Fredag

Olive76

Forumet er livet
Prøvde å sove lenge med Felix, men han har tilsynelatende sluttet å sove. Har også bare tatt korte duppen på dagtid og våknet med et hyyyyyl. Satser på at det er tenner på gang og han sover litt mer igjen etterhvert så jeg kan få gjort litt. Ellers koser han seg best med å rote en haug med papir utover og kaste med det. Herlig. Vil en tur innom jobben på lunsj idag. Det har ankommet en ny islandsk prestefamilie, så tenkte at det ville være hyggelig å hilse på. Da sitter vi to islendinge og en dansker ( meg) på rekke og rad. Så blir vel mer som en ambassade etterhvert.... Uansett. Det kommer godt med med litt forsterkning av mannskapet. Vi er kronisk underbemannet.
 
Så herlig multinasjonalt miljø dere har der - mitt inntrykk er at både dansker og islendinger generelt er trivelige og morsomme folk - håper jeg har rett (om de nyankomne altså - jeg vet jo at jeg har rett om deg)

Jeg er på jobb, er ferdig klokka tre, og da er det hjem og kose med familien... (eller sitte med pc'n )
 
Ja, her er det jo bursdag i dag.. :-D Maren blir 3 år, og det er ei som har fått det med seg..!
Hun sto å så på hylla i dag og lurte på hvilke av bursdagskronene hun skulle ta med seg, men så måtte jeg forklare at hun sikkert fikk en ny i barnehagen, og da var hun iallefall klar for å gå i barnehagen!
Sindre vekte meg i dag og lurte på om jeg huska at Maren hadde bursdag! Han ville så gjerne gi henne en klem, men hun ville ikke, og han blei så lei seg.. Han begynte å gråte og for inn på rommet sitt.. :-( Men det blei orden på det da.. Han KUNNE få lov å gi henne en klem, det var bare det at hun ville ikke ha suss.. Haha.. De er rare..!

Så her blir det straks ankomst av besteforeldre, tanter og onkler og søskenbarn.. Så blir det feiring.. Og det er nok ei som liker å være i sentrum av det hele.. :-P
 
Back
Topp