Fredag-hurra :D

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God fredagsmorgen!
Her har det snødd enda mer i natt, og brøytebilen kom akkurat forbi :eek: er bekkmørkt ute, så er skikkelig julestemning :rolleyes:
Jeg koser meg med kaffekoppen min og frokost, og skal snart vekke snuppa :)
Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å reise til Oslo og Tønsberg nå altså! Håpe så mange som mulig kan treffes på Lillestrøm :D
I helga kommer søs og ungene opp fra Narvik, så blir nok å finne på noe sammen med dem :)

Har dere helgeplaner???

God fredag :)

Heeeeeeelg! :D
Herlig =)
Etter senvakten i går har jeg nå fri til NESTE lørdag!
Bortsett fra et personalmøte på mandag (ENDELIG får jeg være med på det jeg også!!!)
På søndag skal vi drive med gruppeoppgave da, så den dagen går nok bort til det.
I dag er det planleggingsdag i bhg og nabojenta skulle egentlig være hos oss da moren måtte jobbe et par timer. Men det ble ikke noe av. Ungene skal likevel leke sammen da, T har lyst til å dra over dit etter frokost. Men vi stod opp ganske tidlig, så jeg får vente litt før jeg sender han over :D
Så kommer mine to nevøer på 5 og 2 år, som går i samme bhg, da søsteren min skal til legen. Så her blir det fult hus (hadde passing av nabojenta blitt som det skulle hadde jeg på et tidspunkt hatt 5 unger her, fra 1-5 år! Lillesøs er dermed strategisk bedt på kaffe, tilfeldigvis i det tidspunktet :p :o )
Nå er det kaffe og frokost, og barne-tv! :D
Lillebror er så rar ved spising om dagen. Hiver fra seg og kaster mat han ellers synes er kjempegod... Festlig...!

Hehe så koselig med litt julestemning:D

Ser for meg at det fort kan bli hektisk med så mange unger i hus, FruH:eek::p
Også så deilig med fri så lenge:D

God morgen!:)
Jeg må bare skryte litt av gutten min som sov fra 1-7 i strekk!:D håper virkelig det fortsetter den veien;):) Liana sov hele natten og Emira hadde vel én oppvåkning! Så skal ikke klage selvom jeg ikke fikk sovet før 1:)

Idag skal Liana i barnehagen! Hun har ikke vært der hele uka.. så da blir det kansje litt roligere her etterpå :)

Hun er veeeeldig opptatt av smokken til Leoh:rolleyes:
1382077605005.jpg

God fredagsmorgen!
Her har det snødd enda mer i natt, og brøytebilen kom akkurat forbi :eek: er bekkmørkt ute, så er skikkelig julestemning :rolleyes:
Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å reise til Oslo og Tønsberg nå altså! Håpe så mange som mulig kan treffes på Lillestrøm :D
I helga kommer søs og ungene opp fra Narvik, så blir nok å finne på noe sammen med dem :)

Har dere helgeplaner???

Så kos med julestemning :) elsker jula jeg også. Mamma fortalte at jeg brukte å gråte når juletreet ble kasta ut da heg var lita ;)

Hvilket treff er det snakk om? Jeg har visst ikke fått det med meg ;)

Blir kos å treffe søstra di og ungene da! Du må ei fin helg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Herlig =)
Bortsett fra et personalmøte på mandag (ENDELIG får jeg være med på det jeg også!!!)
På søndag skal vi drive med gruppeoppgave da, så den dagen går nok bort til det.
I dag er det planleggingsdag i bhg og nabojenta skulle egentlig være hos oss da moren måtte jobbe et par timer. Men det ble ikke noe av. Ungene skal likevel leke sammen da, T har lyst til å dra over dit etter frokost. Men vi stod opp ganske tidlig, så jeg får vente litt før jeg sender han over :D
Så kommer mine to nevøer på 5 og 2 år, som går i samme bhg, da søsteren min skal til legen. Så her blir det fult hus (hadde passing av nabojenta blitt som det skulle hadde jeg på et tidspunkt hatt 5 unger her, fra 1-5 år! Lillesøs er dermed strategisk bedt på kaffe, tilfeldigvis i det tidspunktet :p :o )
Lillebror er så rar ved spising om dagen. Hiver fra seg og kaster mat han ellers synes er kjempegod... Festlig...!

Så deilig med fri så lenge :) det er du ikke akkurat bortskjemt med ;)

Lurt å invitere på kaffe mens huset er fullt av unger!

Her også kastes mat i hytt og pine. Hun har gjort det hele tiden, og spesielt når hun begynner å bli mett. Prøver å få hun til å la være, men det er ikke lett ;)

God fredagsmorgen!

Har dere helgeplaner???

God morgen. Koselig når det er mørkt ute og lyst/varmt inne.:)
Kos dere med Narvikingene i helga!!

Hehe så koselig med litt julestemning:D

Ser for meg at det fort kan bli hektisk med så mange unger i hus, FruH:eek::p
Også så deilig med fri så lenge:D

God morgen!:)
Jeg må bare skryte litt av gutten min som sov fra 1-7 i strekk!:D håper virkelig det fortsetter den veien;):) Liana sov hele natten og Emira hadde vel én oppvåkning! Så skal ikke klage selvom jeg ikke fikk sovet før 1:)

Idag skal Liana i barnehagen! Hun har ikke vært der hele uka.. så da blir det kansje litt roligere her etterpå :)

Hun er veeeeldig opptatt av smokken til Leoh:rolleyes:
Vis vedlegget 35775
Så søte de er sammen!
Og så bra lillebror også sover godt :D Håper det fortsetter!!!

