Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er jeg hjemme med sykt barn i dag. Stakkar liten hoster til han nesten brekker seg. [:(] Å sier han har vondt i halsen sin. SÅ vi skal kose oss i dag. Håper han har lust på en kvil i løpet av dagen [8D] Men tviler på det...
Æsjda, god bedring til lillegullet ditt lene! [:D]
Joda, her var det raseri-morgen kl 05.20, men men... i grunn vanlig det[>:]
Så nå er snuppa i barnehagen, Storesøster har gått til skolen og mannen på jobb! [:D] Jeg skal kose meg alene til kl 14, og så skal jeg på jobb i ettermiddag! Full, lang, tung arbeidshelg venter[&:][;)]
Skal på FN dag i bhg når jeg henter ungene, med mat fra andre verdensdeler ,så skal de selge bilder og diverse.blir koselig[:)]
nå skal jeg ha en liten siesta før jeg går i gang med husarbeidet.
Jenta mi hadde raserianfall og ville ikke sitte i bilstolen sin idag. Vet ikke hva hun hadde slags planer[;)][8|] Men var fornøyd da hun fikk høre på barne cd i bilen da. [;)]
God bedring til lillemann Lene og lykke til på jobb Vand[:)]
Jeg titter småforelsket ut vinduet på solen som skinner på nyfalt snø[8D] har fortsatt "jegersyk"morgenkåpen på men skal snart i dusjen og se om jeg ikke bare får gjort noe i dag kanskje[:D].
Må hente skoene mine (fikk meg timberlandl likevel[8D] og GULE i tillegg hohoh) siden jeg nå må ha noe varmt å tråkke i snøen med[:D].
Jeg har gått glipp av en arbeidsuke med skole, noe som jeg ikke har råd til men jeg prøver å se forbi det og opprettholde godhumøret[:D] det ordner seg alt vell?[:)][:)][:)]
her fikk vi en liten gutt i senga klokka 5, hoppa i senga vår og sov til kvart over 8 (etter en times tid m mamma se på meg hele tiden)...
har levert gutten i bhg og skal nå straks dra på Ikea og handle benkplater. Se for meg med benkplater på taket av bilen[:-] gleder meg til å knyte de fast der altså,hohoh...
skal på fest i kveld[:D] utflytterfest for min kjære venninne. kommer masse venner ,s å d blir kos og stas!
hadde egentlig masse planer om å begynne på oppgaver, og vaske hus... vi får se om d blir å vaske gulvene og forberede seg til i kveld[;)]
god bedring tjukka, lilleprinsen til lene! god arbeidshelg vand[;)]
og kos deg på fn dag i bhg[;)] tosmågull[;)]
go morn!
her sov de fleste til 10 i dag!!![:-][:-][:-][:-]
heine var selvsagt våken noen ganger for pupp og har vell stortsett ligget tilkobla siden sju så han har gulpa en del på formiddagen stakkars. Men jeg var på Meand I party i går og det ble litt sent så det var deilig.
Ådne hadde høy feber i går så vi utsetter avreise til besta og besten til i morgen. håper snøen smelter til vi skal avgårde...
Jeg sitter hjemme og skriver på oppgaven min fortsatt... Er ikke dødseffektiv, men føler ikke jeg trenger å være det heller (for en gangs skyld[:)]). Så nå nyyyyter jeg å sløse med tid!
Om en drøy time kommer Ida og Stian hjem. Da skal vi dra rett videre til Maxbo og Skeidar eller noe og få inspirasjon til oppussing og møblering av rekkehuset. I kveld skal Stian på avslutning med fotballaget, så da får jeg kanskje gjort litt mer på oppgaven da...
Ha en nydelig dag, alle sammen, og god bedring til alle som trenger det!
Heisann! Da er jeg hjemme fra jobb, og har noen timer helt for meg selv. Skal egentlig vaske litt da, men utsetter det litt..... Var litt koselig med snø i dag da, men jeg er ikke så glad i selve vinteren... syns den varer så lenge...
I kveld skal jeg på trippel 50-årslag for noen på jobben. Er overraskelse, blir moro!
Og i morgen skal jeg og storesøsteren min besøke lillesøsteren vår i Oslo. Da blir det masse shopping, spise god mat, skravle!! Vi skal sove over der til søndag, så det blir godt med litt tid uten barn [:)]