Fredag 5. september

Kos deg masse i helgen!

Er alltid litt rart fredagen når man reiser fra barna, men når lørdag kommer er det stort sett bare deilig ;)

Så morro at han uttrykker seg mer og mer :D

Her går det også mest i "nei", "klare aleina" og "vil ikke" om dagen, men tror det har noe med alderen å gjøre :p

Hehe dette med "nei", "vil ikke", "klare sjøl" er det mye av her også for tiden!

God dag!
Vi har hatt ei god natt. Vesla våkna 06.10, etter å ha sovet i 12 timer. :)

Jeg henta Jen i bhg i går fordi hun var varm (37.9). Tempen sank da vi kom hjem, og etter litt avslapping på sofaen var hun tilbake i full vigør. (Jeksler på vei) Fin form i dag også, og hun snakka om bhg siden hun stod opp, så da ringte jeg bhg for å høre om hun likevel burde være hjemme. Endte i at hun fikk komme dit, noe lillemor selv var glad for. "Hade, mamma!" sa hun og vinka uten å snu seg mot meg.:p

Norskforelesning og litteraturhistorie fra 1800-tallet nuh.

Ha en fin dag!!!

Så morro at hun trives så godt i bhg til tross for at hun ikle har gått der så lenge :D

Og da var Wael syk igjen. 2 helgen på rad nå. Feber,fryser og snørrete... Han ville legge seg 18.30 idag. Han var så trøtt og kald... kjedelig :-(
Men det hører jo til bhg :-(

Fine bilder av barna dine :) og så flink Wael og pappan hadde vært med perlene;):P

Men god bedring til gutten din! Håper han blir raskt frisk igjen ;)

Skospørsmål..
Jeg kjøpte Ecco-sko til Jen i str.23 her en dag, men er usikker på om jeg skal gå opp en størrelse. :p Målte foten hennes på sålen og der har hun 0.5cm å gå på. Er ikke det akkurat passe? Tenker at hun i såfall kommer til å vokse ut av de skoene ganske fort? Hm..

Vedlegg

• 1409943454849.jpg
    1409943454849.jpg
    49,4 KB · Visninger: 13
Takk for det :-)
Håper det.. blir ofte ekstra ille på kvelden... :-(

Ja det øker ofte på om kveldene :( håper han får sovet godt når han først sovner ordentlig!

Skospørsmål..
Jeg kjøpte Ecco-sko til Jen i str.23 her en dag, men er usikker på om jeg skal gå opp en størrelse. :p Målte foten hennes på sålen og der har hun 0.5cm å gå på. Er ikke det akkurat passe? Tenker at hun i såfall kommer til å vokse ut av de skoene ganske fort? Hm..

tror jeg ville prøvd å bytte til en str større da ja.. hvertfall om du har tenkt å bruke noe ekstra sokker i ;)

God kveld jenter :)

Dagene bare flyr nå syns jeg! Denne uka har gått så fort.. jeg dro fra bhgen etter at Leoh hadde sovnet igjen idag, så var tilbake kl 14.. blir mye frem og tilbake hvertfall:P lot han leke i en halv time lenger før vi dro hjem:) han var i så godt humør og skulle utforske alt mulig:D ser stor forskjell på tryggheten hans der fra mandag til idag! Og jeg er såå glad for at dem i barnehagen lar meg gjøre det som jeg selv føler for!

Hun ene ansatte sa at alle foreldre som jobber og må tilbake til jobb på dag 3-4, har rett til 3 dager hver med tilvenning!? Det vil si 6 dager tilvenning for barnet.. Det visste jeg ikke.. gjorde dere? Vet jo at barnehager godtar det da..

Skospørsmål..
Skal de ikke gjerne ha minst 1 cm å gå på? Gjerne 1,5 for å ha plass til sokker mener jeg. Knallfine sko da :)
Her blir det nok str 26 i vintersko :-o

Surfer mobilt!

God bedring til Wael!
Lillebror sovnet 19.30
T og fetteren sovnet kl 21 :-p
Vi hadde en fin ettermiddag ute med nabounger, og to av dem inne på besøk med gutta før leggetid :)

Surfer mobilt!

Skal de ikke gjerne ha minst 1 cm å gå på? Gjerne 1,5 for å ha plass til sokker mener jeg. Knallfine sko da :)
Her blir det nok str 26 i vintersko :-o

Surfer mobilt!
Jo, noe sånt. 0.5-1.5cm tror jeg. Bytter dem nok inn i en størrelse større.
Jo, takk! Var så glad for å finne brune sko. Gotta' have'em!:D

God bedring til Wael!
Lillebror sovnet 19.30
T og fetteren sovnet kl 21 :-p
Vi hadde en fin ettermiddag ute med nabounger, og to av dem inne på besøk med gutta før leggetid :)

Surfer mobilt!
Takk ♡

Så koselig med besøk. De har nok kost seg masse :-D

Takk ♡

Så koselig med besøk. De har nok kost seg masse :-D
De har storkost seg!! :)
J
Sjekket dem nå, og de sover så godt i hver sin køye. Og Lillebror i vår svære seng :-)

Surfer mobilt!

Skospørsmål..
Ja, det er vel ganske akkurat. Mener så små barn kan ha 1-1.5cm å gå på i skoen...?!

God kveld jenter :)

Dagene bare flyr nå syns jeg! Denne uka har gått så fort.. jeg dro fra bhgen etter at Leoh hadde sovnet igjen idag, så var tilbake kl 14.. blir mye frem og tilbake hvertfall:P lot han leke i en halv time lenger før vi dro hjem:) han var i så godt humør og skulle utforske alt mulig:D ser stor forskjell på tryggheten hans der fra mandag til idag! Og jeg er såå glad for at dem i barnehagen lar meg gjøre det som jeg selv føler for!

Hun ene ansatte sa at alle foreldre som jobber og må tilbake til jobb på dag 3-4, har rett til 3 dager hver med tilvenning!? Det vil si 6 dager tilvenning for barnet.. Det visste jeg ikke.. gjorde dere? Vet jo at barnehager godtar det da..
Det visste jeg ikke! Skal huske på det til neste unge ;) Synes 3 dager er altfor lite.

Back
Topp