Fredag og helg

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Jeg har sovet godt i natt, våknet av at det regnet, måtte ringe avlastninga og høre om dem hadde levert i bhg, for regntøyet ligger hjemme.

I dag er planen å tømme og av ise fryseren.

Jeg er trøtt i dag.

Jeg er også trøtt i dag - men så har jeg ikke sovet så godt heller. På den positive siden så har jeg vært litt ekstra våken i natt fordi jeg hoppet over den ene nattflaska til August og satset på amming, og det virket... bare ikke like lenge som når han får flaske i tillegg... Jeg satser på at i løpet av neste uke er vi helt ferdige med flaske og fullammer!  [:)]

Fikk tekstmelding i morges om at den ene pakka jeg har handlet på nett har kommet på posten, og så har jeg fått pakkelapp i posten på den andre i går, så jeg skal ha med meg lillegutt på posten når han og jeg har fått med oss litt frokost. Må vel ta en tur på butikken og handle inn til helgen også... hva skal vi spise i dag tro? Kanskje det hadde smakt med taco, det er jo minst en måned siden sist.

Ingen andre planer, hva med dere vakre damer?

Jeg er IKKE trøtt idag[:D] På tross av at jeg ikke kan skryte å ha sovet så veldig mange timene - men så har jeg hatt en veldig fin morgen. Kunne sette meg ned å spise frokost meg Karoline i fred og ro - og slapp å høre "syte" til Amalie i bakgrunnen. Hun lå nemlig og sov - for nå er jo endelig mannen min hjemme. Da jeg hadde fått avgårde skolebarna til skolen, satt Amalie ferdig påkledd og spiste frokost med far[:)] Hun er absolutt "pappajente" - og deilig er det[;)][:D]

Skal på jobb om et par timer - gleder meg, og så gleder jeg meg jo "litt" til helg! Skal rett hjem til mor for jeg og mine søsken skal finne en fin gravstein til far[:)] Det er fremdeles veldig absurd å tenke på at han er borte! Fatter det ikke helt selv om jeg holdt han i hånda da livet sakte ebbet ut. Men på en måte så lever han videre gjennom oss - og vi snakker om han stort sett hver dag. Har så mange flotte minner å gjemme på i hjertet mitt[:)] Vi finner en god styrke i familien - mine søsken og mor, og det er jo fantastisk i seg selv[:)]

Etterpå blir det vel å sette seg framfor TV'n og slappe av[:)]

(Håper jeg får lapp i posten snart....venter også på noe jeg har bestilt på nettet)

Her og var en litt urolig natt.. Maren plagdes tydeligvis med ett eller annet.. Ho er ofte hard i magen da, så kanskje ho rett og slett har vondt i magen..? Stakkar liten.. Ho fikk MASSE svisker i sta, så nå ligger ho å jobber hører jeg.. [:D]
Sindre fikk valget om å være hjemme og kose seg med oss i dag, eller å gå i barnehagen, og svaret var ganske klart: Jeg gå babaha!! [:D] Okei.. Da får du nesten få lov til det.. Hehehe..

Nå sitter jeg å følger med på helsemyndighetenes anbefalinger ang svineinfluensavaksinen.. Jeg er egentlig litt i tvil, men så tenker jeg at jeg helst ikke vil at Sindre og Maren skal få den.. Åsså skal jeg tilbake i jobb i helsevesenet og de ansees jo som en av risikogruppene.. Og jeg er nå så naiv at jeg ikke tror de hadde gitt den om den var farlig jeg da.. Men får bare se hva jeg skal gjøre..

Nå tenkte jeg at jeg skulle snart legge Maren og ta fram langkosten og vaskefilla..

Kl 07.00 i dag hadde jeg kjøretime med en annen kjørelærer, slik at jeg får synspunkter fra en som ikke kjenner min vanlige kjørestil. Og han var veldig fornøyd og det var en ting han merket seg godt, og det var giringa - noe jeg egentlig har hatt inne fra første timen [8|] Men var såå driit nervøs [&:] Men han så jeg var det da, så det var bare å fortsette som jeg gjorde - juhu! Under 3 uker til oppkjøring [X(][:D][:D]

Så har jeg vært på jobb, og hun som arbeider der jeg vasker fant det ekleste jeg noen gang har sett i en klesbutikk.. under ett stativ lå det en brødpose med URIN (gaanske sikker på det var det, under ett stativ) ikke noe uringlass eller noe, bare rett i posen - ÆSJH[:'(]

Litt senere i dag skal jeg i bhg'en til barna på basar greier, siden det er fn'feiring! Så skal vi hjem å bake kake så kommer det noen få i familien min i kveld - koselig [:D]

Idag er ikke den beste jeg har hatt, for å si det sånn [:(]
Men jeg håper jeg kan komme meg litt ovenpå etterhvert.

Jeg skal gjøre litt reint, og så skal jeg også på Forut-basar
i bhg. Det kan sikkert bli koselig [:)]

Etter det så tar jeg med Linnea og søss og drar hjem til mamma.
Så skal vi en tur på Sørlandssenteret. Nytter ikke å bare sitte her
å grine heller [&:]

Håper dere alle får en strålende dag.

her startet dagen som vanlig kl 7.45 så skiftet og spiste Erle Marie og jeg og Rikke gikk med henne til barnehagen[:)]
Det er virkelig deilig med en tur om morgenen!

Ellers er jeg glad det er helg, begge jentene er forkjølet og vekker oss mye om nettene med hosting og tette neser.
Vi skal i 7 årsdag til min nevø på søndag, og må ut i dag å lete etter gave, men det er virkelig ikke i en enkel alder å handle til!

Hei hei!!

Jeg har nettopp kommet hjem fra veiledningstime med faglærer og 2 andre studenter. Vi har fått tilbakemeldinger på fagtekst så lagt, da den skal leveres i november. Jeg har endel jeg må gjøre om på[:'(] Ja, ja det går vel det og.

Jeg er så kjempe sliten og trøtt for tida. Mina gråter fortsatt på kveldstid og sutrer om natta, så jeg får avbrutt søvn. Har ikke sovet en hel natt hele uka og det tar på[&:]

Men i kveld kommer mamma på besøk, så det blir koselig. Mina er bedt i bursdag til en jente på avdelingen, så det tenker jeg blir koselig[:D]

god morgen!!
nå har julie og jheg stått opp for 2.gang. hun sov helt til rundt 9 i dag.. (14 timer i strekk) herlig.. så sovnet hun rundt 10.. og sov til 11.30.. så da slang jeg meg med.

i dag må jeg pakke litt til malin.. hun skal til mamma.. så må jeg pakke til meg selv, innom polet, og på basar i bhg.. så til da skla jeg også lage glasur til kaka jeg bakte i går.. [:)] nå sitter julie i vippestolen.. og jeg sitter her litt.. litt slappe i dag[8D]

sender deg mange tanker Nøste.. ikke moro dette her.. hadde håpet på en annen oppdatering.. men får håpe du kan teste igjen på søndag.. sender deg en klem så lenge.

lenemor: så kjekt at du nå snart fullammer.. moro.. [:)] du og august er kjempeflinke[:)][:)][:)]

Hallo!

Her er det dritt-dag, meir er det vel ikkje å sei om den saken [:(][:'(][:-][:o][&o] Må berre holde holde holde uuuut, så er eg plutselig ferdig og aslt blir bedre og bedre. Takk og pris!

Blir å slappe heeilt av i kveld med min kjære, og sjå x-faktor og senkveld [:)]

Ha ei goood helg alle sammen! [:D]

Back
Topp