Hermine tar ikke flaska om hun er mett, da spytter hun den utEr ikke sikkert du har lite da, de fleste barn spiser om de får flaske![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hermine tar ikke flaska om hun er mett, da spytter hun den utEr ikke sikkert du har lite da, de fleste barn spiser om de får flaske![]()
Var ikke no kritikk altså, vil bare ikke at jentene her skal bli engstelig for å gi grøt og andre tingSkjemating er heller ingen problem her, hun skjønte med en gang hva den skal brukes til og gaper nå velvillig til den...hun reagerer bare dessverre på mye av det hun får på skjea
![]()
Derfor gir jeg nå kun en ting en periode, og når hun passerer 6 måneder skal jeg variere på hva hun får
Nå gaper hun også hver gang jeg tar ei tugge med noe på gaffel eller skje, stakkars liten!
![]()
IKKE gi velling på kvelden første gang!!! Du kan få ei katastrofenatt om hun får mageknipDet har du sikkert rett i jaJeg tror hun skal få litt velling i kveld av holle sin risgrøt, hun er sulten fremdeles etter kveldsmåltidet, prøvde å gi henne morsmelk som jeg hadde frosset ned, og det spiste hun enda hun har fått begge puppene. Men dette har skjedd sånn plutselig føler jeg, eller så er det bare jeg som ikke har forstått det, for jeg har hatt for mye melk før
![]()
De kan også bli urolige å få mageknip om de får for mye mat igjen, så det er en balansegang det derNå tror jeg at jeg har funnet ut hva det er som gjør henne så desperat om kvelden og natta, hennes første tann holder på å bryte ut, liten spiss som har brutt frem, hun ville sikkert ha trøstepupp tenker jeg
Så godt, ble litt redd for at det var for lite mat til henne jeg![]()
Høres kjent ut ja! Jeg har gitt henne melk med skje innimellom når hun suger dårlig, for hun spiser alt hun får på skjeHadde hun bare tatt den flaska, men akkPrøver med kopp og sprøyte men blir mye svinn desverre.
Høres kjent ut ja! Jeg har gitt henne melk med skje innimellom når hun suger dårlig, for hun spiser alt hun får på skje![]()
Tror hun er lei av å drikke all mat
![]()
De kan også bli urolige å få mageknip om de får for mye mat igjen, så det er en balansegang det derHvis hun var urolig pga tanna og ville ha trøst, og så får mer og mer mat kan jo det føre til mageknip og en ond sirkel av surk og gråt
![]()
man vet jo selv for en mageknip man får og blir uvel når man overspiser, samme kan skje med de småDet ble ikke noe av det, skal til helsestasjonen 6. februar, får se hvor mye hun veier da og hva de sierAldri tenkt over at de kan bli urolige over for mye mat igjen hehe, skal i allefall ikke gi velling på kvelden
![]()
man vet jo selv for en mageknip man får og blir uvel når man overspiser, samme kan skje med de små![]()
Ikke godt å bli for mett, neiJa det er jo i grunn ganske logisk![]()