, meeen eg våkna 08.05 :confused: ops...
Så då vudert eg om eg sku hiv på Fie kleia og ræs tell barnehage, men eg tok det heller med ro, eg va jo alerede før seint så...Vi spist frokost i lag <3 også kjørt eg ho i barnehagen :) Så eg fekk va med på 1 time av 3 timers forelesning....men men

Ska snart hent Fie i barnehagen også ska vi spis middag, også ut å kjør en litn tur :)

I kveld når Fie e lagt seg så ska eg øv litt på matematikken, også ska eg slapp av :)

Hei å hopp :)

I natt gjekk det KJÆPE bra :D Ho spist næstn 2 porsjona grøt før ho la seg :) Nestn så ho vist at det ikje bi nåkka melk på natta ;)

Og ho våkna i halv 4 tia (betraktele mye seinar enn ho bruk) og da fekk ho lunka vattn, og det slukt ho på 1,2,3 eg lur på om ho trudd det va melk, ho va ikje helt våken :P Så då tenkt eg viss ho trudd det va melk, e kje heile poenge med avvenning borte då...jaja.

Og vi SKU stå opp 06.45, meeen eg våkna 08.05 :confused: ops...
Så då vudert eg om eg sku hiv på Fie kleia og ræs tell barnehage, men eg tok det heller med ro, eg va jo alerede før seint så...Vi spist frokost i lag <3 også kjørt eg ho i barnehagen :) Så eg fekk va med på 1 time av 3 timers forelesning....men men

Ska snart hent Fie i barnehagen også ska vi spis middag, også ut å kjør en litn tur :)

I kveld når Fie e lagt seg så ska eg øv litt på matematikken, også ska eg slapp av :)
Du er superflink!!!
Ingen krise å forsove seg litt nå og da :)

Da har jeg fått bestilt dekor til veggen og en lampe, som skal være til Liana sitt rom:D skal til ikea neste lørdag å kjøpe masse mer!:D gleder meg til alt er kjøpt, så jeg kan begynne å ordne der inne :)
Vis vedlegget 28577
Vis vedlegget 28578

★Sender fra pipe-gjøken★
Såååå fint!!! :D
Skal bestille bare den lampeskjermen, og sette på ei vegglampe vi allerede har ;)

At de er uthvilte har nok noe og si vil jeg mene:) Er de trøtte når de blir levert er de jo som oftest mer slitne også:) Tar nok litt tid og falle helt på plass og at hu føler seg 100% trygg!:) Vi fikk beskjed om at vi ikke fikk lov til og gå fra barnet før vi hadde sagt hadet i bhgen av den enkle grunn at barnet da kunne tro foreldrene var der ennå også bli veldig lei seg for at de var borte uten de visste det, men det er nok forskjellig fra bhge til bhge!
De har ikke sagt noe, men jeg velger å heller levne henne i leken eller med en voksen og så gå, for hvis hun gråter når jeg går så kommer jeg aldri til å klare å levne henne der :p ;) når hun blir litt mer fortrolig med bhg så blir vi å gjøre henne oppmerksom på at vi går ;)

Det går nok seg til:-)
Her sliter vi med at hun er så sur når hun kommer hjem fortiden, virker skikkelig fornærmet.
Hehe, jeg har også fundert litt på det der, om hun er furten fordi vi har levna henne der :p men kommet fram til at hun er nok bare sliten ;)

Da har Lillebror sovet en kort dupp i vogna og jeg rakk to av fire nettforelesninger som har ventet på meg :D
Straks skal vi skifte og ordne oss før vi henter T og drar for å ordne den gaven :)
Håper alle får en fortsatt fin dag!
I ettermiddag MÅ jeg lese litt mer, selvom jeg aller helst vil være sosial med mannen også etter at ungene har lagt seg...
Hehe, har lært meg at fredags kveld er en særdeles dårlig kveld å lese på :p da er nesten lørdag lettere ;)

Såååå fint!!! :D
Skal bestille bare den lampeskjermen, og sette på ei vegglampe vi allerede har ;)

Ja det er ikke så dumt om man har lamper fra før :) noen jeg ikke har :P gleder meg til å se rommet til Hermine når det er ferdig :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Idag har det gått KJEMPEBRA i barnehagen :D hun var ute HELE utetida uten å bli redd eller gråte :D litt utrygg innimellom, men da fikk hun sitte litt i vogn og da var alt ok! Uteklærne var kjempeskitne, tar det som et godt tegn :D :p
Hun sov bare en liten time da, sikkert fordi hun sov hjemme på morran, men hun var blid og fornøyd da hun våkna og det er det viktigste! :) hun sover i seng og det er ikke noe problem å legge henne der, hun får melkeflaska si når hun legges og er såå fornøyd med det :D Idag gråt hun da vi skulle gå hjem, og enda hadde hun da lekt en hel time inne etter at hun våkna!
Så nå har den magevondten jeg har gått med hele uka lettna litt, og vi skal kooooose oss hjemme sammen hele helga! :)

Ja det er ikke så dumt om man har lamper fra før :) noen jeg ikke har :P gleder meg til å se rommet til Hermine når det er ferdig :)

★Sender fra pipe-gjøken★
Jeg også! :p

Venter på lekereolen og gardiner fra Ikea! Så er vi ferdige! :)

hei og god dag :)

bare en kjapp tur innom før eg må hoppe i dusjen og gjøre meg klar for sommerfest med jobben:) vinen står i kjøleskapet, og i kveld skal den nyyytes med god samvittighet :) ikke ofte jeg er ute på slike festligheter etter det ble baby i hus, men veldig kjekt en gang i ny og ne;)

mann og barn har dratt til sine foreldre for helgen, for litt avkobling fra kjelleroppussing og kvalitetstid med sønnen sin <3 veldig rart å være aleine i tomt hus, men må vel bare lære meg og nyte friheten når eg kan :) (sjøl om eg allerede savner de. Hehe)

ellers i dag hr meg og Jonathan kost oss masse, både inne og ute. Han er fremdeles litt forkjølet, men kommer seg veldig. han hadde også en 2 timers dupp i vognen, og var blid som en sol når han våkna. Herli :)

ha en god fredagskveld både store og små:)

Back
Topp