Så flink jente daNasse har for første gang klart å reist seg selv uten støtte, gjett om det var ei som var veldig stolt av seg selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink jente daNasse har for første gang klart å reist seg selv uten støtte, gjett om det var ei som var veldig stolt av seg selv![]()
Så flink jente danå tar hun nok snart noen skritt også
![]()
Hva gjør du med Emira om dere er ute på butikker o.l.?Hahaha "godt" å høre pottejenta også har gjort noe såntmen det er jo ganske bra at hun kan fortelle det
men hva gjør dere om dere er ute eller på butikker o.l?
Så morro!Ja, det var like før i kveld, så det ser ut som det løsner![]()
Himmel det tok lang tidEndelig hjemme. Phu! For et kaos!!!!
Så morro!De blir med ett så selvstendige når de får beina under seg
![]()
Hurra for Nasse!!Nasse har for første gang klart å reist seg selv uten støtte, gjett om det var ei som var veldig stolt av seg selv![]()
Nasse har for første gang klart å reist seg selv uten støtte, gjett om det var ei som var veldig stolt av seg selv![]()
Gutta skal være hjemme. Jeg skal til søs. Men GÅR!!!Himmel det tok lang tidHold dere hjemme resten av kvelden da!
![]()
Fikk ikke åpna linken, men så artikkelen![]()
Hva gjør du med Emira om dere er ute på butikker o.l.?![]()
Vi går på potta før vi drar, og så en runde der vi er når det er gått et par timer, eller når hun sier hun må, og så når vi kommer hjem igjen. Nå har hun hatt samme bleia på seg siden 09.30 i morges, gikk på do på senteret, ikke noe problem for holder henne bare på doringen så hun ikka faller oppi![]()
Hurra for Nasse!!
Det er så herlig når de finner ut av nye ting. Tipper det var flere som var stolte over henne da, ja!![]()
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
vi passer på å bruke begge deler slik at hun blir vant til det, ganske lettvint når man er på fartaAh okey.. tenkte nesten dere drassa rundt på potta overaltfor er ikke alle som liker do lissom.. Emira var jo livredd doen til hun var nesten 3 år..men tisset på potte..men ikke bæsjet dessverre
haha.. helt til hun ble hard i magen, og jeg sa det er fordi hun bæsjer i bleia
hahaha DA gikk hun på do
)
vi passer på å bruke begge deler slik at hun blir vant til det, ganske lettvint når man er på fartaGår fortere å ha de på do enn å skifte bleie jo
![]()
![]()
Ser deilig utGod kveld![]()
Eg å Fie ha bære slappa a i lag i dag![]()
Spist en god middagFie syns ikje nåkka om små tomatan då
laga den grimasen
No sett eg å slapp a på sofaen å strekk litt
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
.....har du drukket noen under bordet enda? En katt kanskje...?Vis vedlegget 47453
Vin og TP med søstrene mine!
Det burde bli påbudt å ake litt hver dag! Jeg akte ned bakkene til søs og det var SÅ forfriskende og deilig![]()
Det va godtSer deilig ut![]()
Ja stakkars zimba havnet under bordet.....har du drukket noen under bordet enda? En katt kanskje...?
Kos dere videre!!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app