Fredag! Snart helg!:)

Bollapinnsvin_83

Glad i forumet
Mailykke <3
Marsboerne2017
Elsker fredager, mannen er ferdi tidli på jobb å vi bare koser oss...:) etter flere netter med 1 og 2 spisinger har vi nå sovet hele natta igjen! Godt!!:) helga bringer masse med besøk, kos og gleder meg til å feire farsdag på søndag...:) hva skal dere flotte damer i helga?
 
God morgen :)

Åh elsker fredager! Selv om jeg er i permisjon er det fortsatt noe eget ved fredagene:) Da er det duket for kvalitetstid med den lille familien på tre.
Vi har en liten tradisjon, hver fredag lager han middag til meg etter at vesla er i seng kl 18:30. Da åpner vi en flaske rødvin og blir sittende i stuen nede (som ikke har tv) og skravle i timesvis. Jeg ligger i armene hans og vi er ordentlig kjærester - Elsker disse kveldene. Skulle ønske tiden stoppet opp noen timer da.

God fredag damer :)
 
Så deilig at dere får sovet hele natta da! Her var det kun 2 måltider i natt, men med 2 ekstra gråtetokter gjorde det natta vanskelig...
I helgen skal vi spise middag med min samboers bror og han familie. De har en baby som er 3 mnd eldre :)
Og på lørdag kommer min søster med mann og baby på overnattingsbesøk :) Den babyen er 11 mnd, så der er det fullt kjør :p
Så feirer vi farsdagen litt på søndag, selv om barna er små.
 
Så deilig at dere får sovet hele natta da! Her var det kun 2 måltider i natt, men med 2 ekstra gråtetokter gjorde det natta vanskelig...
I helgen skal vi spise middag med min samboers bror og han familie. De har en baby som er 3 mnd eldre :)
Og på lørdag kommer min søster med mann og baby på overnattingsbesøk :) Den babyen er 11 mnd, så der er det fullt kjør :p
Så feirer vi farsdagen litt på søndag, selv om barna er små.
Hehe, da får du se hva du har i vente...;) vil tro d er litt mer full fart der...:) m så koselig m så tette barn på hver side da! De søskenbarna kan få stor glede av hverandre...:)
 
Mannen kom hjem i natt og ligger oppe i senga og drar seg :p

Jeg må ordne en bursdagsgave i dag og må lage et kort til farsdag. Søsteren min bestilte gulrotkake så det må jeg også få gjort.
 
I dagtidlig åt vi frokost sammen, alle fire. Så koselig på en helt vanlig fredag:) jeg og lillegutt har vært på mor/barn-trening og nå skal vi ut på trilletur igjen. Ellers i helga skal vi på marknad og prøve vinnerlykken:)
 
I dagtidlig åt vi frokost sammen, alle fire. Så koselig på en helt vanlig fredag:) jeg og lillegutt har vært på mor/barn-trening og nå skal vi ut på trilletur igjen. Ellers i helga skal vi på marknad og prøve vinnerlykken:)
For en koselig start på dagen da...:) å så flinke dere er til å trene...altfor dårlig der j...:-/
 
Her er mannen borte på jobb i hele dag. Kommer hjem sent i kveld. Eldstemann har med en kompis hjem fra skolen, som vi skal passe helt til kvelden. Så her går det i ett...

Mannen må jobbe i morgen også, så jeg bare stålsetter meg på en helg alene med ungene.
 
Vi starta dagen med at mini sparka meg i leppa, hun hadde snudd seg og lå på tvers i senga med beina mot hodet mitt uten at jeg hadde våkna av det -våkna kjapt av sparket og den påfølgende blodsmaken :p sitter nå med stor, hoven leppe med et saftig kutt i :p og så er jeg syk. Satser på at resten av dagen og helga blir bedre ;)
 
Her har meg og prinsessen på 4 bakt pepperkaker i dag :) Hennes ønske når hun hadde fri fra bhg. Nå slapper vi litt av mens lillebror sover :) ImageUploadedByBV Forum1415364919.460429.jpg Litt av dagens produksjon :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fredager har noe eget over seg ja! Dum som jeg var så startet jeg med rundvask av yttergang, bad og vårt soverom.. angrer nå på at jeg begynte, for blir ikke ferdig før sent i kveld med allt, har 1000 ting som må ryddes i også! :p Men men, det blir deilig når det er gjort. Nå er det snart tid for å hente storebror i barnehagen. Da lager vi taco til mannen kommer hjem. Det er liksom en slager på fredager. Ellers så håper jeg på en rolig kveld i sofaen i armene på mannen! For en herlig ting å gjøre Anna! Det må vi bli flinkere på her også :)
 
Vi starta dagen med at mini sparka meg i leppa, hun hadde snudd seg og lå på tvers i senga med beina mot hodet mitt uten at jeg hadde våkna av det -våkna kjapt av sparket og den påfølgende blodsmaken :p sitter nå med stor, hoven leppe med et saftig kutt i :p og så er jeg syk. Satser på at resten av dagen og helga blir bedre ;)


Au! Hørtes ikke noe godt ut :( God bedring, håper helga blir super ;)
 
Vi starta dagen med at mini sparka meg i leppa, hun hadde snudd seg og lå på tvers i senga med beina mot hodet mitt uten at jeg hadde våkna av det -våkna kjapt av sparket og den påfølgende blodsmaken :p sitter nå med stor, hoven leppe med et saftig kutt i :p og så er jeg syk. Satser på at resten av dagen og helga blir bedre ;)
Uff, dårlig start på helga da...masse god bedring, håper formen blir bedre snart!!:)
 
God morgen :)

Åh elsker fredager! Selv om jeg er i permisjon er det fortsatt noe eget ved fredagene:) Da er det duket for kvalitetstid med den lille familien på tre.
Vi har en liten tradisjon, hver fredag lager han middag til meg etter at vesla er i seng kl 18:30. Da åpner vi en flaske rødvin og blir sittende i stuen nede (som ikke har tv) og skravle i timesvis. Jeg ligger i armene hans og vi er ordentlig kjærester - Elsker disse kveldene. Skulle ønske tiden stoppet opp noen timer da.

God fredag damer :)
Ååååå, så herlig!!:) skikkelig romantisk kveld da...:)
 
Back
Topp