Fredag, helg og 6.12 :)

Droppa ryggseler helt jeg, når Liana var ca 6 mnd:P går ikke det ann på deres vogn da? Å bare ha seler rundt magen og mellom beina?

☆★hilsen meg★☆
Joda, det går an. Når hun sitter har hun det, men når hun ligger i vogna uten posen så har hun ryggselene også på, så hun ikke kan reise seg ubevoktet ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Den delen mellom beina er altfor lang hos oss:(
Og emmeth sægger ned og ligger bokstavelig talt på korsryggen:( Vi skal til HS i morgen og er veldig spent på hvor mye han veier og hvor lang han har blitt! For nå er den 15`e uka han omtrent ikke spiser! Og legen finner ikke ut hva som feiler han!
Så rart, kan lengden være forskjellig da??? For jeg savner at den delen er lengre, slik at jeg får den gjennom posen. For sånn som det et nå blir det kjempestramt fordi selefestet kommer helt nedi skrittet, og ikke over magen/bekkenet, der hvor det skal være :confused:

Så rart, kan lengden være forskjellig da??? For jeg savner at den delen er lengre, slik at jeg får den gjennom posen. For sånn som det et nå blir det kjempestramt fordi selefestet kommer helt nedi skrittet, og ikke over magen/bekkenet, der hvor det skal være :confused:

Det synes jeg er veldig rart jeg også, for den er voldsomt lang på vår og er grunnen til at vi ikke kan bruke den og at Emmeth sklir ned! Vi har brio kombi-vogna vår fra Mathea også og den sportsdelen er jeg fornøyd med og selene på den er der de skal være og barnet sitter godt og støtt.

Det synes jeg er veldig rart jeg også, for den er voldsomt lang på vår og er grunnen til at vi ikke kan bruke den og at Emmeth sklir ned! Vi har brio kombi-vogna vår fra Mathea også og den sportsdelen er jeg fornøyd med og selene på den er der de skal være og barnet sitter godt og støtt.
Du, kan du ikke måle lengden på det båndet, så gjør jeg det samme? Så får vi se om det faktisk er forskjell på vognene, noe som er rart, for det er jo akkurat samme modell :confused:

Back
Topp