Fredag :-D

2 Stjerner

Betatt av forumet
Tru æ ska fort mæ nedover i bhg. og hente storebror. Dra te butikken og kjøpe noe godt til i kveld! Gleder meg veldig til "fredagsfølelsen" slår over mæ! Vi har en tradisjon på fredag's kveld der vi ser en Disney-film og spiser pizza til og bare koser oss :-) Det er virkelig en fin start på helga! 
Må vel slå til med noe godteri til gullrekka ikveld også;-) TheVoice, Nytt på Nytt, Skavland/The Voice og sist men ikke minst Senkveld!! :-D

Imorgen etter frokost drar jeg og storebror for og besøke noen venner, mens pappa'n i huset skal på jobb... Kjedelig er det, men han jobber annenhver helg så vi er blitt vant med det nå :-)

Er det flere som har fredagstradisjon eller helgatradisjon?
 
Herlig med fredag! Begge guttene har hatt fri fra bhg idag, da jeg er sykemeldt 50% og har fri idag. Huset er ryddet og vasket, sengeskift unnagjort og vaskemaskinen har gått varm!!! Vi har pyntet litt til påske og det dufter herlig reint overalt! *elsk*

Idag blir det ferdigpizza *rødme* - lettvint, og eldstemann på 5 elsker det. En helg i blandt er det lov :) Ellers blir det the voice, og seinere gullrekka :) 

Imorgen står sverigetur på planen, muligens hente hjem vognen vi har bestilt - og litt sånt - utover det er det blank helg og planen er å gjøre minst mulig :)
Godt å ha fri alle fire:)
 
Kom akkurat hjem fra fysioterapauten. Godt å bli massert og knekt litt på før helga :) Har hjemme-alene-kveld jeg. Så det blir vel gullrekka og/eller film med vaniljekesam og frukt og håndarbeid her :) Skal slappe max av ikveld og ta et lite skippertak på skolefronten i morgen. Drar på hytta til svigers på søndag og skal være der til tirsdag. Gleder meg :) 
 
har ingen tradisjoner men kjenner denne uka har vært hard, så skal nyyyte kvelden i sofaen med gullrekka og strikketøyet=)
mannen min går over hardangervidda, så har bare meg selv å tenke på, så skal bli deilig med fri imorgen også!=)
bruker tiden på meg selv nå som jeg enda kan, bare 3 mnd igjen så er det ikke mye alenetid lenger, selv om jeg gleder meg til det også=)
 
Back
Topp