Fredag og heeeelg

Nå har Jenny snart sovet i 1.5time ute i vogna, og jeg koser meg med chick-serie og kaffe. ♡
Jeg har ikke fått lagt Lillebror enda, og jeg aner ikke når han stod opp.
Mannen var SÅ sliten etter natt nummer to alene med mating og våk, så han ble sendt rett i seng :p Jeg vet faktisk ikke om Lillebror har spist frokost, men han virker ikke så sulten :o
Lurer på hvordan mannen hadde vært om han hadde hatt alt av mating og slikt i 10 måneder :p

Hehe.. Ikke bare-bare å være hjemme i pappaperm! :) Heldig som blei sendt i seng. Han har ei snill kone.;) Du er ikke sliten og trøtt etter nattevakta du da?
Har funnet ut at Jenny ikke er sulten akkurat når hun våkner, så vi venter litt med frokosten og da sovner hun like etter at hun har fått mat. Still sleeping! ;)

Hehe.. Ikke bare-bare å være hjemme i pappaperm! :) Heldig som blei sendt i seng. Han har ei snill kone.;) Du er ikke sliten og trøtt etter nattevakta du da?
Har funnet ut at Jenny ikke er sulten akkurat når hun våkner, så vi venter litt med frokosten og da sovner hun like etter at hun har fått mat. Still sleeping! ;)
Jo, jeg er litt trøtt, men har sovet ca 4 timer og det er utrolig hvor mye man klarer på noen timers søvn :p

Mannen var SÅ sliten etter natt nummer to alene med mating og våk, så han ble sendt rett i seng :p Jeg vet faktisk ikke om Lillebror har spist frokost, men han virker ikke så sulten :eek:
Lurer på hvordan mannen hadde vært om han hadde hatt alt av mating og slikt i 10 måneder :p

Hehe, pappaen til Fie e sånn når han ha hatt ho, så klag han over ke slitn han e, og ke mysje arbei det e med ho :P Eg må flir litt, før eg har ho aleina i 1 mnd, når han e på jobb, og eg syns ikje ho e kravstor, eller at eg bi så slitn at det jær nåkka...ja av og tell e eg slitn, men så har jo eg muligheten tell å søv når ho søv, viss eg treng det :)

Han sa med meg, at han sjønna ikje kordan eg klara pass på ho, og jær alt ainna samtidig :P
Hihihihihi....Det e vell kansje ein vanesak trur eg ;) Man bi vant med det mæste :)

Og han e sånn at han står å pass på ho næstn heile tia, han e næstn over nervøs førr at ho ska skad seg eller slå seg :P hihihi, eg ha sakt "ta det med ro, ho e stor jenta, og faller ho så jr ho no det, det e ikje så fale at ho fall på rompa, eller slår hode sett litt, det går over" De må jo lær, og de lær jo bæst av å få jær ting sjøl, litt blådflekka og litt skriking følg likso med :P

Gleder meg til vi skal skravle jeg :)
Du vil ikke slenge deg med til Oslo på søndag da??? :) :)
Jaaah, blir kjempekooos, søta:rolleyes::):D
Nei, kan dessverre ikke, skal i babyshower:)

Mannen var SÅ sliten etter natt nummer to alene med mating og våk, så han ble sendt rett i seng :p Jeg vet faktisk ikke om Lillebror har spist frokost, men han virker ikke så sulten :o

Haha, kjenner til DEN:D:p;):)

Haha, mannen her har overtatt nettene etter at jeg begynte å jobbe;)
Så nå har han varma flasker og gitt alskens service i 2 måneder:D kjenner jeg er blitt så vandt til å sove om natta at jeg blir helt ødelagt om jeg tar henne:p

*Surfer mobilt*

Good morning :)
Idag har ems sin andre dag i bhg, og første dagen mamman måtte dra derfra. Litt skummelt for mamsen men veldig stas for snuppis som stooorkoser seg der :)
Får da hvertfall gjort unna litt praktisk shopping imens... åååh tia går så sakte... skal hente henne halv 12 :)

♥ Mamsen og Emsen ♥
Så morro at hun trives:D
Jeg gruer meg veldig til bhg-start :p

*Surfer mobilt*

Haha, mannen her har overtatt nettene etter at jeg begynte å jobbe;)
Så nå har han varma flasker og gitt alskens service i 2 måneder:D kjenner jeg er blitt så vandt til å sove om natta at jeg blir helt ødelagt om jeg tar henne:p

*Surfer mobilt*
Ja, det hadde klart vært anderledes om han var vandt til det. Jeg skjønner han egentlig godt, for han har ikke måttet gjøre NOE på nettene utenom hvis pupp og mamma ikke har hjulpet, og det kan jeg telle på en hånd tror jeg.

Eskil og jeg dro til byen en tur, for å veie og måle i anledningen 10 månedersdag i morgen :D
Jeg tenkte det var lurt og sjekke, siden han levde på kun morsmelk i en uke..
Han er nå 10.4 kilo og 75 cm lang! Hadde lagt på seg mer, ikke vokst så mye i lengden egentlig!
Pluggen :D

Har slått tåen min skikkelig...
Ligger rett ut på sofaen. Verker og brenner...

Noen som vet om det er lurt å oppsøke lege? Eller bare satse på at det ikke er forstuet eller brukket??
Uff,lurer på hvordan dagen blir.

Vi bestilte billetter igår. Kommer onsdag kveld :)

Sent from my GT-I9300

Når skjedde dette da? og åssen? det er jo sykt vondt å slå tåa si da!:( Jeg er ikke så rask med å dra til lege, så jeg ville ventet til over helgen for å se.. evt reist på legevakt om det blir værre ;) bare slapp så mye av du kan med det beinet du har slått deg!

Mannen var SÅ sliten etter natt nummer to alene med mating og våk, så han ble sendt rett i seng :p Jeg vet faktisk ikke om Lillebror har spist frokost, men han virker ikke så sulten :eek:

hahah må jo le å da! mannfolk altså :P de har visst ikke det samme systemet som det vi har når det kommer til nattmating og nattevåk :P hvis min samboer skulle styra på sånn om natten i 10 mnd, så hadde jeg hvertfall hatt en sur, gretten og grinete mann i hus :P haha..

Sånn er Liana også! Kan fint gå en halv time til en time, før hun spiser noe etter hun har våknet :) ellers spiser hun veldig dårlig.. samme er Emira også :) ganske greit syns jeg, for da slipper man å stresse med å få mat klart med engang vi eller de våknet :P

Back
Topp