Fredag *jippi*:-)

God tur!!
Hvor skal dere forresten? :)
Takk:D
Nå skal vi først ei uke til pappa i Leknes i Lofoten, så skal vi ei helg innom søs som skal flytte til Narvik før vi suser til Byske i Skjelefteå i Sverige OOOOG så skal vi til feriehuset til mamma i Bø i Vesterålen:) 300mil bilferie totalt på 3 uker! :p

*Surfer mobilt*

Takk:D
Nå skal vi først ei uke til pappa i Leknes i Lofoten, så skal vi ei helg innom søs som skal flytte til Narvik før vi suser til Byske i Skjelefteå i Sverige OOOOG så skal vi til feriehuset til mamma i Bø i Vesterålen:) 300mil bilferie totalt på 3 uker! :p

*Surfer mobilt*
Dere er tøffe!
Jeg har vokst opp med bilferier og liker det veldig godt =)
Fleksibelt, man kan stoppe når man vil og ta pauser osv. Vi har også sovet mye i bil opp igjennom. Men ikke når vi var bittesmå da :p

Kiitos kaikille, on mukava tulla lukemaan positiivisia kommentteja! ^^
Yppy, pelkäsin itsekin jääväni jumiin suhteeseen, ei ole helppoa lähteä pois kun on tottunut tuttuun ja ns. turvalliseen, varsinkaan yksin lapsen kanssa.

Saimme nyt siis totta tosiaan asunnon vauvan kanssa ja odotan innolla että pääsisin hoitamaan asiat kuntoon ja pakkaamaan kaikki tavarat muuttoa varten! Muutto on erittäin lyhyellä varoitusajalla, jo ehkä ensi viikolla ja tänään vasta ilmoitin ottavani asunnon vastaan. Toisaalta olen helpottunut ettei ole kuukautta pakkausaikaa, jolloinka rupeasin jälleen miettimään "kannattaako minun sittenkään muuttaa, en halua luopua miehestä". Viikko menee nopeasti etten edes kerkiä ajattelemaan moisia, ja sitten jo huomaankin asuvani yksin. [:)]

Meinasin jo ruveta epäilemään päätöstäni, mutta kiitos teidän se unohtui. [:)]
Tekisi mieli vain hokea kiitoskiitoskiitos [:D]
Maya_L, ajattelin keskittää muuton jälkeen hyvinvointiini enemmän aikaa kuin ennen, nyt kun siihen on aikaa ja motivaatiotakin. Lupaan pitää huolta itsestäni ja tietysti vauvasta ^^

Kiitokset vielä [:)]
(Ser at quotinga tar helt av i dag også, men jeg lar den stå siden den var så heftig.;) )
Whooaa.. Ja, det blir litt av en tur!! Håper dere får fint "reisevær" mens dere sitter i bilen, og knallfint sommervær når dere er på hvert sted. I Leknes har jeg vært, men resten av stedene er nokså ukjente for meg..;)

(Ser at quotinga tar helt av i dag også, men jeg lar den stå siden den var så heftig.;) )
Whooaa.. Ja, det blir litt av en tur!! Håper dere får fint "reisevær" mens dere sitter i bilen, og knallfint sommervær når dere er på hvert sted. I Leknes har jeg vært, men resten av stedene er nokså ukjente for meg..;)

Hihi...e d finsk på quotinga i dag eller? ;-)

Morn.
Her er formen min dårligere enn i går, så i dag blir det innedag på meg. Greier sjeldent å ligge i ro på sofaen, men jeg får sette godvilja til og se om det går.;)
Jenny har vært oppe en gang i natt, og fikk litt mme av pappaen før hun sovna igjen. Vi har nettopp stått opp, og mens vesla leker seg på gulvet med en liten, fargerik Jordan-tannbørste (som er perfekt til å gnage på), så har mannen laga frokost til oss.♡
God fredag!!

Kjedelig å være dårlig da! Du får bli vartet opp i dag og prøve å slappe av ;-) er Jenny frisk? Synst jg leste at hun ikke var i form her om dagen?

Kjedelig å være dårlig da! Du får bli vartet opp i dag og prøve å slappe av ;-) er Jenny frisk? Synst jg leste at hun ikke var i form her om dagen?
Er ikke så mye oppvartning å få, desverre.. Tror han nyter at jeg har ferie. Sniken!! :p Sendte dem nettopp ut på handletur nå, men jeg må få rydda gang, bad og støvsuga mens de er borte, så her ligger ingen på laurbærene! Får gjort masse med mann, barn, og katt ute av huset veittu. ;)
Ja, Jenny var så innmari tett for noen dager siden. Urolig på kveld og natt.. Usikker på om det var tettheten eller ei evt tann som plaga henne (ingen tenner i sikte iallfall), men ga til slutt paracet. Hun blei helt slapp av den, men gråt likevel.:confused: Formen hennes er bedre nå virker det som.

