Fredag 5. september

IrisM

Elsker forumet
God morgen til alle mammaer med sine små :)

Jeg er på vei til jobb. Blir kort dag på meg før jeg skal avgårde på Nordic Dharma Celebration - buddhistisk festival / meditasjonsretreat. Gleder meg veldig til en avslappende helg hvor jeg kan få ladet opp litt!

Litt tøft å være borte fra barna. Arian har vært en "nei-gutt" lenge, men i det siste har han begynt å si mer og mer "jaaa". Det er så herlig når de greier å uttrykke seg mer og mer. De er ordentlig herlige i denne alderen! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er på vei til jobb. Blir kort dag på meg før jeg skal avgårde på Nordic Dharma Celebration - buddhistisk festival / meditasjonsretreat. Gleder meg veldig til en avslappende helg hvor jeg kan få ladet opp litt!

Litt tøft å være borte fra barna. Arian har vært en "nei-gutt" lenge, men i det siste har han begynt å si mer og mer "jaaa". Det er så herlig når de greier å uttrykke seg mer og mer. De er ordentlig herlige i denne alderen! :D

Kos deg masse i helgen!

Er alltid litt rart fredagen når man reiser fra barna, men når lørdag kommer er det stort sett bare deilig ;)

Så morro at han uttrykker seg mer og mer :D

Her går det også mest i "nei", "klare aleina" og "vil ikke" om dagen, men tror det har noe med alderen å gjøre :p

God morgen :)

Helt vanvittig regnvær her idag, men lillefrøkna syntes det var finfint for hun har ny sydvest, regndress og paraply ;) Kjekt å være liten :) ...må bare finne nye støvler til henne, de små beina vokser så fort så Dockbootsene jeg kjøpte i april er snart for små :eek:

Jeg har hjemmekontor idag, sitter foreløbig med kaffe og frokost, men skal snart gå i gang med arbeidet.

Vi skal passe en liten hund i helgen, det blir spennende for Hermine. :) Hunden bor sammen med en 2-åring så hun er vant til barn, går sikkert fint.

Vi skal feire bursdagen til svigerbror idag, så det blir sushi hos svigers etter barnehagen :D

Så spennende med buddhistisk festival!! Hva skjer der da?:)
Kos deg i helga!:)

God morgen :)

Helt vanvittig regnvær her idag, men lillefrøkna syntes det var finfint for hun har ny sydvest, regndress og paraply ;) Kjekt å være liten :) ...må bare finne nye støvler til henne, de små beina vokser så fort så Dockbootsene jeg kjøpte i april er snart for små :eek:

Jeg har hjemmekontor idag, sitter foreløbig med kaffe og frokost, men skal snart gå i gang med arbeidet.

Vi skal passe en liten hund i helgen, det blir spennende for Hermine. :) Hunden bor sammen med en 2-åring så hun er vant til barn, går sikkert fint.

Vi skal feire bursdagen til svigerbror idag, så det blir sushi hos svigers etter barnehagen :D

Greit med nytt regntøy!:) Gleder meg veldig til Jenny får dockboots til bursdagen sin. Har hørt så masse skryt om dem!
Lykke til med arbeidsøkta i dag.:)

Greit med nytt regntøy!:) Gleder meg veldig til Jenny får dockboots til bursdagen sin. Har hørt så masse skryt om dem!
Lykke til med arbeidsøkta i dag.:)
Fant gummistøvler fra Lekmer.no, ble 216kr inkl porto. Så de får vi i neste uke :) Må kjøpe nye Dockboots også, de vi har i 22 blir ikke å passe når det blir kaldere og hun må ha strikkasokker inni. Men 22 får holde til da, med tynne ullsokker om det blir kaldt. ;) De er helt supre, men litt tunge, så synes det er greit å ha et par gummistøvler i tillegg som "bystøvler", til/fra butikk og besøk etc ;)

God dag!
Vi har hatt ei god natt. Vesla våkna 06.10, etter å ha sovet i 12 timer. :)

Jeg henta Jen i bhg i går fordi hun var varm (37.9). Tempen sank da vi kom hjem, og etter litt avslapping på sofaen var hun tilbake i full vigør. (Jeksler på vei) Fin form i dag også, og hun snakka om bhg siden hun stod opp, så da ringte jeg bhg for å høre om hun likevel burde være hjemme. Endte i at hun fikk komme dit, noe lillemor selv var glad for. "Hade, mamma!" sa hun og vinka uten å snu seg mot meg.:p

Norskforelesning og litteraturhistorie fra 1800-tallet nuh.