Så kos med julestemning :) elsker jula jeg også. Mamma fortalte at jeg brukte å gråte når juletreet ble kasta ut da heg var lita ;)

Hvilket treff er det snakk om? Jeg har visst ikke fått det med meg ;)

Blir kos å treffe søstra di og ungene da! Du må ei fin helg!

Se på det lukkede forumet :D

Så deilig med fri så lenge :) det er du ikke akkurat bortskjemt med ;)

Lurt å invitere på kaffe mens huset er fullt av unger!

Her også kastes mat i hytt og pine. Hun har gjort det hele tiden, og spesielt når hun begynner å bli mett. Prøver å få hun til å la være, men det er ikke lett ;)

Ja, her skjer det også helt i starten av måltidet og vi VET han er sulten :p Selv brødskive med leverpostei som han har spist nesten daglig og liker veldig godt, kan plutselig fly veggimellom her. Og så viktig som matinntaket hans er for de gode nettene vi har nå, er jeg litt desperat etter at han skal spise greit...
Blir godt med fri ja :)

Herlig =)
Hehe.. Tomlene opp for strategisk søsterbesøk. Greit å være to voksnr når man har dobbelt så mange barn i hus enn til vanlig.;) Kos dere masse!!:)

Hehe.. Tomlene opp for strategisk søsterbesøk. Greit å være to voksnr når man har dobbelt så mange barn i hus enn til vanlig.;) Kos dere masse!!:)
Ja, det blir kjekt.
Har allerede sagt til T at de tre store kan være litt ute :p
Så får Lillebror og minstenevøen min og jeg se om vi kommer oss en tur ut i kulden :D

God morn alle sammen...
Natta vår var ikke noe særlig. (Jeg har ligget skeivt og er kjempestiv i nakken, og vesla har vært våken flere ganger og fikk ei flaske til slutt). Det er annahver god/dårlig natt nå.. Må bli flinkere til å få henne i seng tidligere tror jeg.
Dagmamma var en knupp og henta Jenny nå, så da slapp jeg å styre noe med frakt og henting i dag. De to (og datteren til dm på 8år) skal på badeland i dag, så da får jeg Jenny levert på døra når de er ferdige der.
Nå er det dags for kaffe, litt nyheter på tv, påfulgt av forelesning i PEL.

HAVE A GOOD ONE!!:)

God morn alle sammen...
Natta vår var ikke noe særlig. (Jeg har ligget skeivt og er kjempestiv i nakken, og vesla har vært våken flere ganger og fikk ei flaske til slutt). Det er annahver god/dårlig natt nå.. Må bli flinkere til å få henne i seng tidligere tror jeg.
Dagmamma var en knupp og henta Jenny nå, så da slapp jeg å styre noe med frakt og henting i dag. De to (og datteren til dm på 8år) skal på badeland i dag, så da får jeg Jenny levert på døra når de er ferdige der.
Nå er det dags for kaffe, litt nyheter på tv, påfulgt av forelesning i PEL.

HAVE A GOOD ONE!!:)
Så fint at hun kom for å hente Jenny da !
Håper du får gjort det du skal, tross dårlig natt og vond nakke :(
Vi skal også dra og bade i dag :)

Så fint at hun kom for å hente Jenny da !
Håper du får gjort det du skal, tross dårlig natt og vond nakke :(
Vi skal også dra og bade i dag :)
Ja, hun er veldig grei..Godt å.få litt ekstra hjelp når formen skranter.:) Herlig! Skulle gjerne tatt meg turen på bading selv, meeeen noen må vel sitte hjemme og glo på skjermen også.:) Jada, det går seg vel til med nakken..Vann, kaffe, ibux, og en sjokoladebit gjør nok susen.;)

Ja, hun er veldig grei..Godt å.få litt ekstra hjelp når formen skranter.:) Herlig! Skulle gjerne tatt meg turen på bading selv, meeeen noen må vel sitte hjemme og glo på skjermen også.:) Jada, det går seg vel til med nakken..Vann, kaffe, ibux, og en sjokoladebit gjør nok susen.;)
JA DET BURDE HJELPE. Oi, Lillebror har trykket på Mac-en min :p

Hehe.. Heldige du som har en så god hjelper.♡
Ja! :D
Er så rart, for han rører aldri mac-en når den ligger sammenfelt under stuebordet. Men om jeg skulle gå fra den åpnet er han SÅ kjapt bortpå :D

Nei, nå får vi snart nevø/fetterbesøk og skal kle på oss slik at vi rekker en tur ut før Lillebror må sove :D
Sola kommer nå, men det er fortsatt veldig kaldt ute. Skulle kanskje funnet frem vinterdresser her. Men foreløpig blir det ull under parkdressene altså! :o

Ja! :D
Er så rart, for han rører aldri mac-en når den ligger sammenfelt under stuebordet. Men om jeg skulle gå fra den åpnet er han SÅ kjapt bortpå :D
Så bra at han ikke er bortpå mac'en hele tida da.:) Jenny er nater på tekniske duppeditter..Må gjemme bort fjernkontroller, mobiler, ledninger, pc'en og iPad'en, for hun er der med én gang.:p Hun lukter seg fram til dem asså!!!
God tur ut før besøket kommer.:)

Får besøk av journalisten igjrn idag.. Skal ta bioder av meg og mannen og skal intervjue han også. Har lest første utkastet,blir kjempebra...hehe.... Uff hater bilder av meg selv,men det må til for leserne ;) noia å tenke på at ca 600.000 mennesker leservi menn hver uke.., ææææh haha

Sent from my iPad <3

Back
Topp