Fredag.......

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
ååååååå....!!!! Det er såååå deilig med fredag!!!! Får en helt spesiell følelse i magen på fredager jeg! [:D][:)] Nyter hele dagen, fra tidlig morgen til sene kveld!! Hvilken dag er din deiligste!? [:D]

Jaaaa, elsker fredagene.. det er vår dag [:D][:D] (mannen og jeg)

Alltid good middag som vi lager sammen, og et glass rødvin mens vi holder på! Helst etter minsten er i seng!
Så er det gullrekka og en irish [8D]  Ender opp i kjellern med sing star hvis vi virkelig er i støtet.. haha!

Men i dag er jeg fyllesyk etter en hard tur i Afterski teltet i Oslo i går [:'(] men jeg våkner vel litt etterhvert!

ORIGINAL: Lena Levegg

Jaaaa, elsker fredagene.. det er vår dag [:D][:D] (mannen og jeg)

Alltid good middag som vi lager sammen, og et glass rødvin mens vi holder på! Helst etter minsten er i seng!
Så er det gullrekka og en irish [8D]  Ender opp i kjellern med sing star hvis vi virkelig er i støtet.. haha!

Men i dag er jeg fyllesyk etter en hard tur i Afterski teltet i Oslo i går [:'(] men jeg våkner vel litt etterhvert!

samme her! Deilig med èn dag med kos for meg og mannen, når snuppa blir større skal hennes dag være lørdagen... Fredag for oss, lørdag for familien! [:)][:D]

Jeg elsker torsdager, for da er det fredag og helg dagen etter.. [8D]

Back
Topp