Bruker321nor
Glad i forumet
[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Delia
Hehehe.. herlig Skrållan!!![:D][:D] Kan le når jeg sitter på denne siden av pc`en og slipper å vaske så tidlig på morgenen[8D][:D]
ORIGINAL: papayamammaen
ORIGINAL: Delia
Hehehe.. herlig Skrållan!!![:D][:D] Kan le når jeg sitter på denne siden av pc`en og slipper å vaske så tidlig på morgenen[8D][:D]
hehehe, som jeg skulle sagt det selv! [:D]
Det finnes forøvrig bilder av lillebror og meg i samme positur, bare med to kg mel. Det var visst festlig første gangen, men ikke andre, sier mamma... [8D][:D]
ORIGINAL: suki
I morgen er det lønning. (Håper jeg ihvertfall siden lønningsdagen faller på søndag).
Noen som har den reflex-utejakka som er rosa med masse hjerter på? Fornøyd? (Finnes bukse til den også).
Lurer på om jeg skal kjøpe sånn til begge jentene til å bruke til og fra barnehage, når vi skal handle osv.
Meeeeeeeeeeen veldig usikker. Den virker litt tynn. Perfekt i vanlig vintervær siden man da ikke svetter ihjel inne i bilen. Men i dette været blir den vel altfor kald, selv med tykk genser inni?! [&:]
ORIGINAL: Looney
Da er N kommet fra pappaen sin og levert blid og fonøyd i bhg, i følge pappaen. Jeg har tatt sol, handlet mat og spist mat. Snart skal den første skoleboken åpnes....snart...... Ellers skal jeg trene kl kvart på seks tenker jeg for da er det Happy friday-spinning og det er faktisk ganske ok[:)][:)] Ellers er planene for kvelden å kose meg med god mat sammen med favoritt-gutta mine, og gjøre så lite som mulig.
I morgen skal vi stå på ski på Tryvann tenkte vi. N må jo få teste slalomskiene han fikk til jul. Skal visst bare være -8 grader i morgen og det er akkurat passe kaldt.
Har vel egentlig lovet ei venninne å hjelpe til med flytting i kveld og men tror ikke hun har fått tak i bil med hengerfeste eller lastebil så da utgår forhåpentligvis det. Ikke fett å flytte i - 23 grader[&:]
ORIGINAL: buffi
Da er N kommet fra pappaen sin og levert blid og fonøyd i bhg, i følge pappaen. Jeg har tatt sol, handlet mat og spist mat. Snart skal den første skoleboken åpnes....snart...... Ellers skal jeg trene kl kvart på seks tenker jeg for da er det Happy friday-spinning og det er faktisk ganske ok[:)][:)] Ellers er planene for kvelden å kose meg med god mat sammen med favoritt-gutta mine, og gjøre så lite som mulig.
I morgen skal vi stå på ski på Tryvann tenkte vi. N må jo få teste slalomskiene han fikk til jul. Skal visst bare være -8 grader i morgen og det er akkurat passe kaldt.
Har vel egentlig lovet ei venninne å hjelpe til med flytting i kveld og men tror ikke hun har fått tak i bil med hengerfeste eller lastebil så da utgår forhåpentligvis det. Ikke fett å flytte i - 23 grader[&:]
Ikke for å mase på deg men les linken min du som handler om unger og kulde.....
http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article533377.ece
ORIGINAL: McBaby
Nå blander jeg meg litt....[;)]
Men jeg kommer jo fra det høye nord og hvis man skulle fulgt de rådene der så hadde det jo ikke vært en eneste unge ute mellom november og mars.
Det er helt greit å sette fokus på at unger tåler mindre kulde enn voksne men jeg syns de overdrev litt i den artikkelen.
Da jeg gikk på barneskolen så hadde vi en grense på -20 grader for å få lov å være inne i friminuttene, da gikk også alle barna til skolen. Vi tok ingen skade av det og var ikke mer syke enn andre.
I lillemors bhg så er de ute til ca -15 (hvis det ikke blåser da), men ikke så lenge om gangen. Og da har de sånne løpekonkuranser for å holde alle barna i bevegelse hele tiden. [:)]
Tror man må se det litt an å heller være flinke å følge med de små og kjenne etter at de ikke er kalde mens de er ute.
ORIGINAL: papayamammaen
....og så skiller ihvertfall jeg på babyen og treåringen min