Fredag og helg :)

Ingen planer, tar det som det kommer :)

Skal avsted å kjøpe bilstol til babyen. Ellers blir det nok minimalt! Da min 20 mnder gamle hærlighet ikke sover om natten fortiden. Jeg er gravid i uke 23 å har just overstått 4 natta med knappe to timer søvn. Jeg spyr og har kynnere fra h...... Kroppen min er ikke med på denne leken mer..

Ingen planer enn familiekos. Mannen kommer hjem sent i kveld etter å ha vært borte på jobb hele uka. Vi savnet han ♡ Så på søndag reiser han igjen :( Så familiekos blir det

Skal i bryllup.

Absolutt ingenting :) Kanskje vi smyger oss en tur til Sverige (egentlig planen forrige helg, men gubben var syk) :)

Babysvømming i morgen. Må nok handle litt også. Gubben skal jobbe som vakt i morgen kveld. Vurderer sterkt om jeg skal høre med foreldrene mine om jeg og barna kan komme ut i hytta og sove der fra lørdag til søndag. På søndag får vi besøk av en venninne og sønnen hennes:-)

Idag skal jeg til furuset (barnas hus outlet) og hente sprinkelseng i Oslo :D
Muligens noe mer shopping og vaske bil innvendig og utvendig!
Imorgen er det Norwegian outlet og outlet one vi stikker innom :D
Må også finne på noe så snuppa får ut MASSE energi :)

I morgen skal vi i bursdagsfeiring :) Jeg skulle fått ordnet klær til ungene til barnedåp og til meg selv, det begynner å nærme seg.

Babysvømming og tacofredag i dag. Bytur i morra om været er bra, og barselbesøk på søndag:)

Her er vi en gjeng fra jobben som skal på hytte, etter noen av de har kjørt Birken i morgen, så de skal jeg og de andre stå og heie på i morgen. Og så blir det vel litegranne alkohol på kvelden da tenker jeg... :D

I dag er vi hjemme i karantene etter oppkast. Med en toåring som synes det er fryktelig kjedelig å være hjemme og inne hele dagen :cool::p
Resten av helga ser vi litt an hva vi gjør. Blir bok en tur i skogen med hundene og muligens en bytur i morgen :)

Idag skal vi ut og spise også skal vi se oppdrag dory :-D

Imorgen skal vi på slekt treff på mannen sin side uten mannen :-P også på søndag skal vi på familie møte på det lokale bedehuset også gå en søndag tur også ønske pappa velkommen hjem :-D han har vært på jakt i en uke nå med veldig lite kontakt :-P

Skal spise hjemmelaget pita med gyros i kveld. Samt kose meg med ingefærøl (gravid). Ellers skal jeg jobbe.

Tacofredag.
Spille spill og drikke rødvin med oldemor.
Har just vasket huset og sitter å ser på at det er rent og ryddig i ca 4 minutt før ungene roter og styrer :-D

I morgen tar vi det på sparket, mulig en tur ut for å handle noe til oldefar og rydde og styre i hagen :-)

Back
Topp