Fredag igjen :)

Desemberbaby86

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Ja, så var det helg igjen, og på søndag er det brått november! Nå syns jeg virkelig at ukene bare flyr unna!!
Har dere noen spennende planer for helgen?
Selv har jeg ikke så store planer. Skal spise lunch med noen venninner i morgen og ellers bare ta det med ro :)

Ja, så var det helg igjen, og på søndag er det brått november! Nå syns jeg virkelig at ukene bare flyr unna!!
Selv har jeg ikke så store planer. Skal spise lunch med noen venninner i morgen og ellers bare ta det med ro :)
Lite planer her og :-)
Skal ha med 3åringen på hallovenn imorgen, ellers blir det bare avslapping denne helga også :-)

Drar på konferansehelg med styret på hotell i morgen. Gleder meg:-) I dag baker jeg, vasker klær, skiftet på senga og innredet ammestolen på soverommet vårt. Skal bake mer nå, blir 30 ost- og skinkefylte horn, til middag i kveld - og til å putte i fryseren:-) Kjenner det godt i ryggen nå ja... Må vel kanskje roe ned litt, men var så inspirert i dag:-)

Skal også spise lunsj med venninner i morgen, også skal jeg og 4åringen ligge over til min farmor fra imorgen til søndag og dra i bassenget på søndag :) Tror det blir godt til rygg og bekken :) synes tiden går fort nå :)

Ja tenk på det da! Jeg skal jobbe meg gjennom helga, siste jobbhelg -hurraaaa! Gruer meg til jobbmaratonet, men det skal bli godt å bli ferdig neste torsdag i det minste ;p

Vi skal på shoppesenteret i morgen å kjøpe vogn! Endelig! Skal ha en beige Stokke vogn :) så kanskje også stellebord i morgen, eller på mandag. Skal bare være med kjæresten og kose meg, nå er det bare 5 uker til termin og vi gleder oss sååå masse :) var til kontroll i dag baby lå i seteleie :o også har jeg kjøpt en del klær i dag til meg selv, det trengtes!

Jeg og 4åringen har tatt turen fra Østlandet til Vestlandet og koser oss hos mormor :) Kafé, familiebesøk, litt shopping og badeland er planene for helga :)

Halloween i morgen. Ordne til det, tur og middagsbesøk på søndag.

Veldig lite planer, snuppa mi har fått spysyken og er veldig slapp så blir en kjedelig helg tror jeg :/

Jeg jobber min siste arbeidsdag i morgen, før jeg er 100% sykemeldt.. Resten av helgen går til avslapning og flyttepakking :-)

Jeg var på besøk hos en venninne i går, ellers har jeg ingen planer for helgen. Har huset helt for meg selv, da jentene er hos pappaen og samboeren skal på Halloweenfest hos en kompis + besøke moren sin. Får vognen hjem i morgen. Gleder meg :)

Ja tenk i morra er det November!! Og 1 mnd til termin for vår del!! :) vi har vært på Gmax og kjøpt slalomutstyr til begge barna, supersalg med opptil 60%avslag! Da er alle julegavene i boks, bortsett fra mannen sin da.
Jeg har nå sendt størstefrøkna over til søskenbarnet der de skal forberede halloweenfest, jeg ligger rett ut på soffaen, -før jeg skal følge minstemann over slik at han også kan bli med på festen. Happy halloween alle sammen!!

I går brukte jeg hele dagen på jobb og siden jeg ikke ble helt ferdig så må jeg ta resten i dag. :-/ Var hjemmom en tur for å sminke eldste til Halloweenfest, men det var det.

Tenk at det allerede er november da, det betyr at neste måned er VÅR måned. Mange vil også føde denne måneden. :-D Gurimalla som jeg gleder meg til babybilder og fødselshistorier. :) :)

Back
Topp