Fredag og helg :)

Eg skal sjå på denne utsikta og håpe på bedring. Dette blir tredje helga innlagt, håpar ikkje det blir så mange fleire før eg kan dra heim.
bf7f4e7a543751a0119dba3b5a4bd8b4

Skal slappe av med familiekos :) mannen drar på hytta imorgen, så da blir det bare snuppa og meg :)

Idag skal jeg møte ei venninne som er på besøk i norge, etter det skal jeg møte en annen venninne :)
I morgen skal jeg og mannen på kino og se oppdrag Dory :D

Må en liten tur til byen i dag, men etterlater frøkna hos svigers så jeg kan ta det i eget tempo og henge litt med en venninne. I morgen skal vesla i bursdag, og mens hun er der skal jeg ta en kopp kaffe med en annen venninne :) ellers bare avslapning og finne på ting med frøkna.

Uff da
God bedring, håper du snart blir frisk.
Takk for det.

Det så kjedelig ut :( Er du alvorlig syk?
Ja, det har vore ganske guffent ei stund. Begynte med uskyldig gallestein, men utvikla seg til alvorlig betennelse i bukspyttkjertelen. Diverse komplikasjonar. Har passert to veker, og CRP har omsider jobba seg ned til 165. Brosjyren seier det kan ta alt frå nokre veker til fleire mnd å bli frisk, så eg får smøre meg med tålmodighet. Får heldigvis besøk av babyen min kvar dag så sant eg orkar.

Takk for det.

Ja, det har vore ganske guffent ei stund. Begynte med uskyldig gallestein, men utvikla seg til alvorlig betennelse i bukspyttkjertelen. Diverse komplikasjonar. Har passert to veker, og CRP har omsider jobba seg ned til 165. Brosjyren seier det kan ta alt frå nokre veker til fleire mnd å bli frisk, så eg får smøre meg med tålmodighet. Får heldigvis besøk av babyen min kvar dag så sant eg orkar.
Ned til 165?? Oi, det var høyt :(
God bedring, håper du kommer deg fort.. Hvor stor er babyen din? :)

Ned til 165?? Oi, det var høyt :(
God bedring, håper du kommer deg fort.. Hvor stor er babyen din? :)
Den låg over 300 urovekkande lenge, 340 var høgaste målte, så under 200 var strålande!

Lilleknøtt er 4 mnd i dag. Det blei brå slutt på amminga gitt, pga medisiner kunne/kan han ikkje få melk og eg var/er i for dårlig form til å kunne pumpe ofte nok. Han tar heldigvis flaska fint!

Den låg over 300 urovekkande lenge, 340 var høgaste målte, så under 200 var strålande!

Lilleknøtt er 4 mnd i dag. Det blei brå slutt på amminga gitt, pga medisiner kunne/kan han ikkje få melk og eg var/er i for dårlig form til å kunne pumpe ofte nok. Han tar heldigvis flaska fint!
Godt den har gått ned såpass mye.. Uff, hørtes fælt ut :(

Godt den har gått ned såpass mye.. Uff, hørtes fælt ut :(
Det fine med alvorlig sjukdom er at eg blir veldig tålmodig. Så sant eg kjem ut igjen, i live og frisk, så speler det ingen rolle kor lang tid det tar. Litt kjedelig ja, men godt å vere i bra nok form til å kjede meg!

Det fine med alvorlig sjukdom er at eg blir veldig tålmodig. Så sant eg kjem ut igjen, i live og frisk, så speler det ingen rolle kor lang tid det tar. Litt kjedelig ja, men godt å vere i bra nok form til å kjede meg!
Ysj! God bedring! Jeg sliter med gallestein selv :-/ Men du har jo vært ordentlig uheldig! Skal selv på UL til onsdag.

Planen var å kjøpe stæsj til barnerommet i dag, men pga magesmerter (tror det "bare" er heftige ligamentsmerter) ble mannen sendt inn på Ikea for å handle stellebord og sprinkelseng, mens jeg stabbet meg ut til bilen igjen uten å hyperventilere. Møbelmonteringen får i hvertfall vente :P

Rydding, baking, og avslapping :)

Ysj! God bedring! Jeg sliter med gallestein selv :-/ Men du har jo vært ordentlig uheldig! Skal selv på UL til onsdag.
Det har eg gjort lenge og... Fastlegen ville vi skulle ha litt is i magen og vente med operasjon. Så masse for det liksom! Men det er jo maks uflaks at ein stein setter seg fast så den sperrer for bukspyttkjertelen, legen kunne ikkje akkurat forutsett det. No skal galleblæra mi vekk så snart eg er stabil nok til at det forsvarleg å operere, enten før eg drar heim (kjem an på kor lenge det er til), eller temmelig raskt etterpå. Dei vil ikkje ta sjansen på at eg skal få dette ein gong til...

Lykke til med utredning, eg er såååå for å få fjerna heile skiten før det blir farlig.

Back
Topp