Hahaha, PRICELESS quoting! :D
Er imponert over finskkunnskapene dine:p
Ja, er spent på hvordan det blir å gå;)

*Surfer mobilt*

Dere er tøffe!
Jeg har vokst opp med bilferier og liker det veldig godt =)
Fleksibelt, man kan stoppe når man vil og ta pauser osv. Vi har også sovet mye i bil opp igjennom. Men ikke når vi var bittesmå da :p
Vi skal jo fordele kjøringa veldig, så satser på at det går fint;)
Har også vokst opp med bilferier, så for meg er kjøring=sommer! :D;)
MEN jeg var veldig bilsyk som barn, håper ikke Hermine arver det:confused::p

*Surfer mobilt*

Hermine var SÅ sulten nå når vi hadde første stopp og spiste lunsj! Hun spiste et helt glass med Favorittnudler fra Hipp OG en Ella's!!! :eek::D:D:D

*Surfer mobilt*

Hermine var SÅ sulten nå når vi hadde første stopp og spiste lunsj! Hun spiste et helt glass med Favorittnudler fra Hipp OG en Ella's!!! :eek::D:D:D

*Surfer mobilt*

Mat er alltid godt når man er ordentlig sulten :) bra hun spiste så bra da! Hehe

*sender fra pipe-gjøken*

Er ikke så mye oppvartning å få, desverre.. Tror han nyter at jeg har ferie. Sniken!! :p Sendte dem nettopp ut på handletur nå, men jeg må få rydda gang, bad og støvsuga mens de er borte, så her ligger ingen på laurbærene! Får gjort masse med mann, barn, og katt ute av huset veittu. ;)
Ja, Jenny var så innmari tett for noen dager siden. Urolig på kveld og natt.. Usikker på om det var tettheten eller ei evt tann som plaga henne (ingen tenner i sikte iallfall), men ga til slutt paracet. Hun blei helt slapp av den, men gråt likevel.:confused: Formen hennes er bedre nå virker det som.

Hehe..ja med alle ut av huset så er det bare å svinge seg rundt ;-) det går utrolig raskt å ordne og vaske hus uten leker og baby i veien og en katt og en mann som drar støvet rundt omkring! Her har vi bare rota i dag. Får ta helgevasken i morgen tror jeg :-) har handla maling til huset og div småting i dag.

Så bra at hun er bedre! Det er så fælt når de er syke! Veldig kjedelg at hun fortsatt gråt etter en paracet da...når snuppa her var syk så sovna hun etter en paracet. Men tennene kan jo gjøre veldi vondt, og kanskje ikke paracet alltid hjelper nok da? Jeg spurte hs hvorfor det virker som tennene er på gang periodevis her og så blir hun "seg selv" igjen en stund..hun sa at de kan ligge helt oppe veldig lenge og bli trykkt litt tilbake når de biter på ting. Derfor kan de plages periodevis. Høres ikke noe godt ut!

Simone begynnte å krabbe i går!!! Men hun krabber bare korte strekninger bår hun ser noe hun kan klare å nå med mindre enn ti "skritt". Hun vinka også hade til søskenbarnet og onkelen sin i går..uoppfordra, men i dag vinka hun ikke til k-e så det var kanskje bare at hun hærma ;-)
Vi må enten ha ny tvbenk der vi kan lukke inne tuner og dvd spiller eller et sånt grindsystem, for hun har funnet ut at det er gøy å rive de ned og leke med programkortet. Hjelper jo ikke å si nei virker det som, eller så bare gjør hun det selv om hun vet det ikke er lov. Så nå er den avslappa babytiden forbi...trodde hun skulle vente lenger med å krabbe siden hun tydelig ikke har vist interesse for det. Er stolt altså, men samtidig så hadde det ikke gjort noe om hun venta ;-)

*Surfer mobilt*

Skal si hun hadde apetitt ja! :-) er hun grei å ha med seg? Hva gjør dere om hun blir urolig? ..her er lengre bilturer et mareritt foe hun kjeder seg virker det som. Vurderte å kjøpe d vd spiller men synst det er altfor tidlig at hun skal bli hekta på det....

God jobbdag til deg, du er vel snart ferdig?
Så koselig med besøk i helgen!

Er kommet vel hjem nå ja, det ble ikke besøk likevel, men det er litt godt det også føler jeg:-)

God bedring med forkjølelsen! håper det ikke blir noe av den alikevel;):D
hehe deilig å slippe å lage middag da :D hvem står for middagen i helgen da?
Ha en fin dag på jobb! ;):)

Takk, det er noe på gang enda føler jeg, håper det blir bedre i morgen.
Det ble ikke noe besøk i helgen, men det er likegreit, ser frem til å slappe av bare oss:-)

Kos deg på jobb. Hva jobber du med? :)
Her er det spådd tropekveld og natt (Oslo) ... Og masse regn...
Hater at det er fuktig :p
I dag, skal vi ha hjemmelaget lasagne,hvitløksbrød og salat... Gleder meg :)

Nam det høres godt ut:-)
Jeg jobber som pedagogisk leder på storbarns avdeling:-)

God morgen! Idag skal jeg på jobbintervju!!! Hyyyyyyl :eek: er så spent! Om jeg får den blir det mye kveldsjobbing, men da får snuppa mindre bhgplass :)
Dessuten får sambo besøk av en kompis i helga, så skal vi på hamar musicfestival!! Fler som skal? :)
♥ appen ♥

Hvordan gikk det?:-)

Morn.
Her er formen min dårligere enn i går, så i dag blir det innedag på meg. Greier sjeldent å ligge i ro på sofaen, men jeg får sette godvilja til og se om det går.;)
Jenny har vært oppe en gang i natt, og fikk litt mme av pappaen før hun sovna igjen. Vi har nettopp stått opp, og mens vesla leker seg på gulvet med en liten, fargerik Jordan-tannbørste (som er perfekt til å gnage på), så har mannen laga frokost til oss.♡
God fredag!!

Masse god bedring til deg:-)

Back
Topp