Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal avsted å kjøpe bilstol til babyen. Ellers blir det nok minimalt! Da min 20 mnder gamle hærlighet ikke sover om natten fortiden. Jeg er gravid i uke 23 å har just overstått 4 natta med knappe to timer søvn. Jeg spyr og har kynnere fra h...... Kroppen min er ikke med på denne leken mer..
Ingen planer enn familiekos. Mannen kommer hjem sent i kveld etter å ha vært borte på jobb hele uka. Vi savnet han ♡ Så på søndag reiser han igjen Så familiekos blir det
Babysvømming i morgen. Må nok handle litt også. Gubben skal jobbe som vakt i morgen kveld. Vurderer sterkt om jeg skal høre med foreldrene mine om jeg og barna kan komme ut i hytta og sove der fra lørdag til søndag. På søndag får vi besøk av en venninne og sønnen hennes
Idag skal jeg til furuset (barnas hus outlet) og hente sprinkelseng i Oslo
Muligens noe mer shopping og vaske bil innvendig og utvendig!
Imorgen er det Norwegian outlet og outlet one vi stikker innom
Må også finne på noe så snuppa får ut MASSE energi
Her er vi en gjeng fra jobben som skal på hytte, etter noen av de har kjørt Birken i morgen, så de skal jeg og de andre stå og heie på i morgen. Og så blir det vel litegranne alkohol på kvelden da tenker jeg...
I dag er vi hjemme i karantene etter oppkast. Med en toåring som synes det er fryktelig kjedelig å være hjemme og inne hele dagen
Resten av helga ser vi litt an hva vi gjør. Blir bok en tur i skogen med hundene og muligens en bytur i morgen
Idag skal vi ut og spise også skal vi se oppdrag dory :-D
Imorgen skal vi på slekt treff på mannen sin side uten mannen også på søndag skal vi på familie møte på det lokale bedehuset også gå en søndag tur også ønske pappa velkommen hjem :-D han har vært på jakt i en uke nå med veldig lite kontakt
Tacofredag.
Spille spill og drikke rødvin med oldemor.
Har just vasket huset og sitter å ser på at det er rent og ryddig i ca 4 minutt før ungene roter og styrer :-D
I morgen tar vi det på sparket, mulig en tur ut for å handle noe til oldefar og rydde og styre i hagen