Fredag *jippi*:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
God morgen!

Sitter så vanlig å venter på bussen, det er gode utsikter for godt vær i dag:p:cool:
Men er jo trøndelag så vi får se.
Godt det er helg, begynner å bli forkjøla tror jeg, svin vondt i halsen og i kroppen.
Nasse våknet når jeg dro, så jeg fikk susset goveita hadet:):rolleyes:
Ellers kommer svigerfar med sambo, så da slipper jeg å lage middag i helga yey:D
Håper alle får en fin dag:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Kos deg på jobb. Hva jobber du med? :)
Her er det spådd tropekveld og natt (Oslo) ... Og masse regn...
Hater at det er fuktig :P
I dag, skal vi ha hjemmelaget lasagne,hvitløksbrød og salat... Gleder meg :)

God morgen! Idag skal jeg på jobbintervju!!! Hyyyyyyl :eek: er så spent! Om jeg får den blir det mye kveldsjobbing, men da får snuppa mindre bhgplass :)
Dessuten får sambo besøk av en kompis i helga, så skal vi på hamar musicfestival!! Fler som skal? :)
♥ appen ♥

God Morgen :) Her sto vi ikke opp før klokka 08 :D så frokostn er inntatt, og nå ræser Fie rundt i sin gåstol ;) (sånn som man sitter oppi) eneste måtn at mamma kan få sitte ifred utn å må springe etter henne ;)

Om ikke så lenge skal jeg dra me biln på verksted, å da skal Fie være sammen med sin onkel (min lillebror) det blir spennede, de har ikke vært alene sammen før ;)

Morn.
Her er formen min dårligere enn i går, så i dag blir det innedag på meg. Greier sjeldent å ligge i ro på sofaen, men jeg får sette godvilja til og se om det går.;)
Jenny har vært oppe en gang i natt, og fikk litt mme av pappaen før hun sovna igjen. Vi har nettopp stått opp, og mens vesla leker seg på gulvet med en liten, fargerik Jordan-tannbørste (som er perfekt til å gnage på), så har mannen laga frokost til oss.♡
God fredag!!

God morgen!

Sitter så vanlig å venter på bussen, det er gode utsikter for godt vær i dag:p:cool:
Godt det er helg, begynner å bli forkjøla tror jeg, svin vondt i halsen og i kroppen.
Ellers kommer svigerfar med sambo, så da slipper jeg å lage middag i helga yey:D

God bedring med forkjølelsen! håper det ikke blir noe av den alikevel;):D
hehe deilig å slippe å lage middag da :D hvem står for middagen i helgen da?
Ha en fin dag på jobb! ;):)

Kos deg på jobb. Hva jobber du med? :)
Her er det spådd tropekveld og natt (Oslo) ... Og masse regn...
Hater at det er fuktig :p
I dag, skal vi ha hjemmelaget lasagne,hvitløksbrød og salat... Gleder meg :)

Signerer den! fuktig og varm luft er forferdelig! :eek: :P er meldt ganske likt her også, varmt, overskyet og etterhvert regn og torden o_O :P
Middagen høres nydelig ut! ikke rart du gleder deg :P

God morgen! Idag skal jeg på jobbintervju!!! Hyyyyyyl :eek: er så spent! Om jeg får den blir det mye kveldsjobbing, men da får snuppa mindre bhgplass :)
Dessuten får sambo besøk av en kompis i helga, så skal vi på hamar musicfestival!! Fler som skal? :)
♥ appen ♥

OJ! Lykke til meg jobbintervju! ;) håper du få jobben! :D:D

God Morgen :) Her sto vi ikke opp før klokka 08 :D så frokostn er inntatt, og nå ræser Fie rundt i sin gåstol ;) (sånn som man sitter oppi) eneste måtn at mamma kan få sitte ifred utn å må springe etter henne ;)

Om ikke så lenge skal jeg dra me biln på verksted, å da skal Fie være sammen med sin onkel (min lillebror) det blir spennede, de har ikke vært alene sammen før ;)

hehe ja de gåstolene er kjekke å ha iblant! :D

Morn.
Her er formen min dårligere enn i går, så i dag blir det innedag på meg. Greier sjeldent å ligge i ro på sofaen, men jeg får sette godvilja til og se om det går.;)
Jenny har vært oppe en gang i natt, og fikk litt mme av pappaen før hun sovna igjen. Vi har nettopp stått opp, og mens vesla leker seg på gulvet med en liten, fargerik Jordan-tannbørste (som er perfekt til å gnage på), så har mannen laga frokost til oss.♡
God fredag!!

uff da :( masse god bedring til deg! kjedelig å være syk...

God morgen alle fine dere! ;)
Her våknet vi først 6:15 eller noe, og Emira må ha blitt vekket av Liana siden hun kom inn til oss:eek: heldigvis sovnet barna igjen HELT til 7 :P haha.. da var det pappa sin tur til å stå opp med dem, så jeg fikk ligge til 8:30 :):)

Idag har jeg fått gjort en del ting i leiligheten :D og det er DEILIG! Tørket støv, støvsugd, brettet klær og vasket badet ;) gjenstår bare vask av gulvet! men det får jeg ta når Liana sover :P Hun har fått lunsjen sin, så nå skravler og leker hun på gulvet til hun skal ha sin første dupp, som jeg håper blir kl 12 :):)

Ha en finfin fredag :D

God morgen!

God jobbdag til deg, du er vel snart ferdig?
Så koselig med besøk i helgen!

Jeg sov altfor lenge!
Men det var litt deilig også =)
VI har mye å ordne i dag, så jeg ble litt stresset. Men fant bare ut at jeg trengte å sove og at di nok får gjort det vi skal likevel!
Vi skal i dobbel 30-årslag i morgen og må handle gaver, mat og drikkevarer til det. Og så skal jeg bake pavlova og glutenfritt focacciabrød til grillingen!.
Vi burde ryddet endel her hjemme siden foreldrene mine kommer for å passe unger :p
Nå prøvde jeg å gi Lillebror formiddagsmat. Tippet først han ville ha pupp siden han ikke har sett meg siden kl 7 i morges, men det var ikke så farlig :o Så ville jeg gi han fruktmos jeg laget i går, men var dum å sette på Drømmehagen, så det hadde han ikke tid til :p

God formiddag!
Vi er omsider i kjøringa:D Hermine har sovet en time i bilen og våkna akkurat:)
Supert forhold på veien idag:rolleyes:
1371809229272.jpg1371809284515.jpg

*Surfer mobilt*

Koser meg på jobb jeg, akkurat fått skryt av skoene mine - alltid gøy!
Skal bli godt med helg selv om det er meldt masse regn hele helga.. blir nok masse inneaktiviteter da.

Koser meg på jobb jeg, akkurat fått skryt av skoene mine - alltid gøy!
Skal bli godt med helg selv om det er meldt masse regn hele helga.. blir nok masse inneaktiviteter da.
Herlig å kose seg inne og :D

Back
Topp