Fredag og helg!!

sånja

Gift med forumet
Hva er planene for helgèn??

Snuppa vår er på hytta med bestemoren sin, så vi har sovet leeenge!!![:D]
Nå har jeg sittet på sofaen og slappa av i en times tid.[8D]
Snart dusje litt og begynne dagen![;)]

UL 14.45 i dag. etterpå reiser vi opp på hytta og blir i en natt eller to! Gleder meg til å se snuppa igjen!![:)]
 
jeg har pakka for å dra hjem i helga[;)]

skal strax avgårde for å møte praksislærern vi skal ha dette året[;)]

så drar vi veldig kjapt etter d, må seff hente gullet mitt først da!
 
Helluen!

Skal på jobb i helga......også! 3. helgen på rad, så jeg gleder meg allerede til fri neste helg! [:D]
 
her har øyvind dykker kurs i helgen... så da er jeg å marcus alene stort sett hele helgen....
i dag skal vi ned på stranda å se på dykkerne... er kjempe vær... og 22 grader... [:)]
i morgen skal vi på tur m rednings skøyta Elias... den er her på kystkultur dagene...[:D]
ellers.... så har jeg lyst å sove, men blir neeeeppe denne helgen... har heldigvis friii...[:)]
 
eg skal til KRETA reiser til tr.heim idag, og kreta imorgo:) bort fra oppussing og rot:) Så no har eg pakka for alle sammen, rydda hus, skifta på sengene....så no skal det bli greit å komma heim igjen og:)

GOD HELG FOLKENS [:D][:D][:D]
 
Her blir det endelig en rolig helg her hjemme, det skal bli godt! Jeg og Tuva skal på loppemarked på jobben min i morgen, og så skal vi til byen og kikke litt og kose oss på kafe. Elsker å gå rundt i byen med storejenta mi, hun syns også det er gøy da [:D] Ellers blir det rydding og vasking både inne og ute. Vi har forsømt alt som heter vask i det siste....huff..... Må vel en tur til svigers å hilse på og.....
 
Back
Topp