Fredag 29.11

God kveld :)

Gratulerer så mye med dagen Lennypenny<3

Og så supert at formen er bedre FruH:D

Idag har jeg fått pyntet litt til jul:rolleyes: men fikk ikke begynt på soverommene :P også ble det jo ekstra koselig når det begynte å snø idag:D men de to lyskulene jeg skulle ha i stuevinduene hadde visst blitt enige om å ikke virke i år:eek: så må kjøpe noe nytt imårra ;):)

Jeg hentet jentene halv 3 og siden det har jeg styra på med alle tre:) mannen jobbet overtid og dro for å spise middag med dem når han var ferdig.. Heldigvis har jeg hatt blide barn :) og Liana var i seng innen halv 7 og Emira kl 7:)

Snuppa krevde å spise selv idag:P
1385760734470.jpg
1385760743088.jpg

Og her er hun straks klar for natta:):P
1385760763057.jpg
1385760772075.jpg
1385760848277.jpg

☆★hilsen meg★☆

Så koselige bilder fra alle sammen og en herlig videosnutt!

Får Elise kalender i år?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jepp! Likt skal være likt :) men den er fylt med mest praktiske ting som ullsokker, tannbørste, hårspenner (håper hun gror litt mer hår snart), badeleker osv :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jepp! Likt skal være likt :) men den er fylt med mest praktiske ting som ullsokker, tannbørste, hårspenner (håper hun gror litt mer hår snart), badeleker osv :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Hermine får også, siden jeg og mannen har ;) Hun får stort sett bare dyrefigurer, fingerdukker og nissetøffler første desember :) ...mistenker at vi sikkert kan samle sammen alle sakene først i januar og putte de samme tingene i kalenderen hennes til neste år :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp