FrEdAg 18032011

Ja, da var det fredag igjen! [:)]

Ungene skal i bhg, og jeg skal på Step&Styrke. Etterpå skal jeg på interiørbutikken, masse salg der nå! [:D] Så hjem til dusjen og lunsj, litt håndarbeid, og enda en lunsj, før jeg sykler på jobb til kl 15. Håper ikke det begynner å snø innen den tid...
Tenkte å dra til jobb litt tidlig idag, så jeg rekker å shoppe litt. Sambo ønsker seg nye gensre, og jeg skal få kjøpe meg en ny bh da han oppdaga at en av de gamle har blitt litt stor, også skal jeg betale og ta med alle vårskoene til ungene hjem. På tide å bytte ut Viking Thermo-skoa med gummistøvler nå, og joggeskoene bør være på luringa, de kan fint begynne med dem på dagtid her hjemme nå for tiden. Herlig vårvær her denne uka nemlig! [:)]
Jobber til kl 20, og da er det å forte seg hjem og klargjøre til i morgen. Da skal vi til Ikea og kjøpe storguttseng til Tobias, og han er skikkelig stolt og kry allerede NÅ, før senga er i hus! [:D] Godgutten min altså... [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

...og nå kommer det så klart bittesmå hvite filler fra himmelen! [:@]

Jeg rapporterer live fra legevakta..

Fint da!

ORIGINAL: WZ

Jeg rapporterer live fra legevakta..

Fint da!

samme som feiler deg som før? [&o][&o] Håper du blir bedre rimelig fort!

Gallehelvete.
Men jeg nekter å dra herfra i dag før de fikser meg, hehe. Kan ikke fly hit hver mnd heller.

I dag skal jeg forresten ha min første kjøretime! Wish me luck.

Våknet i halv syv tiden av Nicholas som måtte bæsje[&:] Og i følge han selv: så eksploderte det i rompa før bæsjen kom ut, og alt kom på en gang[:)] Ti min senere måtte han dit igjen, og jeg fryktet det værste[:o] Men det har gått bra til nå, men nå er han på do igjen.... håper ikke vi har fått spysyken i hus altså[X(][>:][:o][:'(]

Josephine sover ute i vognen sin. Hun er så god om dagen, smiler, prater og lager masse morsomme koselyder[:)]

Glad det er helg nå kjenner jeg[:)] I helgen skal jeg trene, kanskje få meg en skitur og kose meg med litt rødvin[:)]

Lykke til WZ, med både det ene og det andre! [:)]

Håper ikke det er grusomsyka som er i hus Looney... [&o]

Tror vi lurten denne gangen og jeg SKrållan[:)] For det har ikke vært noe mer, så det var falsk alarm. Problemet er jo at jeg blir kvalm bare jeg tror vi får dette[:'(]

Nicholas ble invitert til å sove hos oldemor og oldefar så han er levert der. Josephine sover - bombe[:D]

Jeg skal lage en blanding av enchiladas og gratinerte nachos til middag i sekstiden, for da kommer gubben hjem. Har dekket fint bord og satt frem rødvinsgladd og funnet ei flaske vin i vinskapet. Da er jeg klar for fredag[:)]

Noe på tv i kveld el?

Jaja da ble man skuffet igjenn.....

Begynner vel egentlig og bli vandt med at folk bryter avtaler med meg[&o] så da blir det nok en kveld alene for meg selv da....

Masse god bedring WZ!!!
Snø her og Skrållan[>:] Lykke til med sengekjøp!![:D]
Godt dere lurte spysyken Looney!![;)] Og høres ut som en herlig fredagskveld på dere!![:D]
Nyt middagen og slapp av Suki!!![;)][:)]
Mamma06og08: Så kjipt da!![>:][&o] Lag backup planer neste gang... jeg er alltid flink til å ha flere ting i luften sånn tilfelle!![;)]

I dag hadde jeg tenkt meg en runde på byn, men sliten som jeg er etter praksis så blir det soffan i kveld på tross av barnefri!![8D][:D] (Slitsomt å jobbe ja!![8D]) Lite action, men kjenner det er like greit.... nå håper jeg bare på at drømmehuset mitt dukker opp!!![8|] Ha en flotters helg jenter!![:D]

Samboeren driver med legging av en stk nybadet liten jente[:)] Hører at de koser seg uten meg og mitt mas[:D] Jeg har ordnet litt i stua for jeg kjenner det er godt med litt bebbus fri etter en hel dag med to barn hjemme. Så snuppa ble raskt overlatt til pappaen da han endelig kom hjem.

Middagen er inntatt og rødvinen er åpnet[:)] Jeg liker fredager kjenner jeg.

Godt det ikke ble grusomsyka ut av det Looney!

Hjemme fra jobb, og har handla masse gensre til sambo, og sko til ungene. Godt å komme hjem til pizza, jeg var så sulten siste timen på jobb at jeg hadde vondt i magen! [&:]

Back
Topp