fredag.. iallfall om ti minutter...

Trillemor82

Forumet er livet
men jeg tyvstartet litt på denne skravlingen!

Jeg har akkurat bakt meg boller.. åh.. jeg elsker gjærbakst.. og har gitt opp å legge meg.. våkner jo om et par timer allikevel... arg.. så da sitter jeg heller her nede. skummer gjennom unge mødre etc.. og dupper av litt på sofaen... så får jeg iallfall litt søvn...

på fredag er det black friday.. så jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur på outeleten her i kommunen for å få unna litt julegaver.. lov å håpe at jeg kan få unna siste rest nå.. da mangler bare jentene og mannen.. men det e rjo ikke noe som skal sendes.. så det haster ikke. :)

men det spørs om jeg får noe penger fra nav denne mnd... det vil tiden vise.. men det er like spennende hver mnd. så at utbetalingen skulle være den 23.. men inne på nav ligger bare barnetrygden klar til utbetaling.. såååå vi får nå se..

fru: har du fått penger??

det står også at de skal være på konto senest siste dag denne mnd.. men med alt tullet som har vært.. så lurer jeg på om jeg skal ringe å få usatt banklånet i to uker... på bilen.. kjipt med regninger fra banken som forfaller.. litt "redd" for slike instanser... en smule bankskrekk.. :P

skravler litt med meg selv jeg da.. siden ingen andre er våkne..

tenker jeg snart skal vaske stua... så kan jeg vaske utafor kjøkkenskapene i morgen.. :)

bollene jeg bakte var gode da.. så det tror jeg blir dessert til frokosten i morgen med jentene.. kos!! :) så får jeg vel slenge resten i fryseren etterpå tenker jeg.. slik at de holder seg.. :) syns slik bakst er best når det er ferskest mulig!
vaskerommet er vasket... og doen er kloret.. jammen deilig å få noe ut av de søvnløse nattetimene.. i stedet for å ligge å vri meg i sengen.. det er jeg jammen meg lei av...! fysj og fy så lei man kan bli av sin egen seng... kan ikke legge meg i den før jeg nærmest kapitulerer!! :)

ser på best of hellstrøm.. må si jeg har likt den sesongen som har vært nå i høst... håper det kommer en sesong til av det.. :) har fått sansen for han i grunn..
nei..nå tror jeg at jeg skal ta å rive litt ost.. til morgendagens nachos. rive ost er sååå kjedelig.. så det utsetter jeg alltid til jeg MÅ:. men nå tenkte jeg kanskje det var greit å bruke litt dødtid nå på natten til dette.. :)

jaja.... mulig jeg stikker innom å skravler litt senere.. når osten er revet og gulvet vasket... dersom jeg ikke har sovnet!

Nå håper jeg du sover søtt, Trillemor - det går ikke an å ha sånne netter i lang tid!

Her har det vært en deilig natt - bare vært oppe et par ganger, det kan jeg leve med. Er selvsagt hjemme med August i dag også, han har fremdeles over 37 i temperatur, så han er ikke helt feberfri ennå... ikke noe særlig matlyst heller, men han drikker heldigvis masse

Jeg driver og pakker og pakker - og jeg må innrømme at jeg bekymrer meg litt for at pakkingen kanskje er forgjeves - her er vi nemlig rammet av den verste stormen på ti år, og den er meldt å være som verst i kveld fra ca 18 og utover - og flyet vårt skal gå 18.30. Har jo noen timers kjøring til flyplassen, så vi risikerer å tilbringe store deler av ettermiddagen og kvelden på en forblåst plass i ful storm...

ja, kan tenke meg det blåser hos dere... vi merker den selv litt her og.. men ikke på langt nær slik det er i kystnorge..

sove?? neida.. det gidder ikke kroppen min.. så den er fortsatt våken..
nå har jeg levert jentene, vært en tur på nav.. der er visst alt i orden.. så de skulle purre på forvaltning.. men julegavehandlingen jeg liksom skulle få unna denne helgen kan jeg jo brare glemme.. jeg skal snike meg ned på outleten en rask tur  når de åpner.. overfører bittelitt fra sparekonto.. men det er kun fordi de har en del meget gode tilbud der i dag.. som enklete av de vi skal kjøpe gave til ønsker seg.. så det er kjekt!!

nå tror jeg at jeg skal lage meg en latte... så kanskje jeg kvikner til av koffeinen i den... hodet og kroppen er stuptrøtt.. la meg da jeg var på randen av et sammenrbudd... men med en gang jeg traff senga steg pulsen til 130 eller noe.. så da lå jeg der da.. og følte at jeg var i lettjogg... :S ufattelig frustrerende!!

men jeg er ajour med klesvask da.. aldri så galt t det ikke er godtg for noe..
håper dere kommer dere avgårde lenemor.. kjedelig dette med hu derre "Berit" som lager krøll... :(

Trillemor ja jeg har fått penger fikk på mandagen, hvis det ikke ligger utreging på din side er nok ikke i boks enda. Utregning min lå ute fra fredagen. Huff er så kjipt å være avhengig av dem. Vet alldri når man får penger, hvor mye og osv. De har jo enn helt annen måtte å regne på. Jeg har mnd lønn men får alldri samme beløp.
Huff høres ikke noe særlig ut at du ikke får sove, håper det blir bedre så nattesøvnen kommer til deg igjen.

Ellers så ligger jeg i senga enda, kjetil måtte hente pc min fikk akkurat telefon at pappa er lagt inn på ahus i natt pga akutt smerter i magen mistenker nyrestein. Så jeg måtte hjelpe han med noen jobbting. Huff merker jeg ikke trengte mer sykdom nå
Ellers så er planen å rydde litt og pynte til advent i dag.

Kan tenke meg det blåser hos dere lenmor , håper dere kommer dere med fly i dag

I dag ble julegranen tent i barnehagen. Kombinert med fellessamling og julefrokost!! MEN jeg er hjemme med Aslak! Han har fått en oppblomstring i astmaen (som sykehuset mener han ikke har).. Fancy!

Mannen fulgte Solveig i dag og var med henne på arrangementet. Så får jeg hente henne senere! Aslak er i ok form, tett og litt roligere enn vanlig.

Nå lurer jeg på hva det blir til middagsmat i dag! Kanskje pizza?????

Back
Topp