Fredag i dag! Planer?

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Jeg har sofaplaner! Først skal jeg spise frokost i sofaen. Så skal jeg sløve i sofaen. Så skal jeg spise lunsj i sofaen. Så skal jeg sløve litt til [emoji16]

I kveld er mannen ute på no jobbgreier, så jeg og treåringen skal ha Fredagskino som vi pleier; potetskruer og tegnefilm!

Så blir det enda mer sofasløving før sengen. Og sånn går no dagan!

Haha, Ctrl+C, Ctrl+V. [emoji23][emoji85] Mye sofa her også om dagen, gitt. Jeg skal lage pizzadeig, også blir jeg med mannen for å hente jentungen i bhg litt over tre, ellers ingen andre planer enn sofa.

Min opprinnelige plan var: sove til 9, frisør kl 10. Sove igjen 13-14:30, så hente storebror i BHG.
Dagen så langt: 5:35 småen våkner og dagen starter - BHG frykter vannkopper så han må være hjemme... Første frokost kl 6:30. Frokost nr 2 kl 8:15 - BHG rutiner er viktig [emoji85] Nå er det litt TV-titting. Frisørtime er utsatt til 14:00.. Bare å holde ut til 11 - da blir det soving mens mini sover [emoji7]

Tror jeg bare kan kopiere dere øverste jeg og :P

Sofaen kaller, ingenting er så deilig som den på en fredagskveld :Heartred For ikke å glemme noe deilig å bite i :Heartred

Ingen fødsel i natt heller (termin i morgen) så her er planen å vaske vindu, tørke støv, vaske trappen og gå tur... slapper av på sofaen innimellom [emoji3] de to store skal få sin oppmerksomhet så det blir taco til middag og ellers fredags avslapping og masse kos

Er på kafe med ei venninne nå, etterpå skal jeg se om jeg får sydd ferdig babynestet, hvis lillesnupp sover lenge nok ;-)

I dag har jeg bakt, vasket klær og vært å handlet. Ble så sliten at nå måtte jeg sette meg ned litt. Tror nok det blir mest avslapping resten av dagen. Dere må ha en fin helg alle sammen og lykke til til de som kommer til å føde i løpet av helgen :)

Sov helt til 12 i dag! Gikk ut med hundene en liten runde,så nå blir det skikkelig sein frokost:p
Resten av dagen skal jeg bare slappe av og kose meg i sofaen:happy: Håper på at vi finner på noe godt til middag og at vi kan se en god film i mens mannen stryker på meg:p

Leste at de beste tipsene til å få fødselen gang er avslapning,sex og massasje,så håper på litt av det nå i helgen:)

Våknet uthvilet 0718, what... hadde ikke hørt sambo dra på jobb en gang... duppet litt til, til ca kl. 0900, begynte å trykke på tlf. Opp å tisse... senga igjen :p 10:15 på tide å stå opp. Spontan kaffe date med ei venninne på Egon her i byen, trengte litt skravlings.
Enda en julegave jeg hadde glemt, som jeg fikset. pust og pes... rask tur innom matbuikken, må ha pepperkaker og sjokomelk :p hehe... nå er det sofaen fram til sambo er hjemme 1530 ish... kjeeeempe produktiv dag.

Nytt hus = nok å gjøre.. men tar det i små doser. Veldig mye veske i kroppen gjør at det sier stopp fort [emoji14] men har fått styr på kjøkkenet. :) klesvask og litt forskjellig. Så snart kyllingfileeten er tint skal den marineres og så blir det avslapping til jeg skal lage middag. Gubben måtte kjøre et lass grus etter jobb så han er ikke hjemme før om et par timer. :)

I dag har jeg fått vasket gulvene, tørket støv, vasket babynest og ryddet litt :dance011 Nå slapper jeg av i sofaen til mannen kommer hjem. Vi skal hente noen hyller til rommet til lillemor som vi kjøper brukt gjennom Finn. Sette inn litt bøker og leker der kanskje :)

Så blir det nok noe god mat og en film i kveld tenker jeg :Heartpink

Her har det også vært rengjøring! Type stor. Tok ut alle putene av sofaen og fikk banket dem, støvsugde sofaen, samt bak og under den, en jobb jeg ikke gjør igjen som høygravid! Så tok jeg resten av huset i etapper med en episode av serien jeg følger med på i mellom for å ikke slite meg for mye ut :) Badet gjenstår enda, men det gidder jeg ikke ta før mannen kommer hjem, for han skal barbere seg som vanlig. Gadd nemlig ikke gjøre det i går selvom jeg spurte pent! Resten av kvelden blir rolig :)

God helg til dere :)

Vi skulle egentlig hjem fra sykehuset i dag, men sliter litt med melka, så blir til i morgen. Så da ligger vi bare her og koser oss i kveld :dummy1:

God helg!

Og håper det blir fødsler på noen av dere her, i helga :D

altså.... dere som vasker... send noen vaske-feer til meg og... eller energi til å gjøre det, og ikke minst, en kropp som tåler det. Skulle ha gjort så mye. Fikk satt på klesvask, hengt opp og brettet da. Så klapp på skulderen til meg

Back
Topp