Fredag kveld

Gullklomp

Forelsket i forumet
Da var M reist til pappaen sin! Huff, da hun skulle gå klemte hun meg hard og sa "Vil være her mamma, være her sammen med deg". [&o] Så var ikke kjekt å se henne gå rundt hushjørnet og høre henne rope etter meg "mamma, vil være med deg". [&o]
Men vet at hun kommer til å kose seg hos pappaen, ri på hesten og leke i snøen! Heldigvis glemmer de små fort!

Nå får jeg snart besøk av to venninner som skal fikses litt på håret[:)]

Hva gjør dere på i kveld jenter? [:)]

Her skal jentene snart legges, og så skal jeg og mannen spise taco og se på film. Har leid to filmer, tror det blir SALT i kveld [:)] Håper den er bra.

[&o] Uff, det er ikke noe kjekt å høre for mammahjerte tenker jeg[&o]
Men som du sier. Hun koser seg nok hos pappaen sin. Så får vi håpe han ikke klusser til leggerutinene igjen[;)].

Ikveld har mannen gått å lagt seg med Felix som er syk. Så jeg får lov å slappe litt av. Så nå skal jeg rese en tur ned på butikken og kjøpe stikkpiller. Så skal jeg se en skikkelig jentefilm og drikke cider[8D][8D]

Eller... Du blir ikke med meg på kino da gullklomp??[;)]

ORIGINAL: ..christine..

[&o] Uff, det er ikke noe kjekt å høre for mammahjerte tenker jeg[&o]
Men som du sier. Hun koser seg nok hos pappaen sin. Så får vi håpe han ikke klusser til leggerutinene igjen[;)].

Ikveld har mannen gått å lagt seg med Felix som er syk. Så jeg får lov å slappe litt av. Så nå skal jeg rese en tur ned på butikken og kjøpe stikkpiller. Så skal jeg se en skikkelig jentefilm og drikke cider[8D][8D]

Eller... Du blir ikke med meg på kino da gullklomp??[;)]

Nei! Det har han fått streng beskjed om å ikke gjøre!! [:'(]

Kino?? fristende [:D]

ORIGINAL: tingeling1

Her skal jentene snart legges, og så skal jeg og mannen spise taco og se på film. Har leid to filmer, tror det blir SALT i kveld [:)] Håper den er bra.

Hørt at SALT skal være bra!! Kos deg max [:D]

Men så kommer jeg da, hehe - er vel liiiiitt deilig å ha en helg for seg selv?? [:D]

Her der det bare kooooos. FREEEDAG og da har jeg chips, cola og smarties-cookies *HERREGUD SOM DET NYTES* [8D] Lillebile har begynt å kreve mat rundt 22.30 - 23.00.. så har 3 timer som skal nytes [:D]

Jeg har kjøpt Sex and the city- the essential collection i dag.. så det sier seg vel selv hva jeg skal gjøre i kveld[;)]

først må jeg se det store korslaget....[:)]

sambo jobber kveld så skjer ikke mye spennende i helga. Kjenner jeg har behov for og lufte meg litt snart, vært alt for lite sosial i det siste.Men neste helg blir det hæla i taket[:)][:D]

ha en fin fredagskveld[:)]

ORIGINAL: tosmågull*

Jeg har kjøpt Sex and the city- the essential collection i dag.. så det sier seg vel selv hva jeg skal gjøre i kveld[;)]

sambo jobber kveld så skjer ikke mye spennende i helga. Kjenner jeg har behov for og lufte meg litt snart, vært alt for lite sosial i det siste.Men neste helg blir det hæla i taket[:)][:D]

Åh, den skal jeg juggumeg leie seinere!! Kun sett den en gang, og den er jo helt fantastisk!!

Jeg skal lufte meg imorgen, gleder meg[:D] Håper uken går fort, så er det snart din tur! Det blir nok deilig å få litt barnefri [:)][:)]

ORIGINAL: KathMor

Men så kommer jeg da, hehe - er vel liiiiitt deilig å ha en helg for seg selv?? [:D]

Her der det bare kooooos. FREEEDAG og da har jeg chips, cola og smarties-cookies *HERREGUD SOM DET NYTES* [8D] Lillebile har begynt å kreve mat rundt 22.30 - 23.00.. så har 3 timer som skal nytes [:D]

Ja, deilig med litt fri av og til! Men er så stille og rolig her når hun er borte [8|] Liker å ha rutiner, og det har jeg kun når hun er hjemme [8D] Får trøste meg med at jeg kan være lenge oppe i dag og sove så lenge jeg vil imorgen [:D][:D]

Skulle ønske jeg også kunne nyte en cookies! Men prøver å være litt sunn. Og imorgen skal jeg ut, så får spare kaloriene til da [8D]

Kos deg de 3 timene [:D]

Ja, da var snuppa for lengst i seng og sover søtt. Mannen sitter like ved og gjør litt kontorarbeid og jeg har nettopp fortært en bolle med havregrøt og KANEL(ikke det at jeg egentlig tror at det funker)......

Nå skal jeg straks legge meg langstrakt ut på sofaen og nyte kvelden[:)]

ORIGINAL: Gullklomp

ORIGINAL: tosmågull*

Åh, den skal jeg juggumeg leie seinere!! Kun sett den en gang, og den er jo helt fantastisk!!

Jeg skal lufte meg imorgen, gleder meg[:D] Håper uken går fort, så er det snart din tur! Det blir nok deilig å få litt barnefri [:)][:)]

Leide du alle sesongene?[:D]

Jeg så the movie her om dagen,så måtte jeg ut å kjøpe 2´a i går.. hekta! så nå idag kjøpte jeg hele samleboksen på Platekompaniet for 499[:D][:D]

[img][/img]

guuuu for en hjerteskjærende setning!!!
Min datter hadde det omvendt i dag. "gå hjem me Dline mamma. Ikke me mamma. Ikke me. Dlina komme me?" (dline er da avdelingsleder som faktisk heter Trine[8D]).

Jegsitter her kjempesliten i hodet etter en krevende ettermiddag med energibomben Alis. VAr kjempe koselig og morsomt i dagmen jegmerket at jeg ville ikke klart èn time til altså.... pjuh! Alt jeg skulle være med på og gjøre og styre med og jegble kledd i kokkelue, forkle og kommandert å lage(falsk) brødskive til oss to.... Hun har ikke sovet på dagtid hele denne uken... blir hun ALDRI sliten eller!!!!?[8|][8D]

så på gossip girl ep 11 i stad og har så lyst på nr 12 nå[&o]

Back
Topp