Fredag

snuppelupp er levert! Hun gråter ikke når vi går, men det er nok fordi vi sniker oss avgårde mens hun leker ;)
Ser på hele ungen at hun ikke føler seg helt trygg ute, hun er så stille og sier ingenting :( Sitter bare der i sandkassa med spaden sin...når vi er på lekeplassen her hjemme sammen sitter hun ikke stille et øyeblikk, men tuter rundt i full fart og bråker MASSE! Håper virkelig hun blir varm i trøya snart altså! MEN idag er hun iallfall uthvilt når hun ble levert, er spent på om det spiller noen rolle ;)

snuppelupp er levert! Hun gråter ikke når vi går, men det er nok fordi vi sniker oss avgårde mens hun leker ;)
Ser på hele ungen at hun ikke føler seg helt trygg ute, hun er så stille og sier ingenting :( Sitter bare der i sandkassa med spaden sin...når vi er på lekeplassen her hjemme sammen sitter hun ikke stille et øyeblikk, men tuter rundt i full fart og bråker MASSE! Håper virkelig hun blir varm i trøya snart altså! MEN idag er hun iallfall uthvilt når hun ble levert, er spent på om det spiller noen rolle ;)

Kjedelig når det blir sånn, men går nok bedre etterhvert;) hun er jo helt ny! Her ventet de noen dager før hun ble med ut også..
Liana er motsatt hun da, gråter når jeg går (idag gikk det mye bedre, var bare furting), og er i kjempe godt humør ellers og skravler som bare det! Utforsker og leker masse sier dem :D så hun føler seg nok trygg der:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Prøver meg på en tråd... Kommer ingen opp her :) Har dere sovet godt? Vi alle har sovet bra her. Mina våknet ikke opp før halv fem for litt vann. Så fikk hun litt på kvelden :) Er så glad jeg har kuttet ut melken.. Trodde det skulle bli så vanskelig :)

Mina leker på rommet,og Wael ser på tv.
Blir regn idag. Lenge siden sist..
15 g.

Ikveld blir det taco:)
Også skal jeg rydde og vaske litt.
Er ikke lett å holde det ryddig,når trollungene roter med en gang.. Hehe..

Sent from my GT-I9300

Så fiiine bilder, hu er så søt<3 Også godt hu sover om natten og har godtatt vann på flaska:)
Jentene er i skole og bhge:) Jeg sto ikke opp før 11, formen er blitt verre igjen, daffa på sofaen fra kl 20.30 igår til jeg gikk i seng kl 22.30. Er sååå trøtt om dagen:( Må være pga høsten er rett rundt hjørnet og formen begynner og bli dårlig igjen. Masse slim i bringa og piper fra lungene, så må nok en tur til legen ila av uka!
Åååh, Taco hørtes godt ut:)

Her er det 13.8 grader og overskya og fare for regn, så blir innedag her i gården!:) Emmeth sover dagens første lur og jeg fikk sove til 11 idag:D Snille mannen<3<3<3<3

Kom ikke opp noen tråd her heller ;)
Søte unger du har! :D

Vi har hatt urolig natt :( starta i 22.30-tida, tror jeg bråka for mye da jeg gikk og la meg :p på tide å flytte henne på eget rom snart tror jeg ;) meeen hun holdt det gående med sutring og kaving til kl 01, så sov hun til 04.30, fikk melk og sov til 06.45! Er i grunnen for tidlig dag for hennes del, så idag må jeg forsøke å få henne til å sove litt kl 09 og så levere i barnehagen etter sovinga ;)

Ellers så skal jeg være hjemme fra universitetet idag, skal forsøke å gjøre ferdig rommet til Hermine før mannen reiser bort på jobbreise i morgen! Og i kveld skal vi på date :D skal gå på kino, aner ikke hva vi skal se, men spiller ingen rolle for jeg har ikke vært på kino på ett år :p

Så gøy med date- og kinokveld:D<3
Godt og komme litt vekk fra alt det vante og bare kose seg sammen kun dere 2:)
Ja, kanskje greit med hennes eget rom nå, men kanskje hu våkna en del pga mange nye inntrykk fra bhgen?

Åå så søt Mina er! Og bare elsker klæra!

Her har vi også sovet godt alle sammen :D
Min søster har sovet her, og blir her til søndag eller mandag;) hun har reist på skolen og jeg sitter å venter på at vi kan spise frokost :p samboer er i gang med å gjøre klar rommet til Liana for maling (har noe maling som gjenstår);) blir deilig å få det ferdig!

Ha en super fredag alle sammen!:)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så koselig med besøk av søsters;)
Greit og få gjort malinga ferdig og rommet hennes klart:)
Ha en super dag du også:)

Da har jeg fått bestilt dekor til veggen og en lampe, som skal være til Liana sitt rom:D skal til ikea neste lørdag å kjøpe masse mer!:D gleder meg til alt er kjøpt, så jeg kan begynne å ordne der inne :)
1377856554569.jpg
1377856562062.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

God fredag! :D
Her gikk natten greit. Jeg vet jeg prøvde å amme Lillebror noen ganger da han våknet, men jeg tror jammen meg ikke han ville ha :dontknow
LItt sprengt i morges, kan man si, men han ville ikke ha så mye da heller.
Han har fått spist litt frokost, den nye favoritten - tyskisk yoghurt med malte havregryn =)
Nå leker gutta litt før vi skal følge til bhg. Lillebror og jeg skal slappe av litt før vi henter T tidlig, tar bussen til byen og kjøpe gave til en av to fettere som skal feires i dag. 5-åringen fylte år i går, samtidig som pappa, og 2-åringen fyller i dag, så da blir det selskap! :D
Lillebror er i storform da. Men han har litt feber igjen. Heldigvis ikke mye, så jeg tror bytur og selskap går fint!

