Fredag :D hva skal dere i helgen? :)

Samboern jobber overtid i morgen, så da tar jeg med meg Dattern vår til mamma en tur. Så på søndag er det høstfest i barnehagen, så jeg skal bake en kake ril det. Så da blir det å kose seg der ett par timer på søndag :) ellers blir det avslapning ellers ;)

God helg til dere alle ❤️

Har stresset fra en annen verden da vi skal passe to av mine søskenbarn på 4 og 12 hele helgen og min forbanna tante har igrunn ikke gitt noe konkret info før de reiste idag.. Så har prøvd å ringe rundt og styrt itillegg til veldig travelt på jobb så er så sliten at jeg satt å slet med å.ikke gråte når jeg endelig kom dit... Bra start på helgen 'sukk' nesten så jeg ser frem til å jobbe imorgen kveld hah

Har stresset fra en annen verden da vi skal passe to av mine søskenbarn på 4 og 12 hele helgen og min forbanna tante har igrunn ikke gitt noe konkret info før de reiste idag.. Så har prøvd å ringe rundt og styrt itillegg til veldig travelt på jobb så er så sliten at jeg satt å slet med å.ikke gråte når jeg endelig kom dit... Bra start på helgen 'sukk' nesten så jeg ser frem til å jobbe imorgen kveld hah

Uffda.. Sjønner godt du er sliten da ja :/
Prøve å slappe litt av i kveld :)

I kveld skal mannen ut, så jeg skal bare strikke og slappe av.

I morgen skal vi først i svømmehallen med frøkna, på kvelden får vi besøk av noen venner fra Norge.

Søndag har vi ingen planer. Lekeplassen en tur, samt jeg må kjøpe meg en ny bukse. Endelig helg.

Jeg har fri, sambo jobber. Så jeg skal kose meg meg jenta vår hele helgen ❤️ vi skal til besteforeldrene hennes og spise ribbe i morgen og søndag blir vel å bare slappe av og kanskje gå en tur eller noe :)

Skole helg :rolleyes: hadde helst sett at jeg hadde helt fri og bare kunne slappe av, siden jeg er så innmari trøtt om dagen.

Skal jobbe imorgen så ikke så mye spennende. Farsdagsfeiring av sambo, pappa og svigerfar på søndag regner jeg med.
Men siden det var planleggingsdag i barnehagen idag ble det litt helgekos på meg og mini med frokost på Ikea.

Mannen og tuppa et i bursdag nå, jeg ligger på sofaen :)
I morgen har jeg fri og skal slappe av og være med gjengen min, de skal I bassenget også skal vi vel på café en tur etterpå :)
Godt med helg :)

Har ikke så kjempestore planer for helgen, jeg får besøk av lillesøster i morgen ettermiddag, og så er leiligheten forsømt siden jeg er ekstremtrøtt etter jobb i uka, og jeg ikke har orket å gjøre annet enn å rydde litt, så jeg skal gjøre litt husarbeid. Fått vasket badet i kveld, etter å ha sovet to timer etter jobb.

I kveld er det sofa og NT som gjelder :-) Har sovet store deler av ettermiddagen, men blir nok snart kvelden :-p

I morgen skal eldstegutten og jeg på kino om formiddagen og på kvelden skal jeg på julebord :-)

Søndag blir det middag og kake hos foreldrene mine :-)

Back
Topp