Fredag 31. januar

Oi, det var tidlig morgen.:confused:
Skal si du har vært flink på morgenkvisten likevel, for jeg har iallfall ikke energi (eller gidd) til å vaske kjønnenet så tidlig.;)

Ha en fin dag sammen med Nasse!!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hihi, altfor tidlig å vaske kjønnene! :p (morsom skriveleif!)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hihi, altfor tidlig å vaske kjønnene! :p (morsom skriveleif!)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
HAHAHAHA!!!! :D
Så ikke den der før du påpekte det!

Ja, kjønnsvasken får man ta senere på dag. Hallo! Det får da være måte på.:p

Hello girls:)
Vi er på vei til butikken hele gjengen og skal handle litt:) Og etterpå er det ut og måke:D Emmeth fikk litt mørk sjokolade og gomle på igår da mannen testa ut ei ny sjokoladekake;) Så måtte bare knipse litt bilder av en fin sjokoladebart:D
Ha ei fin dag alle sammen:)
Vis vedlegget 48891

•☆tastedingsen☆•

Heheh sååå søt der han sitter med sjokkis rundt munn:rolleyes:

HAHAHAHA!!!! :D
Så ikke den der før du påpekte det!

Ja, kjønnsvasken får man ta senere på dag. Hallo! Det får da være måte på.:p

Hahahaha.. jeg så det heller ikke :P hahaha skumlesing sa du?:P:))

God kveld!
Stille her ja..hehe.. vi spiste pizza idag, Liana trykte i seg et helt stykke + "NAM" etterpå (druer):P hehe... jeg skal slå på norske talenter og kose meg med litt fredagsgodt:))
enadegab.jpg

God kveld!

Her ble det vossakorv og potetstapp med gulrot, vårløk, hvitløk og pepper i på Simone, og ostesnitzel med ris og peppersaus til oss. Simone spiste ei halv vossakorv og masse potetstapp! OG 2 timer etterpå sto hun og trippet og erklærte at hun ville ha kveldsmat, så da spiste hun to hele skiver!

Nå er det cola og ostepop på bordet her :) blir nok tv resten av kvelden :)

Vi har ikke gjort stort i dag. Simone var i bhg og koste seg. Lekte mye med seg selv etter at hun kom hjem. Noen dager liker hun best å styre selv og blir nesten småsur om vi "blander" oss :p

Da var det morgen igjen! :)

Jeg er inne på badet for å stelle meg, var bare 14 grader inne når vi sto opp:eek: så sprengfyrer og holder meg på badet til det har blitt varmere :p hahah da får jeg tatt meg tid til å sminke meg å, for er ikke sååå gøy her inne :p etterpå blir det vasking av gulv osv...kjedelig, men må lissom gjøres:p

Emira og Liana har blitt levert i bhg, og vi har hatt enda en god natt :) våkna 05.30 av Liana som furta litt. Men ville ikke gå inn til hun, i frykt for at hun skulle tro det var morgen:p men hun (og jeg) sovna like fort igjen :) (den ene timen før alarmen gikk på) :p

Sovetrollet mitt idag tidlig:rolleyes:
Vis vedlegget 48873

Og prøver å kle på seg før bhg:p
Vis vedlegget 48874

Søta <3 herlige når de sover! Og så flink å kle på seg :)

Hello girls:)
Vi er på vei til butikken hele gjengen og skal handle litt:) Og etterpå er det ut og måke:D Emmeth fikk litt mørk sjokolade og gomle på igår da mannen testa ut ei ny sjokoladekake;) Så måtte bare knipse litt bilder av en fin sjokoladebart:D
Ha ei fin dag alle sammen:)
Vis vedlegget 48891

•☆tastedingsen☆•

Se som han koser seg da :) Deilig med sjokolade! <3

Back
Topp