Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
her dryppa det fra 7 forskjellige plasser i taket på stua...[:@] har aldri vært noe lekkasje tidligere, men IDAG måtte det jo skje! litt overtroisk kanskje?![8|]
synst fredag dn 13. er skommel.. er ikke overtroisk men føler ofte at det kan skje noe grumsomt den dagen.. ingenting hittil!!!! når vi va ute å gikk tur i dag tidlig gikk det en svart katt over veien.. da blei jeg litt skeptisk:) hehhe..