Ja det er jo flott om han kan få det du har hvertfall, og så får du bare ta en dag om gangenHaha ja han er gutt vettu
Takk for dethurra for meg!
hehe er jo bare dumt å kaste melka når jeg må få den ut uansett
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo flott om han kan få det du har hvertfall, og så får du bare ta en dag om gangenHaha ja han er gutt vettu
Takk for dethurra for meg!
hehe er jo bare dumt å kaste melka når jeg må få den ut uansett
![]()
Ja det er jo flott om han kan få det du har hvertfall, og så får du bare ta en dag om gangen![]()
Er du blitt noe sår ennå nå da?Jepp, var det jeg tenkte å.. merker at akkurat nå så kan jeg amme han 2 ganger i døgnetså får vi se hvor lenge det holder seg der
![]()
Er du blitt noe sår ennå nå da?
For meg hjalp det å smøre brystvortene med lanolin før og etter amming, da tørket aldri brystet inn og det sprakk ikke opp selvom jeg ble sår![]()
Det er jo veldig bra da! Jeg ble sår etter to ammingerHar ikke blitt noe sår endasikkert fordi det ikke er så ofte jeg legger han til.. så håper jeg ikke blir så fryktelig sår
![]()
Det er jo veldig bra da! Jeg ble sår etter to amminger![]()
Får håpe det da! Bepanthen kan man jo også smøre med, om du har det frafør, men det har jeg ikke prøvdJa jeg husker jeg var sår innen det hadde gått ett døgn.. men da ammet jeg jo ofte.. kanske de får litt mer hvile nå.. for går jo en del timer mellom hver gang![]()
Får håpe det da! Bepanthen kan man jo også smøre med, om du har det frafør, men det har jeg ikke prøvd![]()