Fredag og heeeelg

Eskil og jeg dro til byen en tur, for å veie og måle i anledningen 10 månedersdag i morgen :D
Jeg tenkte det var lurt og sjekke, siden han levde på kun morsmelk i en uke..
Han er nå 10.4 kilo og 75 cm lang! Hadde lagt på seg mer, ikke vokst så mye i lengden egentlig!
Pluggen :D

Herlige mål da! :D Morro når de har lagt godt på seg :D Er jo en bekreftelse på at de får det de trenger av mat :)

God dagen ;)

Idag har vi vært våken siden 7, bare Emira som sov lenger :) noe hun trengte etter å ha startet i bhgen igår + at hun våknet kl 6 igår! Holdt på å sovne mens hun spiste middag, stakkars :P hehe..

mens hun er i bhgen, så har jeg tørket støv, støvsugd og vasket leiligheten! :) OG vasket klær, men kleshaugen som venter på å bli brettet ligger i sofan ved siden av meg og stirrer :P haha.. Må vel få tatt det før Liana våkner, hun har nå sovet i 2 timer, så kommer nok til å våkne snart ;):)

Store Emira har begynt på stor avdeling idag:eek::D Var jo så stas for den skeptiske jenta mi :P Jeg så også at Liana har fått navn over den ene plassen i garderoben til de små :)

Nå får jeg styre på videre, etter en liten matpause og avslappning i sofan :P:)

Lite middagsbilde av snuppa :-)

I dag spist vi kokt laks med brokkoli og blomkål :-) dt va vest populært :-)

<3 Fie Elise <3

Vedlegg

• 1375454372511.jpg
    1375454372511.jpg
    48,1 KB · Visninger: 20
Når skjedde dette da? og åssen? det er jo sykt vondt å slå tåa si da!:( Jeg er ikke så rask med å dra til lege, så jeg ville ventet til over helgen for å se.. evt reist på legevakt om det blir værre ;) bare slapp så mye av du kan med det beinet du har slått deg!
Jeg slo tåen nederst på sofaen,kom litt for fort.... virker bedre nå... vært å badet... ømt er det... så jeg gidder ikke legen :-)

Sent from my GT-I9300

Jeg slo tåen nederst på sofaen,kom litt for fort.... virker bedre nå... vært å badet... ømt er det... så jeg gidder ikke legen :-)

Sent from my GT-I9300

Bra det har blitt litt bedre:) ;) da går det nok over litt etter litt;):D

★sender fra pipe-gjøken★

Aaaaah.
Dumt å begynne på syprosjekt en fredagskveld før ungene i det hele tatt er seng!
Vi burde få lagt dem slik at vi får LITT tid til TV og snacks før jeg stuper i seng :p

Dagens seine middag: tacosalat med bønnedip og nachochips:D
Laga tacokrydderet selv, mye mindre salt og ingenting sukker OG mye bedre :D
1375466881758.jpg

*Surfer mobilt*

Var nydelig!!! Ble stappmett!!! :D
Hjemmelaget krydder er MYE bedre! Vi glemmer det bare hele tiden.
Du inspirerte meg til å få laget opp en ladning, slik at det er klart til neste gang.
Vi hadde glemt lime i dag, ellers hadde det blitt guacemole og!

Bildeglimt herfra;1375471096956.jpg
Gaven som farmora til Jenny skulle få var veeeeeldig spennende. Tror det blir gøy med 1-årsdag! :)

1375471121177.jpg
I dag har det vært om å gjøre å ligge oppå noe eller å komme seg over det. Bleiepakkene er tingen!!

Du inspirerte meg til å få laget opp en ladning, slik at det er klart til neste gang.
Orker ikke å lage opp for å lagre jeg :p nå har jeg spisskummen, løkpulver, paprika og chili i skapet. Tar jo bare et øyeblikk og hive i hop ei ts av hver (to av spisskummen) når man står å steker kjøttdeigen ;)

Bildeglimt herfra;Vis vedlegget 24574
Gaven som farmora til Jenny skulle få var veeeeeldig spennende. Tror det blir gøy med 1-årsdag! :)

Vis vedlegget 24575
I dag har det vært om å gjøre å ligge oppå noe eller å komme seg over det. Bleiepakkene er tingen!!
Så fin hun er :) morro når de begynner å øve seg på å klatre! :D ei stund med å krabbe over alt så prøver hun seg på å klatre ibhøyden ;)

Tenkte for øvrig at jeg jo fint kan krydre mat til Hermine med spisskummen, for å gi det mer piff :D

Så fin hun er :) morro når de begynner å øve seg på å klatre! :D ei stund med å krabbe over alt så prøver hun seg på å klatre ibhøyden ;)
Takk for det.:) Ja, bå begynner det å skje mye her. Hun er knallgod på lyder og herming.. Veldig gøy for mor og far.;)

Takk for det.:) Ja, bå begynner det å skje mye her. Hun er knallgod på lyder og herming.. Veldig gøy for mor og far.;)
Så morsomt! :D
Vi har også ei lita papegøye ;) idag lærte hun å si gakkgakk! Så nå peker hun på måser, ender, hunder og katter og sier "gakkgakk" :p :rolleyes: :D

Back
Topp