FREDAG DEN 13....

x1xsnap

Elsker forumet
...Har det skjedd dere noe???

Lite action her - men kvelden er ennå ung...[8D]

Neh ikke stort..
Har vært hjemme for det meste, men ingenting "bad" har skjedd[:D]
Vi får se da, skal ut å kjøre til butikken når sambo kommer hjem fra jobb.

ikke noe særlig bortsett fra en liten gutt som var våken omtrent heeele natt.
men for 3 år siden døde broren min fredag 13 så hater denne datoen.

Nja, gubben klarte å skalle noe så inni hel**** i stolen [:-] Åssen skaller man i en stol liksom? Å så var han i Sverige, å fyllte bensin samtidig, å da trakk banken 300 mer enn det han fyllte for... Får dem sikkert tilbake, men kjipt fordet...

Thea har kastet opp to ganger i dag,har lett feber, å klarte å gni løk inn på øyet under middagen... [X(]

Å kvelden er fortsatt ung som du sier..

Jeg for min del venter til morgendagen, da Lørdag den 14 er min ulykkesdag..[&o]

Tja pleier å ha en fin dag på fredag den 13 jeg... I dag og egentlig...
Men jeg måtte la Sander som er syk være alene hjemme mens jeg henta søstra å skulle samtidig løpe i butikken (i snøvær) hehe...
Kom til kassa å hel**** kortet ligger i den andre jakka!!! Så da måtte jeg og vesla gå hjem da uten matvarene og hente kortet (hun sovna på veien ikke positivt mtp kvelden i kveld) og ut og tilbake igjen.. (himla irritert på meg selv og mine arva gener ja har det etter pappaen min)

Sander bare lo av meg og sa kom deg ut nå mamma og synes det var deilig å være alene hjemme litt...

Nå har jeg klart ettermiddagen middag og et ekstra barn helt greit så da regner jeg med at kvelden skal gå smertefritt...

hehe..
fått masse regninger som vi egentlig ikke har råd til å betale?? teller det??

ORIGINAL: November87

hehe..
fått masse regninger som vi egentlig ikke har råd til å betale?? teller det??

Ja... Jeg fikk også en meget uvelkommen regning i posten i dag...[8D]

ORIGINAL: talata

Nja, gubben klarte å skalle noe så inni hel**** i stolen [:-] Åssen skaller man i en stol liksom? Å så var han i Sverige, å fyllte bensin samtidig, å da trakk banken 300 mer enn det han fyllte for... Får dem sikkert tilbake, men kjipt fordet...

Thea har kastet opp to ganger i dag,har lett feber, å klarte å gni løk inn på øyet under middagen... [X(]

Å kvelden er fortsatt ung som du sier..

Jeg for min del venter til morgendagen, da Lørdag den 14 er min ulykkesdag..[&o]

Næmmen, så klønete gubbe du har da... haha[8D]

Sambo var på vei fra kjøkkenet til stua med en bolle full av frokostblanding med melk og et glass vann da han skled på gulvet og gikk rett på trynet. Så jeg starta dagen med å vaske frokostblanding av vegger, stoler, bord og gulv [8D] Skikkelig deilig! Stakkar sambo slo seg jo sånn, så han måtte slappe av på sofaen [;)]

Back
Topp