Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også klar for adventVi var våken 06.30, greit tidlig det ogsåSto heldigvis ikke opp før 07.30 da!
Nå er det Mikke Mus Julefilm, jule-te og tente lys mens vesla koser seg under et pledd![]()
Jeg er VELDIG klar for advent nå og verker etter å henge opp gardiner og sånt![]()
Idag skal vi til mommo på formiddagsbesøk.![]()
Jeg hadde allerede sagt til både Hermine og bhg i går at vi skulle ha fri idag, og da er det ingen retrettmulighetJeg er også klar for advent
Det ser ut til å bli Bhg på Lillebror i dag da vi skal ha fri mandag pga time hos barnelege.
Så får jeg ordnet ferdig til kakebaking i dag![]()
Så spennende festHei jenter
Kl 6 er altfor tidlig syns jegog blir skikkelig sur og grinete om jeg må stå opp..haha
Gleder meg også veeeldig til advent! Og har kjøpt to julestjerner allerede
Opp kl 7:30 hermen var halveis våken fra 7 siden Leoh lå å skravlet
"da da dadda daaaaaaa" om og om igjen
Avdelingen til Emira skal ha spøkelsesfest idag!hadde pyntet opp med mørke tepper, spøkelser, edderkopper i spindelvev, flaggermus, skjelett osv
også skulle dem ha spøkelseskake senere
hun gledet seg veldig! Kostymer har dem laget selv tidligere i uka
Og Liana kikket fælt på den store edderkoppen som var på inngangsdøra dems..haha så litt engstelig ut![]()
Kjedelig at han ikke vil dit :-(Uff. Bhg på motvillig Lillebror og bytur på meg :-o
Det er så mye lettere å ordne ting uten å ha med han... Og så får jeg hentet T når han slutter, uten å måtte vekke minstemann!
Jul er super hyggelig. Og spesielt pyntingen :-DHei jenter
Kl 6 er altfor tidlig syns jegog blir skikkelig sur og grinete om jeg må stå opp..haha
Gleder meg også veeeldig til advent! Og har kjøpt to julestjerner allerede
Opp kl 7:30 hermen var halveis våken fra 7 siden Leoh lå å skravlet
"da da dadda daaaaaaa" om og om igjen
Avdelingen til Emira skal ha spøkelsesfest idag!hadde pyntet opp med mørke tepper, spøkelser, edderkopper i spindelvev, flaggermus, skjelett osv
også skulle dem ha spøkelseskake senere
hun gledet seg veldig! Kostymer har dem laget selv tidligere i uka
Og Liana kikket fælt på den store edderkoppen som var på inngangsdøra dems..haha så litt engstelig ut![]()
Hei..
Vært hos mormor, og tante kom en tur. Deretter dro vi til kusinen min og samboeren hennes pluss 2 barn på 12 og 14 år![]()
Nå har vi spist deilig kyllingkarbonader, poteter og brun saus. Er såååå mett. Blir en stund til jeg orker godteri haha.
Jul er super hyggelig. Og spesielt pyntingen :-D
Oi, så gøy med spøkelsesfest daBle det vellykket?
![]()
![]()
Nei, jeg har ikke det. Men hele familien min har det :-D :-DHar du ikke dessert-mage da?![]()
Sikkert kjempe koselig å se dem igjen?![]()
Hørtes fint utJa kjempe koselig tid <3
hehe ja det ble nok vellykkethadde fått ostesmørbrød også idag
og sett på noe film eller noe
![]()
Her er det luciafeiring OG nissefest, på hver sine dagerFeirer deres bhg st.lucia?
Her feires det fredag den 12/12, de kan være nisser, pepperkaker eller lucia/terner (?) .. kjøpte nissekjole og nisseklær til de idag. Blir nok moro når vi foreldre er der litt til frokost på morgen :-D
KoseligHer er det luciafeiring OG nissefest, på hver sine dager![]()
Bare de eldste som går lucia da. Men det pleier å være foreldregløgg ute i hentetida og så kommer luciatoget og deler ut boller![]()
Nei, jeg har ikke det. Men hele familien min har det :-D :-D
Du da?
Ja, lenge siden nå![]()
Like greit det!Koselig![]()
Tror de tok felles fest jeg haha :-D