Fredag 20.12.

Vi har akkurat kommet hjem ifra legevakten i byen :-(
Mina fikk toget til Wael i øyet. Blødd en del og hovent øye...

Men,jenta mi er sterk ♡
Sjarmerte alle på venterommet og fikk øyedråper (ingenting alvorlig heldigvis!!)
Fisker var det tom det og leker :-)

Nå er vi hjemme igjen,så nå skal jeg starte å sortere klær etc..

Hva er planen deres idag?
God bedring til Herminenog Liana :-):-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Stakkars lita :( håper hun ikke har veldig vondt..

Vi har tatt julehandelen, 2800kr :eek: jaja, nå har vi mat helt til neste år da :p
Hermine ble passet av bestemor imens, men hun sov fra 10.30-12.45 så bestemor hadde ikke en veldig krevende jobb ;)
Hun er litt piggere, men spiser lite og har fått diaré siden hun bare har inntatt væske det siste døgnet :(
Men hun fikk Fantorangen julefilm og en 3pk med nye smokker i sykegave og ble SÅÅÅÅ glad! Sitter ennå med alle tre smokkene og bytter hele tiden på hvilken smokk hun har i munnen :rolleyes: "nam,nam,nam" :p Og "nangen" sier hun til fantorangen :)
Prøve å handle litt med ungene på slep vi nå :-p
Har vært på langtur til nabobyen for å få julestemning på et lysstøperi!
På hjemveien er er stort Coop obs! Får se hvor lenge vi/de holder ut der.

Jenny hoster og snørrer litt, men ellers formen er fin.:) Noen tenner på vei også, men de plagene tar ibuxen seg av ved behov.

Hun har begynt å gå litt, men det er ikke mange steg om gangen - enda.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så flink hun er da! Plutselig løper hun, og så står du der og lurer på nårtid hun slutta å krabbe ;)

Prøve å handle litt med ungene på slep vi nå :-p
Har vært på langtur til nabobyen for å få julestemning på et lysstøperi!
På hjemveien er er stort Coop obs! Får se hvor lenge vi/de holder ut der.
Planen var å ta Hermine med, så kunne hun få ha ei egen lita handlevogn og "hjelpe" men det gikk jo ut ;)
Fikk dere julestemninga på Løytens da?

Da er vi hjemme fra julelunsj i barnehagen, og for en lunsj, det er forskjell på barnehager må jeg si:-)
Laangt koldtbord med masse pålegg og tilbehør, jeg er helt stappa:D

Så nydelig hun er:-) Håper de finner ut av hostingen hos legen.

Takk:)

Han kunne ikke finne noe..lytta på lunger og hjerte, og sjekka munn og ører.. så han kunne utelukke astma sa han :) antageligvis var det bare pga sesongen og at hun er fersk i bhg :)

☆★hilsen meg★☆

Her har det blitt kaldere, svinger fra 7+ til 3- de siste dagene, merkelig vær:-)

Klokka to er det julelunsj i barnehagen til nasse, det blir sikkert koselig. Sendte henne avgårde i finkjole i dag:-)

Ellers har jeg fått sovet og spist, burde vel gjøre noe fornuftig snart:p

Samme vær her..snø og ikke-snø annenhver dag:eek::p

Håper dere hadde det koselig med lunsj i bhgen :)

☆★hilsen meg★☆

Planen var å ta Hermine med, så kunne hun få ha ei egen lita handlevogn og "hjelpe" men det gikk jo ut ;)
Fikk dere julestemninga på Løytens da?
Ja veldig god stemning der :)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Dakkar lille jenta di! Godt det ikke var noe alvorlig;) hvor lenge skal hun få øyedråper?

☆★hilsen meg★☆

Han kunne ikke finne noe..lytta på lunger og hjerte, og sjekka munn og ører.. så han kunne utelukke astma sa han :) antageligvis var det bare pga sesongen og at hun er fersk i bhg :)

☆★hilsen meg★☆
Så forskjellige leger er, vi gikk gjennom samme sjekk, uten resultater pga natthoste men fikk lilevel prøve astmamedisin...og det hjalp;)

*Surfer mobilt*

Samme vær her..snø og ikke-snø annenhver dag:eek::p

Håper dere hadde det koselig med lunsj i bhgen :)

☆★hilsen meg★☆

Det var en kjempe lunsj:-)

☆★hilsen meg★☆

Det var bra:-)

Dakkar lille jenta di! Godt det ikke var noe alvorlig;) hvor lenge skal hun få øyedråper?

☆★hilsen meg★☆
Hun må ta.øyedråper til hun har vært symptomfri i 2 dager :-)
Glad det gikk fint.
Redd for øyne,nese og tenner altså.m

Så bra alt var fint med Liana. Sikkert en kraftig forkjølelse :-(
Håper hun blir fort bra :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hermine sov kl 18 :eek: Mannen sa at han da skulle ut på shopping, jeg kunne ikke skjønne at han orket det sånn på kvelden...men så kom jeg på at klokka var 18 :p
Nå har jeg pakket inn stort sett alle julegavene, bare et par igjen :D venter på at mannen skal komme hjem med mer papir;)

Hva skal dere i kveld?

Nå skal jeg varme en grilla kylling, og så skal jeg se om jeg får trumpa gjennom en visning av Love Actually ;)

Hermine er forresten begynt å referere til oss i bestemt form :eek: er det flere som gjør dette eller? Er det vanlig???
Hun kaller meg mamman og mannen for pappan :p Så spør hun mamman? Mamman? Pappan? :p

God aften!
Siden vi har ei travel helg foran oss, tenkte jeg å få rydda og vaska ferdig siste rest før jul i dag. Ikke så enkelt, når ei lita, hjelpende hånd forfølger en. :p
Nå legges Jenny av pappaen, men før hun tok kveld fikk vi pynta treet sammen.
1387563951981.jpg
Nå skal jeg slappe av i noen minutter før jeg tar igjen alt det tapte arbeidet.;) Ha en fin kveld!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp