Fredag, fredag, fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Jupp, her sitter jeg... brisen og fin!!!!!!!!!!!!!![8D][8D][8D]

Vært og feiret med klassen at vi er ferdig med ett års skolegang.... og jeg er for alkoholisert til å legge meg!!!![8D][8D][8D] Jupp... Blir sikkert en fin morgendag![8D][:D] Skål.... og god helg!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

God helg Delia, og hurra for ferdig skoleår! [:D]

God morgen alle sammen! [:)]

Endelig er det fredag! [:D] Skal snart på Step&styrke med ungene, og etterpå skal vi løpe hjem. Mamma kommer og henter ungene, og så skal jeg til Trondheim! [:D][:D] Blir litt shopping først, før det blir Sex and the city med MaRtE og Destiny! [:D]

Kos dere mass i dag jenter, det skal i allefall jeg! [:D]

For en herrlig morgen, og min siste fridag (lesedag) før 100% jobbing etter 3 år med skole. Anger litt nå på at jeg ikke tok meg fri dagen etter eksamen[X(] Men men....

3 dager til eksamen
5 dager til reusltatet på eksamen
5 dager til legekontroll (privat fordi dumme legesenteret dreit i om jeg skal til spania)
10 dager til Spania tur

Og hele helgen skal brukes til trening og lesing!!!

Sommer og fint vær her[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg har nå avlevert ungene i barnehagen[:)] Jeg har vært og trent[:)] Skal nå finne dusjen og gjøre meg klar for shopping[:)][:)][:)][:)] Jeg skal nemlig shoppe klær til meg.....Slik går det når klærna blir for store[:D][:D][:D][:D]

Snakkis seinare[;)]

Fyllasyk ja!!!!!!!!!!!!![:'(][8D] Men fy for en artig kveld i går... danset så og si hele kvelden!!!!!!!!!!![:D][:D][:D] Godt jeg har sofaen for meg selv noen timer[8D]

Motivasjon kom treng deg på - her skal du motstand finne[:D]

Har ikke tid å sitte her for jeg må gjøre klar til vorspiel her i kveld[:)] Tok avspassering så jeg skulle få så god tid, men jeg sov jo vekk halve dagen[&:] Kose dere i helgen!!

jadda, da er endelig tiden kommet[:D]

i dag kommer også mannen hjem og det trengs!! det siste døgnet har det blitt sølt melk på stua rett før bhg, blomsterpotter i gulvet da jeg kom hjem i dag og akkurat nå; knuste glasslysestaker[X(] for ikke å glemme tidenes korteste netter og et tisseuhell. sånt man kan se tilbake på å le[:D]

nå skal jeg til byn å møte skrållis[:D][:D]

Ola la og vi har vært på shopping hos pappaen til N i dag. Ble skijakke, sandaler, olashorts, topp og to hettejakker fra DC til meg. Og tre par skatesko, sandlaer, to shortser, 5 t-skjorter og badeshorts til samboeren. Klærne har utsalgspris i butikk på ca 14.000 kr, og vi har betalt 3.000. En god deal som alltid[:)][:)]

N klarte jo da på jobben der å dette oppi en pappaeske med klær, få stor flis i hånda og sette fast fingrene i 3 små hull i en benk[&:]

ORIGINAL: suki

Stakkar N da, Looney!
Ligger butikken i drm sentrum?

Nope, ingen butikk. Men firmaet som har agenturet og selger ut til alle skatebutikker i Norge. Ligger i Oslo[:)]

Ja, N altaå. Måtte flire av han og. Han blir litt Emil i Lønneberget når han kjeder seg, og prøver ut det meste[:D]

looney; dere må ha masse klær og sko??? heldig dere da[:D] åja, jeg er litt misunnelig. gleder meg til feriepenger og skattepenger jeg, da blir det shoppings

suki; ja, for fans er den jo så klart hvert å se[:)][:D] men for folk som ikke har sett det før eller ikke liker det, så tror jeg nei.. men jeg er fornøyd da[:)] absolutt verdt det for meg! goodybag og greier ikke at den var så mye å skryte av da men...[8|]

Filmen var så braaaa! [:D][:D][:D][:D] Men jeg er jo fan av Sex and the city også da! Synes denne var bedre enn 1'ern [:)] 

Ja Marte, vi har sykt mye sko og klær ja. Men alltid greit med litt påfyll[:D]

Da er det avgjort at jeg ikke gidder å se Sex & City filmen. Jeg synes 1'ren var kjedelig, og når jeg skjønner at 2'ern er av samme sort så gidder jeg ikke....

Back
Topp