Fredag og helg

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Sovet veldig godt i dag, våknet kl 5, da var det en som skulle se barnetv, han sovnet igjen etter en stund og sov te 7.

Sambo leverer i bhg, for jeg skal straks i dusjen og gjøre meg klar for Sverige tur med "mamma" (venninna te mamma som hjalp meg sånn at jeg fikk hjelp på NAV, og får mer penger i måneden.)

Jeg gleder meg allerede til middag i dag jeg - her blir det pinnekjøtt... passer bra å spise på en sånn regntung dag. Ellers blir det vel en trille-skli-tur med August utpå ettermiddagen.

Har litt tull med nettet i dag, så kanskje jeg blir sittende og strikke (eller gud forby; gjøre husarbeid) i stedet for å sitte her i dag . Trenger i alle fall å skifte på senga, for lakenet mitt var vått da jeg våknet i dag... og det var pysjen og bleia til han som lå inntil meg også. Må vente til han våkner da, han fikk ny bleie og nye klær oppi senga (for seks var litt tidlig for meg å stå opp fant jeg ut) og etter litt mat sovnet han igjen

Mina hoster sånn, så hun våknet i 0500 tiden[&:] Fikk henne til å ligge litt lenger i senga si, og så ville hun ligge hos meg. Så var det bare å kle på henne i 0600 tiden. For da hadde jeg prøvd ALT[&o] Så jeg er kjempe sliten for å si det sånn, så det blir en TIDELIG kveld på meg ja..

Idag skal basisgruppa mi besøke moskeen her i Halden, som er et arbeidskrav i RLE. Så det kan bli spennende[;)]

Ellers skal jeg se om jeg finner regntøy med fleecefor inni, for det er såå vått ute[:o] Og bare regntøy på Mina er for kaldt. Mina er så kald av seg og har blitt mere hostete, så får si i fra at hun MÅ ha dressen med ulltøy inni. Det er jo jeg som må vaske[;)]

Idag regner det, MEN det er meldt bra vær i morgen så håper inderlig at det er rett[8D][;)]

Vi har regndress fra Lindex med Bamse på, den har fleecefor... men bare buksa, jakka var visst ikke fora i år? (hadde foret jakke også derfra i fjor som vi arvet av nevøen min)

ORIGINAL: lenemor

Vi har regndress fra Lindex med Bamse på, den har fleecefor... men bare buksa, jakka var visst ikke fora i år? (hadde foret jakke også derfra i fjor som vi arvet av nevøen min)

Tusen takk for tips[:)]

nå tror jeg lillemann her har sovnet. han sov ikke i går formiddag, var litt slitsomt.......

I dag blir det pizza til middag, det har vi alltid på fredager[8D]. Nathalie er i bhg, fra 1.april skal hun ned i 60%, så da er hun hjemme med oss tirsdager og torsdager[:)].

Ellers ser jeg på alt som burde vært gjort her i huset, men tror heller jeg skal legge meg nedpå litt. Lukas er våken hver time om natta og når han endelig sover, snorker gubben som et uvær[:o]. lite søvn her for tiden ja[&o]....

ORIGINAL: oslojente1980

Mina hoster sånn, så hun våknet i 0500 tiden[&:] Fikk henne til å ligge litt lenger i senga si, og så ville hun ligge hos meg. Så var det bare å kle på henne i 0600 tiden. For da hadde jeg prøvd ALT[&o] Så jeg er kjempe sliten for å si det sånn, så det blir en TIDELIG kveld på meg ja..

Idag skal basisgruppa mi besøke moskeen her i Halden, som er et arbeidskrav i RLE. Så det kan bli spennende[;)]

Ellers skal jeg se om jeg finner regntøy med fleecefor inni, for det er såå vått ute[:o] Og bare regntøy på Mina er for kaldt. Mina er så kald av seg og har blitt mere hostete, så får si i fra at hun MÅ ha dressen med ulltøy inni. Det er jo jeg som må vaske[;)]

Idag regner det, MEN det er meldt bra vær i morgen så håper inderlig at det er rett[8D][;)]

Jeg så at Sportsmann hadde fått et fint nytt regntøy nå med fleecefór [:)]

God fredag. I natt har jeg drømt sånn at jeg nesten våknet blyg.[:D] Mannen tok jentene i morges. Nå sover han mens jeg har Maja. Hun har akkurat fått mat og ligger og pludrer fornøyd i babygymmen sin. nå spiser jeg salat til frokost og skal gjøre litt husarbeid etterpå. I ettermiddag skal Frida og jeg handle bursdagsgave til bestevenninna hennes for i morgen skal vi i selskap. Jeg tror pappa og dama kommer sent i kveld og blir her i helgen.

God helg alle sammen.

Skjønner ikke hvorfor det skal være forbanna vanskelig å gjøre ting mens jeg er borte. Han skulle gjøre to ting, ingen av dem er blitt gjort. Jeg er så dritt lei.

Mye bedre å snakke med kompisser, sitte ved pcen i stedet for å støvsuge her og skifte på sengene. Og nå får jeg ikke støvsugd heller, for nå sitter han i tlf igjen[:@]

ORIGINAL: Anjalef

Skjønner ikke hvorfor det skal være forbanna vanskelig å gjøre ting mens jeg er borte. Han skulle gjøre to ting, ingen av dem er blitt gjort. Jeg er så dritt lei.

Mye bedre å snakke med kompisser, sitte ved pcen i stedet for å støvsuge her og skifte på sengene. Og nå får jeg ikke støvsugd heller, for nå sitter han i tlf igjen[:@]

hadde ikke g støvsugd når han lovte det skulle jeg jammen støvsugd rundt bena på han når han satt i telefonen, det lover jeg

Har gjort det så mange ganger nå at det funker ikke lenger, satte i gang støvsugeren og han gikk og ble borte i mange timer. Halv fem ringte bhg og spurte om hvem som hentet Marcus i dag, jeg svarte: "Trudde Tor var for å hente jeg, er der om 15 min sa jeg.

Sambo har fortsatt ikke kommet hjem og jeg kjenner at jeg er drit forbanna på han nå.

Marcus sover, jeg trur jeg skal benke meg fast i stua i kveld. Må ta noen tlf te noen venninder.

her har jeg satt meg godt til rette i sofaen.. veldig deilig..[:)][:)]

vært hos monica i dag, og spist herlig lunsj.. men dro hjem før rushen.. den er så lang på fredager.. [:)] men det var så koselig å se m og m igjen.. altfor lenge siden, og det har blitt altfor sjelden denne permen.. og nå er den jo snart over for monica sin del..[:(] så da får jeg klamre meg fast så lenge/mye jeg kan[8D]

nå er det gullrekka, norske talenter og alt som tv har å by på en fredag..[:)] også er det faktisk deilig å klare å sitte i sofaen og slappe av.. det er såå uvant.. og jeg feirer virkelig en uke uten migrene.. det hadde jeg aldri trodd skulle skje...[:)][:)][:)]

Back
Topp