Fredag og helg :)

Fotballcup i dag og i morgen. Var tidlig ferdig der i dag så da fikk jeg endelig tid til å gjøre litt her hjemme. Klesvask og plenklipping og andre kjedelig ting :P

Det har eg gjort lenge og... Fastlegen ville vi skulle ha litt is i magen og vente med operasjon. Så masse for det liksom! Men det er jo maks uflaks at ein stein setter seg fast så den sperrer for bukspyttkjertelen, legen kunne ikkje akkurat forutsett det. No skal galleblæra mi vekk så snart eg er stabil nok til at det forsvarleg å operere, enten før eg drar heim (kjem an på kor lenge det er til), eller temmelig raskt etterpå. Dei vil ikkje ta sjansen på at eg skal få dette ein gong til...

Lykke til med utredning, eg er såååå for å få fjerna heile skiten før det blir farlig.
Stakars! Nei, det er ikke lett å forutse desverre, men det gjør det ikke noe mindre kjipt.. Håper de får operert deg så fort som mulig! Jeg er spent på om jeg får operasjon selv, hele systemet er på villspor så hvertfall spennende med UL. Nei vi får håpe du skal slippe å bli så syk igjen. Masse god bedring til deg ❤

Pizzakveld, vikingmarked, familiebesøk.
Jeg blir mer sliten av helg enn ukedager :P Men er eneste anledningen vi har til å gjøre noe, såh...

Shopping med ungene i dag og bursdagsbesøk for mellomste i morgen :) gubben jobber i helgen, så det er en svett helg for mor!

Back
Topp