Ville han ikke ha pupp? Kanskje han begynner og bli avvent? Så lenge han ikke har høy feber går det fint med en liten shopperunde:)
Oi, det blir en stor bursdagsfeiring for alle mann;):):D Veldig gøy:) Vi skal feire Emmeth sin 1 årsdag på søndag:) Gleder meg veldig:) Og min mormor kommer i morgen og blir ei uke:D Yeeeeei :wav

God morgen til liten og stor!
Vi har sovet godt i natt. Jenny la seg 19-ish som vanlig, og vi andre la oss kl.23. Vesla sutra litt i 04.30-tida, men fikk smokken og blei flytta litt på, og sov videre til 06.45.
Nå er hun levert hos dagmammaen, og jeg skal straks ha min første nettforelesning i PEL. Har bestilt bøkene mine på nett, men de har jo ikke kommet enda, så jeg ligger etter på lesing. Pensumlista er lang asså!! Oioioi...

Ønsker dere alle en fin fredag videre! Her kommer sola frem, og temperaturen stier forhåpentligvis ila dagen. :cool::)

God morgen:)
Spennende med første forelesing:) Krysser fingre for at bøkene dine kommer fort som fy;)
Ha en fiiin dag du også, søta:)

Da har jeg fått bestilt dekor til veggen og en lampe, som skal være til Liana sitt rom:D skal til ikea neste lørdag å kjøpe masse mer!:D gleder meg til alt er kjøpt, så jeg kan begynne å ordne der inne :)
Vis vedlegget 28577
Vis vedlegget 28578

★Sender fra pipe-gjøken★

Det var en utrloig kul lampe og veggdecoren var helt rå:D;)

At de er uthvilte har nok noe og si vil jeg mene:) Er de trøtte når de blir levert er de jo som oftest mer slitne også:) Tar nok litt tid og falle helt på plass og at hu føler seg 100% trygg!:) Vi fikk beskjed om at vi ikke fikk lov til og gå fra barnet før vi hadde sagt hadet i bhgen av den enkle grunn at barnet da kunne tro foreldrene var der ennå også bli veldig lei seg for at de var borte uten de visste det, men det er nok forskjellig fra bhge til bhge!

Ville han ikke ha pupp? Kanskje han begynner og bli avvent? Så lenge han ikke har høy feber går det fint med en liten shopperunde:)
Oi, det blir en stor bursdagsfeiring for alle mann;):):D Veldig gøy:) Vi skal feire Emmeth sin 1 årsdag på søndag:) Gleder meg veldig:) Og min mormor kommer i morgen og blir ei uke:D Yeeeeei :wav
Aner ikke hvorfor han ikke ville ha jeg. Ikke var han spesielt tett heller!
Så koselig med besøk og bursdagsfeiring da! :D

Det går nok seg til:-)
Her sliter vi med at hun er så sur når hun kommer hjem fortiden, virker skikkelig fornærmet.

Lønn i dag, herlig:-) Føler at alt blir så ribba den måneden studielånet blir trekt. Tror jeg skal unne meg litt høstklær i september, det har stort sett bare blitt klær på snuppa den siste tiden:-)

Godvær i dag, men jeg sover jo bort det meste :cool01 Må vel snart hive meg rundt i huset hvis jeg skal rekke noe før snuppa skal hentes. :happy10

Så koselig med besøk av søsters;)
Greit og få gjort malinga ferdig og rommet hennes klart:)
Ha en super dag du også:)

Ja er veldig koselig :) og Emira er jo helt besatt av hun :P hun fyller 13 i september, så har lissom vært et barn i Emira's øyne:rolleyes::)

Ja skal bli så godt å bli ferdig, har hatt en lang pause fra maling nå:P så var på tide å begynne igjen;) vil bli ferdig før bursdagen hennes :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Det var en utrloig kul lampe og veggdecoren var helt rå:D;)

Jaa ikke sant?:D bare digget de! Også er de ikke sånn typisk jentete heller :) så var litt godt å velge andre farger enn kun innenfor rosa :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Jaa ikke sant?:D bare digget de! Også er de ikke sånn typisk jentete heller :) så var litt godt å velge andre farger enn kun innenfor rosa :p

★Sender fra pipe-gjøken★
Veldig fint! :D :D

Da har Lillebror sovet en kort dupp i vogna og jeg rakk to av fire nettforelesninger som har ventet på meg :D
Straks skal vi skifte og ordne oss før vi henter T og drar for å ordne den gaven :)
Håper alle får en fortsatt fin dag!
I ettermiddag MÅ jeg lese litt mer, selvom jeg aller helst vil være sosial med mannen også etter at ungene har lagt seg...

At de er uthvilte har nok noe og si vil jeg mene:) Er de trøtte når de blir levert er de jo som oftest mer slitne også:) Tar nok litt tid og falle helt på plass og at hu føler seg 100% trygg!:) Vi fikk beskjed om at vi ikke fikk lov til og gå fra barnet før vi hadde sagt hadet i bhgen av den enkle grunn at barnet da kunne tro foreldrene var der ennå også bli veldig lei seg for at de var borte uten de visste det, men det er nok forskjellig fra bhge til bhge!

Samme beskjed fikk vi når Emira begynte.. de ville at barna skal se at man går, sånn at de ikke plutselig får "sjokk" og blir utrygg eller lei seg.. syns det er en grei ordning, selvom jeg må gå derfra når Liana gråter.

★Sender fra pipe-gjøken★

Samme beskjed fikk vi når Emira begynte.. de ville at barna skal se at man går, sånn at de ikke plutselig får "sjokk" og blir utrygg eller lei seg.. syns det er en grei ordning, selvom jeg må gå derfra når Liana gråter.

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp