Fredag :D

Bilde av nassemus fra Halloween:-)

603955_578182342229181_610148426_n.jpg
For en herlig liten pus!!!

God natt damer! Jeg er så trøtt at det eneste fornuftige var å finne senga :)
I morgen skal vi ha en sen bursdagsfeiring av Lillebror og kompisen, håper på utevær til vaflene :) :)'

Er du kokk eller?:P haha jeg hadde hvertfall ikke kommet på dette selv:P høres godt ut! Jeg er veldig glad i kinamat :)

☆★hilsen meg★☆
Hehe, nei, men er også veldig glad i kinamat og har prøvd meg fram ;)

Hva gjør man når man har brune bananer liggende?
Man baker ei hel banankake til seg selv og planter seg i sofaen..;)
Vis vedlegget 38389

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jammen ikke dumt :D her får dessverre ikke bananene (eller annen frukt) ligge i fred, for har to snupper og en mann som er litt for glad i frukt :P

☆★hilsen meg★☆

God kveld frøkner! :D Håper dere alle har en fin kveld, selv har jeg gått litt haltende rundt i huset å ryddet litt. Klarer ikke helt forstå at jeg skal være klar til å gå fram og tilbake på jobb på mandag - men andre som har operert tåen trenger vist ikke lengre sykemelding enn 2-3 dager. Men har til tider - når 3 dagen ganske vondt innimellom :( Men nå er det litt mer rydding, bretting av klær og spising av deilige sjokolade cupcakes med peanuttsmør topping som jeg lagde tidligere i dag, mmm! :-)

Ønsker tåa di god bedring!;) måtte du operere fordi du slo den eller?
Mmmm høres ikke vondt ut med cupcakes:rolleyes:

☆★hilsen meg★☆

Hehe, nei, men er også veldig glad i kinamat og har prøvd meg fram ;)

Flink du er ;):) jeg prøver meg fram hvis det bare er jeg som skal spise det :P

☆★hilsen meg★☆

Var hjemme med lillegutt på torsdag og i går for han sa han hadde vondt i halsen og matlysta har ikke vært på topp.. Han hoster og litt så var hos legen på torsdag, og han hadde fått virusinfeksjon. I går hadde vi en rolig kosedag inne hvor han lekte litt og så litt på tv mens jeg koste meg med klesbretting ;) Eldste kom og hjem fra faren i går men det var ikke lenge han var hjemme før han stakk i guttebursdag og koste seg der..

Frukten forsvinner fort her og! Spesielt banan og druer...! T elsker epler da. Det får ikke Lillebror noe særlig.

Frukten forsvinner fort her og! Spesielt banan og druer...! T elsker epler da. Det får ikke Lillebror noe særlig.

Hehe de samme fruktene her å.. jeg må jo forte meg å spise druer o.l om jeg skal rekke å smake :P

☆★hilsen meg★☆

Ønsker tåa di god bedring!;) måtte du operere fordi du slo den eller?
Mmmm høres ikke vondt ut med cupcakes:rolleyes:

☆★hilsen meg★☆

Uff ja jeg smelte den i døren på jobb. Fikk betennelse og det ene og andre - den så ut som en kjøttkake til slutt for tåen reagerte så veldig. I dag har jeg endelig ikke haltet så veldig, men jeg har ikke gått med sko heller da. Så kjenner jeg gruer meg til å gå på jobb i morgen :/ Blir nok en tur til lege også for frykter en liten betennelse :/

Back
Topp