Fredag og helg

Fru+2

Forumet er livet
God fredag jenter.
I dag blir det bryllup på tven.
Noen andre som skal se på?
Har trekt meg en kanne med tee og kjøpt noe små nydelige cupcake jeg skal kose meg med.

Ellers så skal vi på ikea å kjøpe oss kjøkken i dag.Det blir spennede om svigermor er enig med oss av valg av kjøkken.
Er til huset hun sakl bo i

Har dere noen planer for helga ?

trodde jeg skulle se bryllup, men hos legen hadde crp steget betraktlig og magevondten var mer konsentrert på høyre side. Så nu venter jeg på mannen for da blir det sykhusinnleggelse med mistanke om blindtarmsbetennelse her. Huff. håper det hele går over av seg selv og jeg blir utskrevet fort. Stresser allerede inni hodet med hvordan vi skal organisere de to største barn....
i denne situasjon hadde det vært kjekt med besteforeldre i nærheten....

Ånei, så travelt, Olive, håper virkelig du slipper å legges inn (altså, at det ikke er blindtarmbetennelse da). Dersom du må så håper jeg det finnes noen gode naboer eller venner som kan stille opp og hjelpe til med guttene - jeg forstår frustrasjonen din altså!

Koselig med bryllupsfest hjemme, Silje, jeg har stått over... men jeg har sikret meg en minnekopp - mamma har nettopp kommet hjem fra Liverpool med en til meg.. jeg har Diana og Charles-kopp som vi kjøpte for moroskyld for mange år siden, og nå går det litt sport i det med Katherine og William-kopp også

Jeg har hatt megler og huseier på besøk, det ser ut som om det blir visninger her i huset om en uke eller to... og så har jeg ryddet litt og kastet litt, og vært en tur i Ørsta og handlet litt.. nå er det lunsj på gang, jeg kjøpte salat på Mega. Etter maten skal jeg lage pannekakerøre til ungene til middag, G og jeg tar vel litt vi også, men G skal ut og jobbe i huset så vi tar  sen minddag i dag

Oisann Olive! Håper at det ikke er blindtarmen.. men det høres slik ut! Huff!!

Jeg har vert på jobb i dag.. noen timer midt på dagen. Er ikke helt i form men så er det staheten da...

Mannen skal på reunion i kveld så jeg har tv for meg selv!

uff da Olive! Håper de får fikset deg snart ;-)

ÅÅå så jeg hadde gledet meg til bryllupet... Men neida... fikk plutselig jobboppdrag, og kunne ikke si nei til seks timer som lærervikar...søren altså!!

Jeg er ikke så mye her inne , klarer ikke helt å vende meg til den nye looken her inne.. Irriterende, men skal prøve å titte innom oftere så kanskje jeg blir vant ;-)

Back
Topp