Fredag helgeskravle!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hopp!
Grei natt her, det trengtes :p
Og så snør det! Tett! I går var det jo så nydelig sol...
Jeje!
Får besøk av ei venninne og babyen i dag, vi skulle gå tur, men spørs om det blir innekos med kaffe og babylek i dette været!
Senere skal vi på bading :D
Ha en super dag!

Hei og hopp!
Ble to amminger i natt, men jeg har fortsatt troen på at det ikke er lenge til han sover rundt flere ganger.
Vi skal en tur til Stavanger i dag for å ha kaffi med ei venninne av meg. Og så har jeg samtidig bestilt time hos gynekolog for å ta celleprøver - bare greit å få det gjort!
Fikk jo hjem hagemøblene i går.. typisk at det PØSREGNER i dag!

Ingen verdens planer her idag:D kose oss med minste barna:) snør her også idag, så blir innekos idag:D:D:D:D jeg og neline ser på toy story og knasker popkønn:p:cool::D

Hei og hopp!
Ble to amminger i natt, men jeg har fortsatt troen på at det ikke er lenge til han sover rundt flere ganger.
Vi skal en tur til Stavanger i dag for å ha kaffi med ei venninne av meg. Og så har jeg samtidig bestilt time hos gynekolog for å ta celleprøver - bare greit å få det gjort!
Fikk jo hjem hagemøblene i går.. typisk at det PØSREGNER i dag!
Typisk det ja, vi skulle pakke opp trampolinen i helgen :o

Emmeth sover gjennom på natta. Så er heldig sånn, men sover minimalt på dagen pga tenner og er forkjølet, begynner og komme på bedringens vei nå:):):) måtte deres små snart sove gjennom på natta også:):)

God dag!
Har en blæh-dag! Snuppa har knødd og sutra hele natta, var våken kl 06, jeg har hodepine og tanta til mannen døde nå i morges:(:(:( kjenner jeg skulle vært hjemme sammen med han nå, da han hadde et veldig nært forhold til henne men her sitter jeg flere hundre mil unna og kan ikke gjøre noenting:oops:

God dag!
Har en blæh-dag! Snuppa har knødd og sutra hele natta, var våken kl 06, jeg har hodepine og tanta til mannen døde nå i morges:(:(:( kjenner jeg skulle vært hjemme sammen med han nå, da han hadde et veldig nært forhold til henne men her sitter jeg flere hundre mil unna og kan ikke gjøre noenting:oops:
Så trist at hun er død :(
Skjønner følelsen av at du ikke får gjort noe -er det aktuelt å reise hjem tidligere da?

Så trist at hun er død :(
Skjønner følelsen av at du ikke får gjort noe -er det aktuelt å reise hjem tidligere da?
Nei, er nok ikke det. Blir fryktelig dyrt å gjøre om på billettene så må nok bare vente til mandag. Hun har vært kreftsyk i mange år, men alltid kommet seg ovenpå igjen så kom litt brått på da hun nå fikk lungebetennelse og ikke klarte seg:(
Mannen er reist til foreldrene sine nå i helga, så da har han iallfall selskap til vi kommer hjem!

God dag!

Uff, så utrolig trist:(
Veit ikke hva jeg skal si, ord blir fattige:( Uff da, er det pga tenner hu har sovet dårlig?

Vi har hatt ei kjempefin natt, fikk sover ut endelig:-) Pakker og styrer, vi reiser klokka fem.
Snakket med jobben, arbeidstiden min blir fra 7.45 til 13.00:-)

God dag!

Huff så trist å høre, sånt er forferdelig når man sitter på hver sin kant:(

Huff så trist å høre, sånt er forferdelig når man sitter på hver sin kant:(
Ja, trasig er det uansett men gjør ikke saken noe bedre når man er bortreist. Så nå ser det ut til at vi kommer hjem på mandag, pakker om og reiser i begravelse på onsdag. Blir mye reising, bra snuppa er vant til å farte! ;)

Vi har hatt ei kjempefin natt, fikk sover ut endelig:-) Pakker og styrer, vi reiser klokka fem.
Snakket med jobben, arbeidstiden min blir fra 7.45 til 13.00:-)
Det hørtes ut som en herlig arbeidsdag da:D

Det hørtes ut som en herlig arbeidsdag da:D

Ja, synes det var en grei løsning:-) Det tar meg litt tid å komme hjem, så er ikke hjemme før nærmere to.

Uff, så utrolig trist:(
Veit ikke hva jeg skal si, ord blir fattige:( Uff da, er det pga tenner hu har sovet dårlig?
Nei, jeg er også litt sånn. Er utrolig dårlig til å takle sånne ting, blir stort sett med at jeg da ordner det praktiske;)
Lurer på om hun sover dårlig pga det skjer mye i utviklinga nå:confused:

Ja, trasig er det uansett men gjør ikke saken noe bedre når man er bortreist. Så nå ser det ut til at vi kommer hjem på mandag, pakker om og reiser i begravelse på onsdag. Blir mye reising, bra snuppa er vant til å farte! ;)

Det er en fordel det ja:-) Håper alt er vel med mannen din.

Back
Topp