Fredag-hurra :D

Får besøk av journalisten igjrn idag.. Skal ta bioder av meg og mannen og skal intervjue han også. Har lest første utkastet,blir kjempebra...hehe.... Uff hater bilder av meg selv,men det må til for leserne ;) noia å tenke på at ca 600.000 mennesker leservi menn hver uke.., ææææh haha

Sent from my iPad <3
Artig, artig! :D :D

Det er hvertfall ingen tvil om at vi har for smal og liten gang til å få 5 barn :p :D
EF6B3EB2-2056-456A-A13D-503F8DDE7C83-3097-0000066C7B2DAB99_zps566579a1.jpg

Hehe, det hadde ikke funket her heller:-) Ingen planer om å åpne familiebarnehage med det første antar jeg:D

Hehe, det hadde ikke funket her heller:) Ingen planer om å åpne familiebarnehage med det første antar jeg:D
Absolutt ingen planer om det :p : D
Utfordrende å få 3 stykker (en 2-åring og tre 5-åringer) til å leke stille nok til at den på 1 år ikke våkner i samme etasje :p

Absolutt ingen planer om det :p : D
Utfordrende å få 3 stykker (en 2-åring og tre 5-åringer) til å leke stille nok til at den på 1 år ikke våkner i samme etasje :p

Hehe, det kan jeg forstå ja:D

Hurrrraaaaa!!! Er så hoppende glad idag! Hermine har sovet 2 timer i bhg :D Ga streng beskjed om at Nå SKAL hun sove i vogna si, hvor de setter den er irrelevant. Hun ble parkert på soverommet sammen med de andre barna, og sov SÅ godt :) Så nå håper jeg vi har løst det dilemmaet! :)

Nå har jeg pølser og potetbåter i ovnen og en bolledeig på heving :) kjøpte 3kg seifilet i går som skal omgjøres til fiskekaker iløpet av helgen, får se om jeg hopper i det og fikser det idag :)

Hehe så koselig med litt julestemning:D

Ser for meg at det fort kan bli hektisk med så mange unger i hus, FruH:eek::p
Også så deilig med fri så lenge:D

God morgen!:)
Jeg må bare skryte litt av gutten min som sov fra 1-7 i strekk!:D håper virkelig det fortsetter den veien;):) Liana sov hele natten og Emira hadde vel én oppvåkning! Så skal ikke klage selvom jeg ikke fikk sovet før 1:)

Idag skal Liana i barnehagen! Hun har ikke vært der hele uka.. så da blir det kansje litt roligere her etterpå :)

Hun er veeeeldig opptatt av smokken til Leoh:rolleyes:
Vis vedlegget 35775
Nåååå, så søte de er sammen :rolleyes:

Det er hvertfall ingen tvil om at vi har for smal og liten gang til å få 5 barn :p :D
EF6B3EB2-2056-456A-A13D-503F8DDE7C83-3097-0000066C7B2DAB99_zps566579a1.jpg
Hahaha, åååå er det huset som setter begrensningene for antallet barn hos dere??? :p

Jeg har hatt rengjøringshjelp her i dag, strålende fornøyd, så rent har det ikke vært på lenge:-)

Hurrrraaaaa!!! Er så hoppende glad idag! Hermine har sovet 2 timer i bhg :D Ga streng beskjed om at Nå SKAL hun sove i vogna si, hvor de setter den er irrelevant. Hun ble parkert på soverommet sammen med de andre barna, og sov SÅ godt :) Så nå håper jeg vi har løst det dilemmaet! :)

Nå har jeg pølser og potetbåter i ovnen og en bolledeig på heving :) kjøpte 3kg seifilet i går som skal omgjøres til fiskekaker iløpet av helgen, får se om jeg hopper i det og fikser det idag :)
Del gjerne fiskekakeoppskrift.... elsker fiskekaker <3
Vi har nettopp spist arabiskmat...nam.. spaghetti,kylling,grønnsaker og deilig tomataktigsaus. Deilig med en gubbe som elsker å stå på kjøkkenet ;-)

Sent from my GT-I9300

Vi har nettopp spist arabiskmat...nam.. spaghetti,kylling,grønnsaker og deilig tomataktigsaus. Deilig med en gubbe som elsker å stå på kjøkkenet ;-)

Sent from my GT-I9300
Svigermors oppskrift:
2kg seifilet
1.3l melk
1 stor løk, hakket
3ss potetmel
2ts malt muskat
2ss salt
1ts pepper

Fisken kan enten males med kjøttkvern og så røre inn de øvrige ingrediensene med f.eks kjøkkenmaskin eller for hånd, eller man kan bruke foodprosessor. Bruker man foodprosessor blander man 1/4 av ingrediensene sammen i slengeng, og kjører det hele i fire runder. Så former man fiskemassen til kaker/boller med en spiseskje og steker i en blanding av olje og smør på stekepanna. Ca 4-5 min på hver side til de er gyldne ;)

Å så bra at dem hørte på deg :D håper dette hjelper og hun fortsetter å sove så lenge :D

Sent from my GT-I9300

Heldige du! ;):) høres godt ut :)

Hahaha, åååå er det huset som setter begrensningene for antallet barn hos dere??? :p
Hus OG økonomi setter sterke begrensninger for FEM barn, ja!
Men det er ikke det det står på for å få evt en til. Der er det andre hindringer ;p

Hus OG økonomi setter sterke begrensninger for FEM barn, ja!
Men det er ikke det det står på for å få evt en til. Der er det andre hindringer ;p
Hihihi, der det er hjerterom er det husrom sier de :p ;)

Back
Topp