Jeg har ikke fått lagt Lillebror enda, og jeg aner ikke når han stod opp.
Mannen var SÅ sliten etter natt nummer to alene med mating og våk, så han ble sendt rett i seng

Jeg vet faktisk ikke om Lillebror har spist frokost, men han virker ikke så sulten

Lurer på hvordan mannen hadde vært om han hadde hatt alt av mating og slikt i 10 måneder
Hehe, pappaen til Fie e sånn når han ha hatt ho, så klag han over ke slitn han e, og ke mysje arbei det e med ho

Eg må flir litt, før eg har ho aleina i 1 mnd, når han e på jobb, og eg syns ikje ho e kravstor, eller at eg bi så slitn at det jær nåkka...ja av og tell e eg slitn, men så har jo eg muligheten tell å søv når ho søv, viss eg treng det
Han sa med meg, at han sjønna ikje kordan eg klara pass på ho, og jær alt ainna samtidig

Hihihihihi....Det e vell kansje ein vanesak trur eg

Man bi vant med det mæste
Og han e sånn at han står å pass på ho næstn heile tia, han e næstn over nervøs førr at ho ska skad seg eller slå seg

hihihi, eg ha sakt "ta det med ro, ho e stor jenta, og faller ho så jr ho no det, det e ikje så fale at ho fall på rompa, eller slår hode sett litt, det går over" De må jo lær, og de lær jo bæst av å få jær ting sjøl, litt blådflekka og litt skriking følg likso med