Fredag!!!!

Vand

Forumet er livet
Og jeg har arbeidshelg............... jaja, sånn er det vel bare! [:'(]

Hadde tenkt å sende E i bhg i dag - for så dra å trene litt................. Men den planen gikk ikke, for snuppa er dårligere i dag enn de andre dagene.....
Så hun ligger i stolen, i snehvitkostyme, og ønsker seg til bhg..........[&o]

Vi skal bare slappe av frem til klokken 15, da drar jeg på jobb[:)]

Hva skal dere gjøre i dag da?

Takk, jeg syns også jeg er flink nå! [;)]

Men jeg tror ikke jeg har fulgt med i timen, hvilken implantat har du fått? høres ikke noe godt ut! [&:]

Go bedring til E og til deg sjønningene!

har levert ådne i barnehagen..

Jeg og Heine skal bade i basseng for første gang i dag. Jeg har hatt så dårlig hud denne vinteren så har ikke akkurat ivret for det. Men nå kom det et initiativ vi ikke kunne si nei til. En venninne har leigd ett lite varmt basseng i en time. Koster 500 så spleiser vi og får bade i godt og varmt vann med babyene. [:)][:)]

sååå kafe og handling til helga etterpå.- Ellers utpakking etter vinterferie og vaksing av klær.. Skal på farten igjen på tirsdag så blir nok en rolig helg hjemme.

God Morgen :)

Sitter på jobb, senere blir det å hente Oliver,rydde & vaske litt til helga å handle litt :) Hele helga blir å tilbringe tid sammmen med guttene mine :) God helg!

mårn!

da har jeg levert trollet mitt i barnehagen, de var karneval med tema troll[;)] alle barna er helt vile etter troll for tiden, så d passa bra! Var litt skummelt der da, de hadde mala store fotspor, heng opp skjal rundt omkring. Spilte dovregubbens hall (hehe, den elsker T og barna, roper trollsangen". Skulle spise litt trollgrøt når jeg dro[;)]

jeg skal skrive den ferb oppg min[:-] venter på venninna mi, så skal vi sitte i lag og lese/skrive.

ellers er d helg[:D] bortsett fra at jeg driver på med denne oppgaven og at sambo skal prøve å jobbe inn 8 t i helga[&o] jippijeeeeey!

ha en flott dag!

God morgen [:D]

M vekket meg ikke før halv 9 idag, helt utrolig deilig!! Hun virker mye bedre i formen idag, så det er også fantastisk [:D]
Vi skal på visning på en ny leil seinere idag, den er såå fin, så håper få stiller opp og at vi får den!! [:'(][8D]

Ellers skal vi vel bare kose oss med guttaboys i helgen. Invitert i stor dag imorgen, men ikke bestemt meg for å gå enda[;)]

ORIGINAL: *skjønningene*

ORIGINAL: Vand

Takk, jeg syns også jeg er flink nå! [;)]

Men jeg tror ikke jeg har fulgt med i timen, hvilken implantat har du fått? høres ikke noe godt ut! [&:]

Har vel ikke vært her så mye å informert heller så er ikke rart du ikke vet det.

Trakk melketanna min for en mnd siden, så igår var jeg å la inn et implantat (skrue) og sydd igjen. Så er temmelig hoven og ekkel [:(] om 3 mnd ca får jeg på en krone (tanna[:D])

Au au au!!! Får håpe det blir knallbra når hevelsen går ned! [;)]

Mornings!!!
Her har jeg begge jentene hjemme siden jeg har vinterferie [:)] Vi har nå laget bolledeig og muffins, skal snart bake ut bollene. Det er jo fastelaven på søndag! Mannen kommer hjem fra jobb til stafetten så vi kan se den sammen [:)]

I morgen skal jeg på "husmorferie" til ei venninne, sove over, bare kose oss med mat og drikke og skravle. Gleder meg! Og det beste av alt er å våkne opp på søndagen uten mas og kjas, hehe [:D]

Åh JESS!! jeg har ikke gått glipp av fastelavn!!![:D][:D][:D]

Morning! Har vært på intervju og tror kanskje jeg ønsker meg jobben likevel[8D] har tenkt og tenkt og vurdert og tenkt litt mer og kommet frem til at jeg egentlig bare trenger den jobben. For meg! Og for strukturens skyld[:)].

De ringer meg over helgen så jeg må ikke ønske meg så alt for høyt - er ingen garanti for at jeg får den[8D]

Alis er hjemme med diare - det er forsåvidt mannen og, jeg fikk en snev av det i island. Så koooos[8D].

Drar nok og handler en gang senere og prøver å lage kos ut av sykedag med mine to barn[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Morning! Har vært på intervju og tror kanskje jeg ønsker meg jobben likevel[8D] har tenkt og tenkt og vurdert og tenkt litt mer og kommet frem til at jeg egentlig bare trenger den jobben. For meg! Og for strukturens skyld[:)].

De ringer meg over helgen så jeg må ikke ønske meg så alt for høyt - er ingen garanti for at jeg får den[8D]

Alis er hjemme med diare - det er forsåvidt mannen og, jeg fikk en snev av det i island. Så koooos[8D].

Drar nok og handler en gang senere og prøver å lage kos ut av sykedag med mine to barn[8D]

Hva slags jobb er det? Og hvor? Krysser fingrene for deg!!!! [:)]

Kos deg med dine to syke barn [;)]

ORIGINAL: tingeling1

I front på sparebank 1 i sentrum[:)]. Altså kasse/info stilling i front desken. Tror jeg bare er nødt å komme meg ut av hjemmet altså! muligheten er jog også store for utvikling der så om man er flink og jobber hardt skal man nok komme seg videre[:D].

Tusen takk snuppa, du får kose deg du også med familien og vinterferie[:)][:)]. Så spørs det om jeg ikke får bedre tid til å være sosial hvis jeg får meg jobb haha[8D]

ORIGINAL: tingeling1

I front på sparebank 1 i sentrum[:)]. Altså kasse/info stilling i front desken. Tror jeg bare er nødt å komme meg ut av hjemmet altså! muligheten er jog også store for utvikling der så om man er flink og jobber hardt skal man nok komme seg videre[:D].

Tusen takk snuppa, du får kose deg du også med familien og vinterferie[:)][:)]. Så spørs det om jeg ikke får bedre tid til å være sosial hvis jeg får meg jobb haha[8D]

Onkelen til Eskil jobber i den banken, og kona til fetteren til Eskil er økonomisjef eller noe sånt. De er veldig hyggelige begge to! Håper du får den jobben da [:)] Jeg er kunde i Sparebank1 så da kan jeg komme og hente noen penger av deg, hehe [:D]

Krysser alt jeg har for at du får den jobben! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Og god bedring til dine to syke! [;)]

A hadde fri fra bhg i dag så vi har hatt en superkoselig mor ning!![:D]
Nå kjører faren henne opp på hytta til besteforeldrene. Får henne hjem igjen i morgen.[;)]

Vurderer å bli med søstra mi og se på den nye leiligheten til mormora vår... 35min hver vei, derfor ikke bestemt meg..[8D]

Ellers blir det vel tv-kos og strikking i kveld[;)]

Back
Topp