Fredag 17.01.

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen!
Kl 06: "æ bæsje, æ bæsje, mamma? Æ bæsje potta!!! OOOOPP!!!" Da sto hun med nesetippen opp mot min nese og var VELDIG klar i sin tale :p Heldigvis var mannen ennå hjemme og fikk henne på potta og av med den TØRRE nattbleien :eek: :D

Idag skal vi ha fri, vi får jo en veldig lang fridag da, når vi var så tidlig oppe :p Nå koser vi oss med cheerios, Ella's coockies, barne-tv og kaffe :) Hermine har sovet litt for lite de to siste dagene, så skal se om jeg klarer å få henne til å ta igjen litt søvn idag med en ekstra blund ;) Så skal vi en tur til olde, kjøpe noen nye ullstrømpiser fra Safa (80 var plutselig for kort) og ellers bare kose oss sammen :)

Hva skal dere denne fredagen???

God helg :D

God morgen!
Kl 06: "æ bæsje, æ bæsje, mamma? Æ bæsje potta!!! OOOOPP!!!" Da sto hun med nesetippen opp mot min nese og var VELDIG klar i sin tale :p Heldigvis var mannen ennå hjemme og fikk henne på potta og av med den TØRRE nattbleien :eek: :D

Idag skal vi ha fri, vi får jo en veldig lang fridag da, når vi var så tidlig oppe :p Nå koser vi oss med cheerios, Ella's coockies, barne-tv og kaffe :) Hermine har sovet litt for lite de to siste dagene, så skal se om jeg klarer å få henne til å ta igjen litt søvn idag med en ekstra blund ;) Så skal vi en tur til olde, kjøpe noen nye ullstrømpiser fra Safa (80 var plutselig for kort) og ellers bare kose oss sammen :)

Hva skal dere denne fredagen???

God helg :D
Greit å få klar beskjed når det er pottebusiness på gang!:) Så flink hun er! Tørr nattbleie er ikke småtteri.:D
Håper Hermine får dubba litt ekstra i dag. Kos dere hjemme i dag alle tre! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gudday!
Natta vår var lik de to forrige: vesla sover som en stein frem til 03-04 og DA er hun lys våken, så i dag prøver vi en ekstra dubb, et jevnere/bedre matinntak, også legger vi henne en halvtime tidligere til kvelden.

Nå er det duket foe kaffe og PEL-forelesning. Jeg er veldig spent på den nye foreleseren som starter opp i dag. Vi trenger sårt en tydelig og flink foreleser...:oops: Krysser fingra!! :D
Ellers er det ikke stort som skjer i disse trakter. De meldte full storm på radioen i sta (??), men det tror jeg ikke noe på..:p

Ha ein strålande fredag alle saman! (Nynorsk hører til på morra'n)

Vi skal til legen.
Liker ikke formen til Lillebror, altså.
Veldig urolig natt. Han etterspurte ikke puppen, så det er noe helt annet som er problemet. Synes det lukter av munnen hans også, han surver mye og har over 39 i feber fortsatt…
Synes alt dette er litt for mye til å kun være pga en vaksine.
Så vi skal slappe av hjemme, kanskje sove litt, før mamma kommer for å hente oss kl 13 og kjøre oss til legetime :)

Greit å få klar beskjed når det er pottebusiness på gang!:) Så flink hun er! Tørr nattbleie er ikke småtteri.:D
Håper Hermine får dubba litt ekstra i dag. Kos dere hjemme i dag alle tre! :)

Mannen sendte vi på jobb kl 07, så er bare jentene som har fri ;) :p

Høres lurt ut med litt tiltak for å få Jenny til å sove litt lengre, jeg synes 06 er for tidlig...03 er jo midt på natta jo :eek: :p

Kos deg med forelesning!

Vi skal til legen.
Liker ikke formen til Lillebror, altså.
Veldig urolig natt. Han etterspurte ikke puppen, så det er noe helt annet som er problemet. Synes det lukter av munnen hans også, han surver mye og har over 39 i feber fortsatt…
Synes alt dette er litt for mye til å kun være pga en vaksine.
Så vi skal slappe av hjemme, kanskje sove litt, før mamma kommer for å hente oss kl 13 og kjøre oss til legetime :)
Huff, stakkars liten :( metallisk lukt av munnen kan vel gjerne være et tegn på betennelse noe sted i kroppen.

