Fredag 3.oktober!

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen og hipp hurra for bursdagsbarna!:)

Jeg våkna av at jeg hørte Jenny rope, men det slo ikke ut på callen som stod ved siden av meg. (Litt ekkel følelse, for da har jeg ikke kontroll!) :p
Gikk ut i gangen og skjønte at hun var nede sammen med mannen - ferdig påkledd og klar til avreise til bhg.:)

Nå blir det frokost og litt tv-titting, før 6 timer med dialektologi.:)
Ønsker dere alle en tipptopp fredag!!!
 
Hehe lure Jenny som stod opp uten at du merket det :p
Vi skal dusje og pakke så reiser vi på tur!
Blir storfeiring hos svigermor i dag.
Blir godt å se T igjen og :)
 
Hehe lure Jenny som stod opp uten at du merket det :p
Vi skal dusje og pakke så reiser vi på tur!
Blir storfeiring hos svigermor i dag.
Blir godt å se T igjen og :)
Veldig godt at mannen tenkte at jeg skulle få ligge lenge, men det er greit med en liten heads-up. :p
Kos dere masse på tur!:D
 
Gratulerer til bursdagsbarna! :)

Det er så rart at de snart er 2 år alle sammen. På den ene siden er Arian fortsatt bebbisen min;
ImageUploadedByBV Forum1412330980.420688.jpg
...men på den annen side har han blitt ordentlig gutt som vil klare selv;ImageUploadedByBV Forum1412331078.737504.jpgImageUploadedByBV Forum1412331093.020674.jpg

Ha en god fredag og helg alle sammen! :)
 
Gratulerer til bursdagsbarna! :)

Det er så rart at de snart er 2 år alle sammen. På den ene siden er Arian fortsatt bebbisen min;
Vis vedlegget 81188
...men på den annen side har han blitt ordentlig gutt som vil klare selv;Vis vedlegget 81189Vis vedlegget 81190

Ha en god fredag og helg alle sammen! :)
Takk takk, snaaart følger A etter også :)
Så fantastisk at du ammer enda!
Det savner jeg virkelig, og jeg håpet jo på selvavvenning, men slik ble det ikke pga helsa mi :(
 
God morgen og hipp hurra for bursdagsbarna!:)

Jeg våkna av at jeg hørte Jenny rope, men det slo ikke ut på callen som stod ved siden av meg. (Litt ekkel følelse, for da har jeg ikke kontroll!) :p
Gikk ut i gangen og skjønte at hun var nede sammen med mannen - ferdig påkledd og klar til avreise til bhg.:)

Nå blir det frokost og litt tv-titting, før 6 timer med dialektologi.:)
Ønsker dere alle en tipptopp fredag!!!
Så deilig å få sove lenger. Men skjønner du ble litt redd.

Håper det går bra med dialektene (?) Idag :-D :-D
 
Her var det virkelig stille idag :p
Gulrotkaken står i ovnen, også blir sjokoladekake etterpå/morgen tidlig pluss muffins. Nok å gjøre :)
 
Gratulerer med dagen til bursdagsbarna! :)

Hermine hosta hele natta, mer eller mindre, så vi sov liiiite :oops:

Hun har vært tørr på natta i ca 2 måneder nå, så bestemte meg for å gå over på tøybleier på natt. Vi prøvde det for 2 måneder siden, da hadde hun vært tørr i flere uker men tissa den natta hun fikk tøybleie på. Tror dere ikke hun tissa i natt også i tøybleia? :confused: Er så rart for hun våkner jo alltid når hun må tisse. Så vi måtte bytte pysjamas, sovepose og sengetøy kl 02.30.

Kl 06.08 gråt hun så sårt og sa "ikke nokka farlig, ikke nokka farlig" om og om igjen :( Tydelig drømt!

Hostete og dårlig form i kveld, så hun fikk Noskapin og ble lagt på paracet. Kjekt at de er blitt 2 år så man kan gi reseptfri hostesaft :D


 
Meget tett gutt her som sliter med pust og søvn. Og fått feber :(
Ellers fin feiring da, swlvom han var sliten.
 
Hipp hurra for Mina og Eskil :D

Og masse god bedring til syke barn!

Det har vært en rolig formiddag idag:) jeg, Emira, Liana, mamma og stefaren min tok oss en liten tur på det bitte lille tivoliet som er her nå :p snuppene fikk prøve en karusell for første gang, og det var kjempe gøy! Men den gikk jo sååå lenge, så jeg syns det ble ganske så kjedelig etterhvert :p

Senere dro jeg og Emira på kino sammen med mine søstre for å se kaptein sabeltann (noe de fleste av dere vet:p ) filmen var faktisk ganske bra, og ikke noe skummel:D Men spennede og morsom med tullete konge, promping, nysing og annet tull og fjas:p:D hehe..
 
Morro med tivoli! Har jentene hatt fri idag?

Er glad for at Hermine ble hjemme lamme bestemor idag, for hun har hostet veldig og vært slapp!


 
Morro med tivoli! Har jentene hatt fri idag?

Er glad for at Hermine ble hjemme lamme bestemor idag, for hun har hostet veldig og vært slapp!



Nei vi tok alt dette etter bhg :p hehe.. hentet dem litt før kl 15.. og jeg laget pizza klar til steking tidligere på dagen :)

Uff ikke noe gøy det der! Hvordan er formen hennes idag da?
 
Nei vi tok alt dette etter bhg :p hehe.. hentet dem litt før kl 15.. og jeg laget pizza klar til steking tidligere på dagen :)

Uff ikke noe gøy det der! Hvordan er formen hennes idag da?
Hun hoster veldig og er ganske sur, men er nok mest sur fordi jeg nekter henne å gå med smokken hele tiden :p Vi øver på å slutte med den på dagtid ;) ...går ikke så bra :p


 
Hun hoster veldig og er ganske sur, men er nok mest sur fordi jeg nekter henne å gå med smokken hele tiden :p Vi øver på å slutte med den på dagtid ;) ...går ikke så bra :p



Hehe prøver på det her å.. for hun er jo uten smokk i barnehagen når hun er våken! Nå har hun stått en stund på kjøkkenet å ropt på smokk:p
 
Hehe prøver på det her å.. for hun er jo uten smokk i barnehagen når hun er våken! Nå har hun stått en stund på kjøkkenet å ropt på smokk:p
Hadde hun bare ropt etter den men hun går rundt med en sutrende "huuuuuu,huuuuu,huuu" lyd hele tiden som går meg på nervene :p


 
Hadde hun bare ropt etter den men hun går rundt med en sutrende "huuuuuu,huuuuu,huuu" lyd hele tiden som går meg på nervene :p



Haha plagsomt er det der ja! Liana gjør også det der etter at hun har prøvd å få den..hehe
 
Back
Topp