Ha en fin dag!!!

Hallo!
Etter en litt stressende dag i går (litt mer om det inne på secret straks) er det deilig med avslapning nå!
Etter å ha levert T og fetteren som tok følge til skolen gikk Lillebror og jeg oss en lang tur. Først innom en garnbutikk, så til stasjonen for å se på tog og innom biblioteket før butikken og bussen hjem :D
Om en time skal vi hente T og fetteren som skal bli med hjem på middag!
Lillebror sover og jeg ligger langflat på sofaen..
Mannen jobber vakt til i morgen, så her blir det en alenekveld på meg!

God dag!
Vi har hatt ei god natt. Vesla våkna 06.10, etter å ha sovet i 12 timer. :)

Jeg henta Jen i bhg i går fordi hun var varm (37.9). Tempen sank da vi kom hjem, og etter litt avslapping på sofaen var hun tilbake i full vigør. (Jeksler på vei) Fin form i dag også, og hun snakka om bhg siden hun stod opp, så da ringte jeg bhg for å høre om hun likevel burde være hjemme. Endte i at hun fikk komme dit, noe lillemor selv var glad for. "Hade, mamma!" sa hun og vinka uten å snu seg mot meg.:p

Norskforelesning og litteraturhistorie fra 1800-tallet nuh.

Ha en fin dag!!!
Bra hun er i form og fikk gå i bhg, OG var så fornøyd med det :D

Hermines avdeling fikk jo nye ansatte i høst, men idag var en av de gamle vikar på hennes avdeling. Han var nok favoritten hennes og har jo dulla med henne siden hun var 12måneder, så når hun så han i morges måtte han hjelpe henne av med klær og på med tøfler. Så vinka hun hadet og var strååålende fornøyd med å leie han inn :rolleyes:

Hallo!
Etter en litt stressende dag i går (litt mer om det inne på secret straks) er det deilig med avslapning nå!
Etter å ha levert T og fetteren som tok følge til skolen gikk Lillebror og jeg oss en lang tur. Først innom en garnbutikk, så til stasjonen for å se på tog og innom biblioteket før butikken og bussen hjem :D
Om en time skal vi hente T og fetteren som skal bli med hjem på middag!
Lillebror sover og jeg ligger langflat på sofaen..
Mannen jobber vakt til i morgen, så her blir det en alenekveld på meg!
Krysser fingrene for at du får en rolig alenekveld på sofaen ;)

Bra hun er i form og fikk gå i bhg, OG var så fornøyd med det :D

Hermines avdeling fikk jo nye ansatte i høst, men idag var en av de gamle vikar på hennes avdeling. Han var nok favoritten hennes og har jo dulla med henne siden hun var 12måneder, så når hun så han i morges måtte han hjelpe henne av med klær og på med tøfler. Så vinka hun hadet og var strååålende fornøyd med å leie han inn :rolleyes:

Ja, siden formen hennes var så fin, hadde det nok ikke vært særlig populært å vært hjemme hos mamsen i stedet. :p
Så koselig at hun fikk møte igjen en gammel favoritt. En fin måte å starte dagen på det der.:)

Kos deg i helgen :-) Håper det blir bra :-)

Gøy når de klarer å uttrykke seg mer :-D

Blir en stille og rolig helg på oss... godtedag idag... så vi skal se en film å ha kjærestekveld idag ♡
Ungene har fått litt barne-pastiller og liten sjokkis hver. Så de sitter å ser på Jake (sjørøveren) å slapper av etter bhg..

Hva er planene deres idag? :-)

Og da var Wael syk igjen. 2 helgen på rad nå. Feber,fryser og snørrete... Han ville legge seg 18.30 idag. Han var så trøtt og kald... kjedelig :-(
Men det hører jo til bhg :-(

Og da var Wael syk igjen. 2 helgen på rad nå. Feber,fryser og snørrete... Han ville legge seg 18.30 idag. Han var så trøtt og kald... kjedelig :-(
Men det hører jo til bhg :-(
God bedring! Er virkelig sesong for snørr og feber nå ja.

Back
Topp