Fredag 17.01.

Hahaha "godt" å høre pottejenta også har gjort noe sånt :P men det er jo ganske bra at hun kan fortelle det ;) men hva gjør dere om dere er ute eller på butikker o.l?
Hva gjør du med Emira om dere er ute på butikker o.l.? :p ;)
Vi går på potta før vi drar, og så en runde der vi er når det er gått et par timer, eller når hun sier hun må, og så når vi kommer hjem igjen. Nå har hun hatt samme bleia på seg siden 09.30 i morges, gikk på do på senteret, ikke noe problem for holder henne bare på doringen så hun ikka faller oppi ;)

Nasse har for første gang klart å reist seg selv uten støtte, gjett om det var ei som var veldig stolt av seg selv:-)
Hurra for Nasse!!:D
Det er så herlig når de finner ut av nye ting. Tipper det var flere som var stolte over henne da, ja!;) :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Himmel det tok lang tid :eek: Hold dere hjemme resten av kvelden da! :p

Fikk ikke åpna linken, men så artikkelen :p
Gutta skal være hjemme. Jeg skal til søs. Men GÅR!!!

Hva gjør du med Emira om dere er ute på butikker o.l.? :p ;)
Vi går på potta før vi drar, og så en runde der vi er når det er gått et par timer, eller når hun sier hun må, og så når vi kommer hjem igjen. Nå har hun hatt samme bleia på seg siden 09.30 i morges, gikk på do på senteret, ikke noe problem for holder henne bare på doringen så hun ikka faller oppi ;)

Ah okey.. tenkte nesten dere drassa rundt på potta overalt :P for er ikke alle som liker do lissom.. Emira var jo livredd doen til hun var nesten 3 år..men tisset på potte..men ikke bæsjet dessverre :P haha.. helt til hun ble hard i magen, og jeg sa det er fordi hun bæsjer i bleia :P hahaha DA gikk hun på do;):))

Hurra for Nasse!!:D
Det er så herlig når de finner ut av nye ting. Tipper det var flere som var stolte over henne da, ja!;) :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det var full applaus:-)

Ah okey.. tenkte nesten dere drassa rundt på potta overalt :p for er ikke alle som liker do lissom.. Emira var jo livredd doen til hun var nesten 3 år..men tisset på potte..men ikke bæsjet dessverre :p haha.. helt til hun ble hard i magen, og jeg sa det er fordi hun bæsjer i bleia :p hahaha DA gikk hun på do;):))
vi passer på å bruke begge deler slik at hun blir vant til det, ganske lettvint når man er på farta ;) Går fortere å ha de på do enn å skifte bleie jo :eek: :D

vi passer på å bruke begge deler slik at hun blir vant til det, ganske lettvint når man er på farta ;) Går fortere å ha de på do enn å skifte bleie jo :eek: :D

Åja! Husker det var helt nydelig å slippe bleier på Emira! Og bare gleder meg til Leoh er stor nok til å slutte :P

God kveld :-)
Eg å Fie ha bære slappa a i lag i dag :-)

Spist en god middag :-)Fie syns ikje nåkka om små tomatan då :-P laga den grimasen :-P

No sett eg å slapp a på sofaen å strekk litt :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1389993349339.jpg
    1389993349339.jpg
    43,4 KB · Visninger: 6
  • 1389993366531.jpg
    1389993366531.jpg
    61,2 KB · Visninger: 6
God kveld :-)
Eg å Fie ha bære slappa a i lag i dag :-)

Spist en god middag :-)Fie syns ikje nåkka om små tomatan då :-P laga den grimasen :-P

No sett eg å slapp a på sofaen å strekk litt :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ser deilig ut :)

Back
Topp