Fredag den 13. ?

Jeg synes fredag den 13, er lik alle andre dager i året jeg. Aldri skjedd meg noe hvertfall :)
 
her dryppa det fra 7 forskjellige plasser i taket på stua...[:@] har aldri vært noe lekkasje tidligere, men IDAG måtte det jo skje! litt overtroisk kanskje?![8|]
 
synst fredag dn 13. er skommel.. er ikke overtroisk men føler ofte at det kan skje noe grumsomt den dagen.. ingenting hittil!!!! når vi va ute å gikk tur i dag tidlig gikk det en svart katt over veien.. da blei jeg litt skeptisk:) hehhe..
 
skrev ike noe av det =) er lykkedag =)  tihi
 
ORIGINAL: MammaSandra

Jeg synes fredag den 13, er lik alle andre dager i året jeg. Aldri skjedd meg noe hvertfall :)

 
Må si meg enig i dette.
 
Back
Topp