Fredag :D

Ei brukt Carena, med Hello Kitty på :p kosta bare 300kr da, og det er jo en kjekk pris! La ut bilde ;)
Har du ikke noen eksamener før jul??? :eek: Jeg skal skrive to hjemmeeksamener og ha en muntlig :( ...ikke mye tid til masteroppgaven nei!
Nei vi har kun eksamen til våren :-p

Hm.. Synes du den er god i snøen? :)
Ja, er bare å låse hjulene foran så går det helt fint! Og når det blir skikkelig mye snø så har vi jo ski som vi kan spenne på forhjulene ;)

Ja, er bare å låse hjulene foran så går det helt fint! Og når det blir skikkelig mye snø så har vi jo ski som vi kan spenne på forhjulene ;)
Håper det går bra da. Man går vel ikke lange turer med slik vogn uansett :-)

Håper det går bra da. Man går vel ikke lange turer med slik vogn uansett :-)
Njææ...tror du det blir problematisk? Den kan umulig være noe verre enn Titaniumvogna,for den er klin umulig nå når slapset har froset til is og veien er bare humpedumper :p ;) Er hovedsaklig sportsvogna vi skal bruke da, men trilla blir til byturer, på senter, reise o.l. :)

Idag har både skole og barnehage hatt planleggingsdag, så har hatt nok og henge fingra i;) Ikke hatt tid til og titte innom engang ila dagen! Vi har vært ute stort sette hele dagen i kjempefint vær, nydelig solskinn:) Jeg, N og Emmeth`n gikk en tur bort til noen esler:) Kjempesøøøøøte og veldig glade for litt grønt gress;) Emmeth er slapp i formen, men ikke grått så mye idag. Så han har bare sitti i vogna ute idag. I morgen skal vi til ett vennepar av oss og ungene gleder seg til og leke med sønnen dems;)

Så frustrerende mht mat i bhg da :( Mye av samme problemet her i grunnen. Sist de hadde pizza hadde de glemt av at Hermine og en liten muslimsk gutt måtte ha egen så de fikk brødskiver :oops: Og når de andre fikk fiskegrateng fikk hun fiskepinner, noe hun liker godt, men synes i grunnen at de i prinsippet bør få det samme! Iallfall når det ikke er noe problem å lage det melkefritt med soyamelk i hvitsausen!

Synes ikke de skal glemme sånt:( Det har jeg aldri gjort så lenge jeg har jobbet i barnehage. Nå som mor kjenner jeg at jeg faktisk ble litt lei meg. Brødskiver er langt i fra pizza.
I dag hadde de kjøttkaker, da fikk de tak i melkefrie heldigvis:)

Bilde av nassemus fra Halloween:-)

603955_578182342229181_610148426_n.jpg

Synes ikke de skal glemme sånt:( Det har jeg aldri gjort så lenge jeg har jobbet i barnehage. Nå som mor kjenner jeg at jeg faktisk ble litt lei meg. Brødskiver er langt i fra pizza.
I dag hadde de kjøttkaker, da fikk de tak i melkefrie heldigvis:)
Hermine elsker heldigvis å spise sammen med barna, og hun elsker brød...mer enn pizza, så det gikk bra denne gangen. Men de beklaga seg og sa de skulle lage egen til henne neste gang. Tror heller jeg skal foreslå å få reduksjon i kostpenger, og sende med henne ulike ferdiglagde retter!

Hermine elsker heldigvis å spise sammen med barna, og hun elsker brød...mer enn pizza, så det gikk bra denne gangen. Men de beklaga seg og sa de skulle lage egen til henne neste gang. Tror heller jeg skal foreslå å få reduksjon i kostpenger, og sende med henne ulike ferdiglagde retter!

Jeg skal foreslå det samme tenkte jeg:-)

Ja de var ganske så klin like! ;) tok den siden jeg fikk den for 300kr ;)
Tror denne var 3år gammel!

Ja er samme merke :) jeg fikk den av mamma i 2010, så var visst ikke eldre forde :P bare jeg som tror jeg har vært mamma i alle år :P haha.. men jeg har hatt lyst på den du har kjøpt, syns den er så søt:rolleyes: hehe.. 300 er en bra pris :D

☆★hilsen meg★☆

Bruker vanlig kikkoman jeg :p men har en søt soyasaus også, den har sirupkonsistens, som er god å blande med vanlig soyasaus og litt sesamolje!!! Rører man så inn 1dl buljong og 1ss maizena så har man ordentlig kinamatsmak :D

Er du kokk eller?:P haha jeg hadde hvertfall ikke kommet på dette selv:P høres godt ut! Jeg er veldig glad i kinamat :)

☆★hilsen meg★☆

Idag har både skole og barnehage hatt planleggingsdag, så har hatt nok og henge fingra i;) Ikke hatt tid til og titte innom engang ila dagen! Vi har vært ute stort sette hele dagen i kjempefint vær, nydelig solskinn:) Jeg, N og Emmeth`n gikk en tur bort til noen esler:) Kjempesøøøøøte og veldig glade for litt grønt gress;) Emmeth er slapp i formen, men ikke grått så mye idag. Så han har bare sitti i vogna ute idag. I morgen skal vi til ett vennepar av oss og ungene gleder seg til og leke med sønnen dems;)

Uff, planleggingsdag:P det er det her til mandag! Blir spennede å se hvordan det blir å være hjemme med alle tre alene:)

Høres jo ut som om dere har hatt en fin dag sammen:D også såååå godt å lese at Emmeth har vært litt bedre idag, håper og ønsker at han blir helt frisk!:D

☆★hilsen meg★☆

God kveld frøkner! :D Håper dere alle har en fin kveld, selv har jeg gått litt haltende rundt i huset å ryddet litt. Klarer ikke helt forstå at jeg skal være klar til å gå fram og tilbake på jobb på mandag - men andre som har operert tåen trenger vist ikke lengre sykemelding enn 2-3 dager. Men har til tider - når 3 dagen ganske vondt innimellom :( Men nå er det litt mer rydding, bretting av klær og spising av deilige sjokolade cupcakes med peanuttsmør topping som jeg lagde tidligere i dag, mmm! :-)

God kveld frøkner! :D Håper dere alle har en fin kveld, selv har jeg gått litt haltende rundt i huset å ryddet litt. Klarer ikke helt forstå at jeg skal være klar til å gå fram og tilbake på jobb på mandag - men andre som har operert tåen trenger vist ikke lengre sykemelding enn 2-3 dager. Men har til tider - når 3 dagen ganske vondt innimellom :( Men nå er det litt mer rydding, bretting av klær og spising av deilige sjokolade cupcakes med peanuttsmør topping som jeg lagde tidligere i dag, mmm! :-)
Får håpe foten kommer seg i løpet av helgen!

Back
Topp