God bedring og lykke til hos legen!

Hermine snorker, la henne 09.45. Har ikke lagt henne så tidlig på maaaange måneder :p
Etterpå skal vi på kjøpesenter med svigermor, så får Hermine løpe litt og vi kan gå på kafé :)

Huff, stakkars liten :( metallisk lukt av munnen kan vel gjerne være et tegn på betennelse noe sted i kroppen.

God bedring og lykke til hos legen!
Ja, det synes jeg at jeg kjenner igjen fra når T har hatt ørebetennelse f.eks.
Nå får vi hvertfall sjekket han før helgen, så slipper vi en eventuell tur på legevakten med styr og ståk!

Hermine snorker, la henne 09.45. Har ikke lagt henne så tidlig på maaaange måneder :p
Etterpå skal vi på kjøpesenter med svigermor, så får Hermine løpe litt og vi kan gå på kafé :)
Så koselig det hørtes ut! :D

Ja, det synes jeg at jeg kjenner igjen fra når T har hatt ørebetennelse f.eks.
Nå får vi hvertfall sjekket han før helgen, så slipper vi en eventuell tur på legevakten med styr og ståk!
Men du, OM han viser tegn til betennelse men legen ikke vil gi antibiotika ENNÅ. Be om å få en e-resept ferdig, så kan dere hente den ut om han blir verre/ikke blir bedre iløpet av et døgn eller så. Så slipper dere legevakt i helgen når dere allerede har vært i kontakt med fastlege ;) Det fikk vi tilbud om fra vår lege da vi var der fredag før jul :)

Så koselig det hørtes ut! :D
Jepp :)
Hun elsker å løpe slik innendørs på store flater, med lite klær på ;) Så er det små bakker der istedet for trappetrinn, og hun kan springe ørten ganger opp og ned de små bakkene og hviiiiner av fryd :rolleyes: "Hemine pringe bakken" ;)

Men du, OM han viser tegn til betennelse men legen ikke vil gi antibiotika ENNÅ. Be om å få en e-resept ferdig, så kan dere hente den ut om han blir verre/ikke blir bedre iløpet av et døgn eller så. Så slipper dere legevakt i helgen når dere allerede har vært i kontakt med fastlege ;) Det fikk vi tilbud om fra vår lege da vi var der fredag før jul :)
Ja, han pleier å eventuelt gi oss en venteresept. Vært gjennom detta før :p

Æsj, vi kutta jo astmamedisinen for ca ei uke siden, og nå hoster hun ute i kulda så hun våkna :( men er ikke forkjøla!

Hehe, men er ikke alle leger som foreslår sånt da ;)
Husker da T var 10 måneder ble det medisiner med en gang. Han var veldig dårlig, og det var da vi oppdaget astmaen også, som blusset virkelig opp. Virket som han prøvde å forsvare hvorfor vi skulle gi medisiner med en gang, men vi var bare glade for han var så dårlig. Men de to gangene etter det har vi avventet. Den ene gangen måtte han få medisin, den andre gikk over av seg selv.

Æsj, vi kutta jo astmamedisinen for ca ei uke siden, og nå hoster hun ute i kulda så hun våkna :( men er ikke forkjøla!
Noen spesiell grunn for at dere kuttet ut? Tar jo lang tid før den virker igjen (med mindre dere har fått ventoline nå)

Stakkars Eskil..Lykke til hos legen og masse god bedring! Kos dere hjemme så lenge.♡

Mannen sendte vi på jobb kl 07, så er bare jentene som har fri ;) :p

Høres lurt ut med litt tiltak for å få Jenny til å sove litt lengre, jeg synes 06 er for tidlig...03 er jo midt på natta jo :eek: :p

Kos deg med forelesning!
Aha.. Jentedag altså!:) Kos dere på kafé senere.

Ja, tiltak må til. Får prøve ut litt iallfall, for nå har vi hatt en veldig god periode, så det spørs om hun trenger bedre tilrettelagt søvn siden hun har vært litt slapp de siste dagene. Satser på at det funker, for som du sier, kl.03 er aaaalt for nattlig.:)

Back
Topp